
Recorregut:

Tota la info:
http://radiopremiademar.org/castanyes-p ... -bus-urba/
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 12:55
Entrada Autor: laura » Divendres 02/11/2018 17:32
Entrada Autor: xergi » Diumenge 05/05/2019 22:34
m.h.t. ha escrit:La C10 permet fer BCN-Montgat, St. Adrià-Montgat i BDN-Montgat perfectament.Només té prohibició de trànsit entre BCN i BDN.
Jo la utilitzo sovint per fer Badalona-Mongat i St. Adrià-Montgat, i és bastant més còmode que les línies de TUSGSAL. Cosa que molta gent no sap i només agafa B29/B30 per a aquest trajecte. Les línies B29 i B30 són últils per pujar als barris alts, a on fan volta, però per anar al Barri Antic (Centre) o a Montsolís (Mgt. Nord) és millor la C10, que va directe per la N-II.
El motiu del perquè la C10 permet passatge entre BCN/SAB/BDN i Montgat/Masnou el trobem al 1993, quan TUBSAL i Casas s'intercanvien concessions: la B29 (Sistrells-Ocata) de TUBSAL absorbeix la B41 (Montgat-Tiana) de TELCSA (Casas), deixant de servir Montgat i El Masnou. A canvi, Casas crea una nova línia Pep Ventura-Ocata-Teià i la C10 aixecà la prohibició de trànsit. Va ser un "canvi de cromos".
Aquesta nova línia només durà un any. El 1994, el mateix dia que s'inagura la L2 de metro, Casas allarga la C10 de Pep Ventura a La Pau (1) i suprimeix la línia Badalona-Masnou-Teià per baixa ocupació.
Ho trobareu tot ben detallat al blog d'en Pere París.
NOTA (1): La C10 va tenir com a terminal la Pl. Pep Ventura de BDN durant 2 ó 3 d'anys (de 1991 a 1994 aprox.). Al 1994, amb l'obertura de la L2 de metro, Casas recuperà de nou el terminal antic de La Pau (Rbla. Guipúscoa).
Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 06/05/2019 13:28
!!! La línea 2 actual abrió en 1995, y a La Pau llegó en 1997.m.h.t. ha escrit:LAquesta nova línia només durà un any. El 1994, el mateix dia que s'inagura la L2 de metro, Casas allarga la C10 de Pep Ventura a La Pau (1) i suprimeix la línia Badalona-Masnou-Teià per baixa ocupació.
NOTA (1): La C10 va tenir com a terminal la Pl. Pep Ventura de BDN durant 2 ó 3 d'anys (de 1991 a 1994 aprox.). Al 1994, amb l'obertura de la L2 de metro, Casas recuperà de nou el terminal antic de La Pau (Rbla. Guipúscoa).
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 06/05/2019 13:39
Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 22/07/2019 3:51
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 22/07/2019 8:46
Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 22/07/2019 18:17
Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 23/01/2020 19:22
Entrada Autor: El Yisus 712 » Dijous 07/05/2020 0:48
Entrada Autor: escursso » Diumenge 14/02/2021 13:26
Entrada Autor: m.h.t. » Dijous 03/06/2021 14:35
Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 12/09/2021 6:55
Entrada Autor: m.h.t. » Dissabte 15/01/2022 15:30
Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 02/05/2022 17:11
Entrada Autor: albert28 » Divendres 06/05/2022 8:42
Entrada Autor: m.h.t. » Dissabte 02/07/2022 14:25
https://www.moventis.es/ca/informacion- ... -i-montgatA petició de l’Ajuntament de Montgat, la Generalitat ha autoritzat la creació d’una parada de bus al pas de la línia per aquest municipi. A l’anada, la parada estarà situada al giratori de Can Ciurana, sobre el túnel de la B-20. A la tornada, el vehicle s’aturarà davant de l’Ajuntament, a l’entorn de l'antiga carretera N-II.
Ampliació horària
A partir del 4 de juliol, la darrera expedició des de Teià serà a les 16h –en comptes de les 15h–, de Can Ruti, a les 16:35h i de Badalona Centre a les 16:55h. D’aquesta manera, la cobertura horària del servei s’amplia una hora.
Més costos
En aquests moments, la línia té un cost proper als 138.000 euros anuals, amb una previsió de 24.000 usuaris i de 114.000 euros de dèficit, que és assumit íntegrament per la Generalitat.
Els canvis suposaran un increment estimat del cost estructural del servei de 12.863 euros anuals a causa de l’augment de les hores de conducció, del quilometratge, del consum de combustible i del desgast del vehicle.
Entrada Autor: m.h.t. » Divendres 02/09/2022 15:35
Torna a “Autobusos i resta transport públic”