Completament d'acord. La configuració C-C; I-I no comporta, a la pràctica, cap benefici. Només una (altra) despesa immensa en infraestructura. S'emparen en què els fluxos de passatgers són més similars C-C; I-I que encreuant-se. Però, permeteu-me que ho dubti.Carlos González ha escrit: ↑Dimarts 05/11/2019 18:23 Jo personalment descartaria el conegut salt de moltó perquè la idea de fer un servei costa-costa i interior-interior em sembla que no té perquè fer-se... la saturació dels dos túnels en especial el de Pl. Catalunya seguirien amb els mateixos problemes.
Fins i tot, s'ha hagut de modificar el projecte per a què els regionals-MD puguin continuar per Pg. de Gràcia; per no saturar Pl. Cat. i poder seguir arribant a BCN França.
Impossible. La Torrassa serà només un baixador (4 vies). De fet, seran 2 baixadors (2+2 vies) units per un sol vestíbul.robertotlh ha escrit: ↑Dimarts 12/11/2019 19:03 La Torrassa passa a ser la estació de referència d Hospitalet i l actual estació d'Hospitalet passa a ser un baixador soterrat
No es pot prescindir de L'Hospi, ni molt menys. Tampoc entenc aquesta 'dèria' d'"enterrar" l'estació. El projecte de soterrament només afecta des de Bifurc. Sta. Eulàlia fins al túnel Gornal (se n'aprofitarà com a entrada). L'estació central de L'Hospitalet ni es toca. Primer, perquè implicaria un cost milionari. Segon, perquè la seva situació no entorpeix la trama urbana. Tercer, perquè disposa d'un munt de vies i un taller imprescindibles avui dia.