Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Quina estació reobriríeu i per què?
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1691
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Correus, no cal.
En cinc minuts a peu ets a Jaume I. Poca distància en metro entre estacions. Salut!
En cinc minuts a peu ets a Jaume I. Poca distància en metro entre estacions. Salut!
Per la mateixa regla de tres, què fem amb Catalunya i Urquinaona?122-042-132 ha escrit: ↑Dimecres 07/10/2020 19:20 Correus, no cal.
En cinc minuts a peu ets a Jaume I. Poca distància en metro entre estacions. Salut!
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Si se li obre sortida a Barceloneta pel costat que no en té ja se surt quasi a correus. I es pot afegir un passadís de 100m amb 4 sortides una a cada costat de la cruïlla Via Laietana-Pg.Colom, per tant una d'elles davant mateix de Correus, per no haver de creuar els semàfors.
De totes maneres encara que no es pogués, no li veig el sentit a posar una parada tant prop d'una altra, per molt que hi hagi un edifici històric, que no mourà ni de molt lluny el volum de viatgers que mou la Sagrada Família, o que mouen els enllaços d'Universitat, Catalunya i Urquinaona, que per això son l'excepció i estan tant a prop.
A Jaume I també li aniria molt be que se li obrin sortides pel costat que no en té, quedaria direcció La Pau a la Pl.Ramon Berenguer, i direcció Trinitat Nova al C/Pare Gallifa, molt prop de la catedral, i descongestionarien les altres entrades.
De totes maneres encara que no es pogués, no li veig el sentit a posar una parada tant prop d'una altra, per molt que hi hagi un edifici històric, que no mourà ni de molt lluny el volum de viatgers que mou la Sagrada Família, o que mouen els enllaços d'Universitat, Catalunya i Urquinaona, que per això son l'excepció i estan tant a prop.
A Jaume I també li aniria molt be que se li obrin sortides pel costat que no en té, quedaria direcció La Pau a la Pl.Ramon Berenguer, i direcció Trinitat Nova al C/Pare Gallifa, molt prop de la catedral, i descongestionarien les altres entrades.
Ecomobisostrans l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 09/10/2020 1:22, en total s’ha editat 1 vegada.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
* Les dues estacions del Mina-Grott (i el tren en funcionament entre totes dues, of course).
* Ferran, per liar-la parda a la Rambla.
* Travessera, per liar-la parda a Gràcia.
* l'estació del Norte, en superfície, amb l'edifici històric i tota la platja de vies antiga ben plena un altre cop, per liar-la encara més parda.
* Bordeta, amb dues andanes i 100% en superfície, i Mercat Nou tal i com estava abans del "calaix", precisament per trinxar-lo bé.
* L'estació del tren de Sarrià a pl. Catalunya i totes des de la línia en superfície, per reivindicar el dret a la llum natural per part dels usuaris del ferrocarril.
* Ferran, per liar-la parda a la Rambla.
* Travessera, per liar-la parda a Gràcia.
* l'estació del Norte, en superfície, amb l'edifici històric i tota la platja de vies antiga ben plena un altre cop, per liar-la encara més parda.
* Bordeta, amb dues andanes i 100% en superfície, i Mercat Nou tal i com estava abans del "calaix", precisament per trinxar-lo bé.
* L'estació del tren de Sarrià a pl. Catalunya i totes des de la línia en superfície, per reivindicar el dret a la llum natural per part dels usuaris del ferrocarril.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Pero estas que comentais tienen transbordo, la de correos no, pero vamos que si la abren no seria mala idea, yo no lo veo mal.
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1691
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Completament d'acord amb el company "Ecomobisostrans"
"Si se li obre sortida a Barceloneta pel costat que no en té ja se surt quasi a correus. I es pot afegir un passadís de 100m amb 4 sortides una a cada costat de la cruïlla Via Laietana-Pg.Colom, per tant una d'elles davant mateix de Correus, per no haver de creuar els semàfors".
Salut!.
"Si se li obre sortida a Barceloneta pel costat que no en té ja se surt quasi a correus. I es pot afegir un passadís de 100m amb 4 sortides una a cada costat de la cruïlla Via Laietana-Pg.Colom, per tant una d'elles davant mateix de Correus, per no haver de creuar els semàfors".
Salut!.
Exacte.122-042-132 ha escrit: ↑Divendres 09/10/2020 9:31 "Si se li obre sortida a Barceloneta pel costat que no en té ja se surt quasi a correus. I es pot afegir un passadís de 100m amb 4 sortides una a cada costat de la cruïlla Via Laietana-Pg.Colom, per tant una d'elles davant mateix de Correus, per no haver de creuar els semàfors".
De fet, crec recordar que hi havia arribat a haver un pla per fer un segon accés a Barceloneta, que donés a Pas Sota Muralla.
Si es fés, no caldria reobrir Correus.
A més, l'estació de Correus pràcticament s'hauria de reconstruïr des de zero, ja que la seva configuració va quedar totalment modificada amb el perllongament a Barceloneta, inutilitzant-la.
Ara, tal i com està, no hi ha espai per unes andanes mínimament amples.
A més que no es troba tant allunyada com això de Jaume I.
Seria molt més barat i donaria el mateix servei fer el segon accés a Barceloneta.
Que, si mirem el nombre de passatgers, té molta més raó per fer-se que no els segons accessos a Bogatell i Selva de Mar... i allà els van fer.
Entenc que Barceloneta seria un pèl més complicat per la cota sobre el nivell del mar i per la proximitat de la Ronda Litoral, però de cap manera seria una inutilitat, ben al contrari.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7079
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Barceloneta demana a crits un segon accés, costat Moll de la Fusta, i un passadís directe amb l'Estació de França... encara que els pesi als que volen especular amb aquesta estació d'ADIF.
Si a més prolonguem el Trambesòs fins a Colón per davant d'EdF, ja seria perfecte.
Si a més prolonguem el Trambesòs fins a Colón per davant d'EdF, ja seria perfecte.
-
- N6
- Entrades: 167
Jo també ho pensó que es tindria que fer un passadís que conectes l'estació de França i també un passadís que conectes l'estació de França amb el Carrer del Dr Aiguader.wefer ha escrit: ↑Dilluns 05/04/2021 20:29 Barceloneta demana a crits un segon accés, costat Moll de la Fusta, i un passadís directe amb l'Estació de França... encara que els pesi als que volen especular amb aquesta estació d'ADIF.
Si a més prolonguem el Trambesòs fins a Colón per davant d'EdF, ja seria perfecte.
Pas Sota Muralla equival a "costat Moll de la Fusta".
Es pot fer, però no de qualsevol manera: hi ha la limitació del túnel de la Ronda Litoral...
Tant de bo que sí...
Ara que entraran nous operadors, tant d'AV, com segurament també convencional, no es pot limitar de qualsevol manera la capacitat de la xarxa.
Crec que és millor que es faci un salt de moltó invertit a Bifurcació Aragó, per evitar els cisallaments dels trens de Clot amb els trens d'Estació de França.
Per molta Sagrera que facin, el guany de capacitat allà no serà enorme, el dipòsit de Sant Andreu Comtal tard o d'hora marxarà d'allà, com han tret (més exactament, estan traïent) l'estació de Sagrera de mercaderies.
És una de les darreres reserves de sòl urbà de Barcelona. Temps al temps...
I amb la reforma de Montcada-Bifurcació es podrà guanyar capacitat, però no tanta quan treguin el dipòsit de Sant Andreu Comtal...
Això ja seria perfecte.
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1909
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
En comptes de fer l'estació de Sabadell Can Llong, perquè no reobren l'antic baixador de Castellarnau? L'antic baixador i el lloc on es trobaria la nova estació de Sabadell son uns metres de diferència i l'arquitectura de la de Castellarnau hi és diria jo que feta, només quedaria remodelar-la i pulir-le per ser més accessible en general i per la gent amb mobilitat reduïda.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
-
- N9
- Entrades: 2378
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Es que los de Sabadell ahora quieren ser más pijos que los de Terrassa, y claro... Castellarnau está "en medio de la nada" (mentira porque paran el 7 y el 11 de TUS muy cerca), pero como Can Llong está bajo la plaza esa nueva que hicieron, harán una estación subterránea o semisubterránea y así presumirán de "Tren Ultramodenno" y de "gente progre", ya sabes: lo de tren al descubierto está mal visto...Carlos González ha escrit: ↑Diumenge 18/04/2021 22:09 En comptes de fer l'estació de Sabadell Can Llong, perquè no reobren l'antic baixador de Castellarnau? L'antic baixador i el lloc on es trobaria la nova estació de Sabadell son uns metres de diferència i l'arquitectura de la de Castellarnau hi és diria jo que feta, només quedaria remodelar-la i pulir-le per ser més accessible en general i per la gent amb mobilitat reduïda.
¡¡¡Es que es para !!!!!!!
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
-
- N6
- Entrades: 167
CalmaFrança451 ha escrit: ↑Dilluns 19/04/2021 23:20Es que los de Sabadell ahora quieren ser más pijos que los de Terrassa, y claro... Castellarnau está "en medio de la nada" (mentira porque paran el 7 y el 11 de TUS muy cerca), pero como Can Llong está bajo la plaza esa nueva que hicieron, harán una estación subterránea o semisubterránea y así presumirán de "Tren Ultramodenno" y de "gente progre", ya sabes: lo de tren al descubierto está mal visto...Carlos González ha escrit: ↑Diumenge 18/04/2021 22:09 En comptes de fer l'estació de Sabadell Can Llong, perquè no reobren l'antic baixador de Castellarnau? L'antic baixador i el lloc on es trobaria la nova estació de Sabadell son uns metres de diferència i l'arquitectura de la de Castellarnau hi és diria jo que feta, només quedaria remodelar-la i pulir-le per ser més accessible en general i per la gent amb mobilitat reduïda.
¡¡¡Es que es para !!!!!!!
... però té raó.Railjet OBB ha escrit: ↑Dimarts 20/04/2021 11:35CalmaFrança451 ha escrit: ↑Dilluns 19/04/2021 23:20Es que los de Sabadell ahora quieren ser más pijos que los de Terrassa, y claro... Castellarnau está "en medio de la nada" (mentira porque paran el 7 y el 11 de TUS muy cerca), pero como Can Llong está bajo la plaza esa nueva que hicieron, harán una estación subterránea o semisubterránea y así presumirán de "Tren Ultramodenno" y de "gente progre", ya sabes: lo de tren al descubierto está mal visto...Carlos González ha escrit: ↑Diumenge 18/04/2021 22:09 En comptes de fer l'estació de Sabadell Can Llong, perquè no reobren l'antic baixador de Castellarnau? L'antic baixador i el lloc on es trobaria la nova estació de Sabadell son uns metres de diferència i l'arquitectura de la de Castellarnau hi és diria jo que feta, només quedaria remodelar-la i pulir-le per ser més accessible en general i per la gent amb mobilitat reduïda.
¡¡¡Es que es para !!!!!!!
- genissimon
- N10
- Entrades: 3264
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Te tota la raó.
En aquest país som especialistes a enderrocar allò que, en el millor dels casos, caldrà tornar a construir passat un temps. I, també, a no saber treure el suc d'allò que ja tenim i no cal construir de nou. Sembla que només interessi construir. Deu ser pel 3%.
Salut.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- Carlos González
- N9
- Entrades: 1909
- Ubicació: Sant Boi de Llobregat
I el baixador de Raïmat no estaria bé re-obrirla? I no dic re-obrir l'accés on es situava, sinó modificar l'accés per a que estigui més a prop de la zona... l'accés de l'antic baixador es situava i es situa encara a 15 minuts caminant que segons Google Maps son 1,3 km.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4