www.pdinfraestructures.cat

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 11:43
Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 29/10/2019 14:42
Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 30/07/2020 17:42
Entrada Autor: sag470 » Diumenge 02/08/2020 19:19
A aplicar-se abans de 2024, de la mà del ministeri, serà una inversió de 1527 M€.Pàgina 129 de Propestes d'actuacions
En relació amb el material mòbil, s’adquireixen 96 noves unitats, repartides de la següent manera:
Renovació del parc:
•Sèrie 448: 18 unitats
•Sèrie 470: 14 unitats
•Sèrie 450: 6 x 2 unitats
•Sèrie 451: 12 unitats
Increment del parc:
•Doble composició en l’R1, R2 i R4, augment de freqüències i ampliacions: 38 unitats
•Prolongació R1 UAB: una unitat
•Millora R3: una unitat
Entrada Autor: wefer » Diumenge 02/08/2020 20:05
Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 04/08/2020 22:36
Mentre no es faci un tercer túnel a Barcelona, oblidem-nos d'un augment de freqüències a la R3 per molt desdoblament que facin.sag470 ha escrit:Aquí sóc més pesimista, si només asignaran una unitat més a la R3. La duplicació no implicarà molt més servei. Sembla ser que la inversió només serà per guanyar en puntualitat.
Entrada Autor: davida » Dimecres 05/08/2020 21:53
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 11/08/2020 2:48
El colmo del recotxineo:wefer ha escrit: ↑Diumenge 02/08/2020 20:05 M'he mirat el PDI per sobre i la primera impressió que tinc és que és força decebedor i molt poc pensat. Argumento:
- Molts dels projectes que hi apareixen ja estaven al PDI 2020 i simplement o no s'han fet o s'han començat i no s'han acabat. Les tornem a posar al PDI 2030 a veure si sona la flauta, i si no pel 2040, i si no...
[...]
Així, a primer cop d'ull és el que veig. perdoneu que sigui tan pessimista, però entre que sé que poca cosa del que hi apareix es farà i que el que es farà sembla dissenyat per micos ensinistrats, n'hi ha per llogar-hi cadires.
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 11/08/2020 2:52
Ecomobisostrans ha escrit: ↑Dimarts 11/08/2020 2:48El colmo del recotxineo:wefer ha escrit: ↑Diumenge 02/08/2020 20:05 M'he mirat el PDI per sobre i la primera impressió que tinc és que és força decebedor i molt poc pensat. Argumento:
- Molts dels projectes que hi apareixen ja estaven al PDI 2020 i simplement o no s'han fet o s'han començat i no s'han acabat. Les tornem a posar al PDI 2030 a veure si sona la flauta, i si no pel 2040, i si no...
[...]
Així, a primer cop d'ull és el que veig. perdoneu que sigui tan pessimista, però entre que sé que poca cosa del que hi apareix es farà i que el que es farà sembla dissenyat per micos ensinistrats, n'hi ha per llogar-hi cadires.
Prolongació L2 Sant Antoni - Parc Logístic
Els estudis actuals preveuen que no seria rendible (VAN de -171M€), i que s'ha de reformular el projecte, pel qual no es preveu la seva construcció abans del 2030. Tot i així, s'ha inclòs al pla.
Etc.El primer tram, fins a Esplugues Centre, tindrà el projecte enllestit l'any vinent. La resta del traçat presenta una rendibilitat negativa, pel qual no està actualment programat abans del 2030
Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 11/08/2020 9:00
En aquest cas, crec que els càlculs s’han fet sense tenir en compte que la L2 ha d’anar fins a l’aeroport i no només fins a Parc Logístic, en aquest cas, és lògic que no surtin els números.Ecomobisostrans ha escrit: ↑Dimarts 11/08/2020 2:48 El colmo del recotxineo:
Prolongació L2 Sant Antoni - Parc Logístic
Els estudis actuals preveuen que no seria rendible (VAN de -171M€), i que s'ha de reformular el projecte, pel qual no es preveu la seva construcció abans del 2030. Tot i així, s'ha inclòs al pla.
Torna a “Transport en general”