Vist el nou metro de Barcelona circulant (sèrie 5000)
Els 9000 van arribar a la L2 al 2006 (setembre).Renfe451 ha escrit:No ben bé, en el cas del Civia va ser al 2006 i els 9000 de TMB un any després, al 2007 a l'L2.bitxofo ha escrit:Crec que va ser a l'estiu del 2005...Vox ha escrit:I l'any que ve farà 10 anys dels 9000 i dels Civia (a la R1).
Vox
![]()
Com passa el temps!
![]()
http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=45&t=4040
Al 2007 les que van arribar son les 6000.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Això mateix és el que vaig dir fa uns pocs missatges enrere: els 9000 són del 2006 i els 6000 del 2007.
Justament, avui fa 10 anys de la primera circulació de la sèrie 5000. Com passa el temps! 

Salut!
#volemL9
#volemL9
Sí? El 11 de juliol???davroca5 ha escrit:Justament, avui fa 10 anys de la primera circulació de la sèrie 5000. Com passa el temps!
Coi, coincideix amb el meu aniversari, hehehe

También los 5000 se están "rejuveneciendo", según lo que diría TMB.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Doncs a mi m'agrada la "croqueta" en gran 

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Fea que digamos no me parece, pero no hay nada como un verdadero símbolo propio.Fran-Ikarus ha escrit:Doncs a mi m'agrada la "croqueta" en gran
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... na.svg.png
Lo podrían modernizar acorde con el de FGC y Rodalies, poniéndolo descentrado sobre un fondo naranja...

He hecho una propuesta, eh que mola
- Fitxers adjunts
-
- más de 9000 horas en photoshop
- tmb_logo.png (9.58 KiB) Visualitzat 20943 cops
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Estaba en un 5000 cuando de repente las puertas cierran pero se queda encendida la luz verde del botón para abrir la puerta, cuando normalmente se apaga. Después de cinco segundos, la luz verde se apaga y arranca.
Parece que es como si las puertas sean capaces de cerrarse solas después de x segundos, como los citadis.
Parece que es como si las puertas sean capaces de cerrarse solas después de x segundos, como los citadis.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Sembla mentida, però han passat ja 15 anys de missatges com aquest...
Mortadel·lo ha escrit: ↑Dilluns 13/03/2006 9:47 He pujat al 5033-5034-5509-5035-5036 i té les portes de cabina transparents encara, així que aprofiteu![]()
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Sembla estrany però amb els trens que estan arribant de la mateixa sèrie estem dins d'un déjà vu molt fort. 

- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Avui he pujat, per primer cop, a un 5000 dels recents (5177-5180, L3), notant després de molt de temps aquella impressió d'olor a nou (i aixó que anava, òbviament, amb mascareta)
Quan ha obert portes en la primera estació, l'avís acústic m'ha espantat!
Per cert, quan n'he baixat no ha obert la porta automàticament; he hagut de prèmer el botó.
Quan ha obert portes en la primera estació, l'avís acústic m'ha espantat!
Per cert, quan n'he baixat no ha obert la porta automàticament; he hagut de prèmer el botó.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Com a reputat analitzador de trens nous a la línia 1 que sóc (viatjant en el nou 6000 només un cop
) puc dir que:
La iŀluminació era tan potent com el mateix sol,
la megafonia s'escoltava tan bé que penetrava dins del canal auditiu de tal manera que et quedes sord,
destaco la tonada d'avís d'obertura de portes estil trens del Crossrail,
els indicadors visuals de tancament de portes de color vermell presents a totes les portes, moooooooolt petits (i sembla que la cinemàtica de les portes és més suau),
i per últim l'olor a nou i tot relativament net que sembla que tornaves a l'any 2007. La veritat és que si volen fer pensar al passatge un desig generalitzat de voler substituir els pobres 4000, ho estan aconseguint.


La iŀluminació era tan potent com el mateix sol,
la megafonia s'escoltava tan bé que penetrava dins del canal auditiu de tal manera que et quedes sord,
destaco la tonada d'avís d'obertura de portes estil trens del Crossrail,
els indicadors visuals de tancament de portes de color vermell presents a totes les portes, moooooooolt petits (i sembla que la cinemàtica de les portes és més suau),
i per últim l'olor a nou i tot relativament net que sembla que tornaves a l'any 2007. La veritat és que si volen fer pensar al passatge un desig generalitzat de voler substituir els pobres 4000, ho estan aconseguint.
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Per alguna raó em recorda al “Minotaure 1000” però automatitzat.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Ahir vaig pujar al 5173-5176, amb la mateixa olor a nou (òbviament), i el mateix "tiru-tiru" d'avís d'obertura de portes, que em va sonar fins i tot més alt que el de l'altre dia (o potser és que ja hi anava predisposat)
Sort que només van ser 3 estacions, perquè allò se't fica al cap bé
Sort que només van ser 3 estacions, perquè allò se't fica al cap bé

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Ves aclimatant l'orella, que això ha arribat per quedar-se. Espero que en els 7000 i 8000 no sigui tant estrident :')Fran-Ikarus ha escrit: ↑Divendres 30/04/2021 8:19 Ahir vaig pujar al 5173-5176, amb la mateixa olor a nou (òbviament), i el mateix "tiru-tiru" d'avís d'obertura de portes, que em va sonar fins i tot més alt que el de l'altre dia (o potser és que ja hi anava predisposat)
Sort que només van ser 3 estacions, perquè allò se't fica al cap bé![]()
El metro de Barcelona amb motoristes!
Les dues unitats de la sèrie 5000 del segon lot que van arribar per L3 l'any passat, han estat traslladades a L5. Avui he vist la 5177-5180 a la L5, i des de el mes passat que per L3 no hi ha rastre de cap dels dos trens.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Llavors del pla original de 4 per L1, 2 per L3, 2 per L4 i 4 per L5.. Quedarà en 4 per L1, 4 per L5 i 2 per L9-10, oi? (em sona que les dues 9000 de finals de 2019 al final les van passar a la L9-10).
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Nono, les dues 9000 de L4 (les últimes que s'han construït) encara segueixen allà, però juraria que algun 9000 dels que ja hi havia a L4 va marxar a L9. El que m'ha sorprès és el moviment de les 5000, perquè ara a L3 tornem a tenir 2 trens menys. Suposo que en vista a fer lloc per les 7000. Ves a saber que passarà en un futur amb les altres 6, tot i que realment crec que a L5 ja no hi caben més trens la veritat :')
El metro de Barcelona amb motoristes!