Ajuda simulador de conducció de metro metrosim

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Trenofílic
N3
N3
Entrades: 32

Ajuda simulador de conducció de metro metrosim

Entrada Autor: Trenofílic » Divendres 25/07/2025 13:07

Algú que hagi jugat al metrosim, em pot dir com poso en marxa el tren des de zero, al botó CAB, acciono la palanca de control de cabina a CON, la marxa a la posició AD, fre d'estacionament DES (off) però el disjuntor no canvia a CON i no hi ha tracció? :nose

M1171-M1172-M1169...
N7
N7
Entrades: 373
Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » Divendres 25/07/2025 13:22

No sé res del joc però al tren real el disjuntor es connecta de forma independent amb un botó CON i un botó DES per desconnectar-lo. Almenys en 3000, 4000 i 2000, a prop del manipulador.
Sandy

Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows

Trenofílic
N3
N3
Entrades: 32

Entrada Autor: Trenofílic » Divendres 25/07/2025 14:24

Ho he descobert finalment. Has de prémer la tecla que es troba abaix a la dreta que hi posa BKR o BRK, o allà activar les bateries, pantògrafs, avisos de parada... Ja he fet tot el recorregut de la L1 en ATP, avui provaré el ATO.

Utilitzo 4000 i 2000, altres unitats no les he desbloquejat. El que encara no freno on toca, em passo de llarg les andanes a vegades, especialment on la parada es troba molt a prop de la baixada i encara em confon quines portes obrir, via 1 o via 2 o les dos :x

M'estic entrenant una mica pel simulador del centenari. Imagino que al simulador real hi haurà més controls i palanques, però vull començar amb una mica de coneixements (encara que sigui amb el teclat i ratolí i molt més simplificat) per no fer massa el pena :oops:

M1171-M1172-M1169...
N7
N7
Entrades: 373
Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » Divendres 25/07/2025 22:50

Ja em sonava això. En ATO serà una mica avorrit. La cabina és quasi igual, la gran diferència és l'amplada. Els 3000 també són quasi iguals. El tema de les frenades els costa als motoristes, sobretot a estacions justes com Arc de Triomf. El tema de les portes és senzill fent una ullada al'entrar a l'estació. Sempre pots cancel·lar una selecció errònia (recordant que es selecciona primer i després es desbloqueja, per cancel·lar és el botó de tancar) No crec que simulin la posada en marxa però qui sap. Malauradament vaig arribar tard, jo també volia anar al simulador de 3000, 4000 i 2000 però de moment no serà el cas. A veure si és cert que ho tornaran a fer i donen més temps i places. Ho trobo una bona manera d'aprendre'n una mica, jo ja fa anys que em fixo molt en tot el que trobo per poder entendre com fer-ho, també ajuda tenir el manual d'autobusesbcn, valen molt la pena de mirar, i també haver pogut parlar amb motoristes.
Sandy

Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows

Respon

Torna a “Oci i divertiments”