Visita a BCN Airport guiados por A-380
- Santfeliuenc
- N10
- Entrades: 3520
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL
Visita a BCN Airport guiados por A-380
Hola,
Nunca se ha propuesto nada tan osado, nada tan intrépido, nada tan absolutamente increible, aventurero y refrescante...
Por eso mismo y siempre que tuviésemos la colaboración de nuestro querido compañero A-380, él lo tuviese a bien y el tiempo no lo impidiese, ¿a quién no le gustaría pasar una mañana o tarde aeroportuaria con el gran Pedro? de esa forma valoraríamos el tiempo que hemos tardado en llegar cada uno al recinto desde nuestros diversos destinos, los medios de transporte que hemos empleado y allí, in-situ, nuestro coleguilla nos explicaría todas las vicisitudes del aeropuerto respondiéndonos a algunas dudas que al ser profanos en la materia, nos saldrían.
No lo propongo ni para hoy ni para mañana, sino para más adelante como idea. ¿A cuántos os apetecería la idea?
Saludos,
Sergio
Nunca se ha propuesto nada tan osado, nada tan intrépido, nada tan absolutamente increible, aventurero y refrescante...
Por eso mismo y siempre que tuviésemos la colaboración de nuestro querido compañero A-380, él lo tuviese a bien y el tiempo no lo impidiese, ¿a quién no le gustaría pasar una mañana o tarde aeroportuaria con el gran Pedro? de esa forma valoraríamos el tiempo que hemos tardado en llegar cada uno al recinto desde nuestros diversos destinos, los medios de transporte que hemos empleado y allí, in-situ, nuestro coleguilla nos explicaría todas las vicisitudes del aeropuerto respondiéndonos a algunas dudas que al ser profanos en la materia, nos saldrían.
No lo propongo ni para hoy ni para mañana, sino para más adelante como idea. ¿A cuántos os apetecería la idea?
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Si no hay que volar, a mí me parece bien.
Con condiciones sine qua non:
1) que no tenga que volar en avión, ni en helicóptero, ni avioneta, ni planeador, ni OVNI, ni hidroavión, ni ultraligero, ni de ninguna manera.
2) que no me caiga ningún avión ni objeto volador, identificado o no, en la cabeza.
3) que yo pueda venir.
1) que no tenga que volar en avión, ni en helicóptero, ni avioneta, ni planeador, ni OVNI, ni hidroavión, ni ultraligero, ni de ninguna manera.
2) que no me caiga ningún avión ni objeto volador, identificado o no, en la cabeza.
3) que yo pueda venir.
- Santfeliuenc
- N10
Hola,
Saludos,
Sergio
No, nada de volar, solamente propongo la visita, no sé si se pueden concertar visitas guiadas al aeropuerto, me parece que en la web de AENA dice que sí, además, me consta que los colegios y tal hacen excursiones. Que nos den pases de "Visitor" jejejeje y que nos dejen dar vueltas.437.001 ha escrit:Si no hay que volar, a mí me parece bien.
3) que yo pueda venir.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Si es fa, hi aniria amb molt de gust. M'agradaria molt veure in situ los entresijos d'un aeroport.
Hola:
Si.
Parafrassejant a Mr. 437.001:
1) No m'importaria pujar i enlairar-me en aquest "bitxo" (si m'ho diuen fa 3 anys simplement em
asobre, ara m'he tornat un "vicios" de volar, aixo si, seient de passadis, no soporto finestra...)
2) Si hi han controls de seguretat, si us plau, que no em tractin com un pressumte delinquent (ja vaig tenir prou al aeroport de Luton, per un passadis acordonat i amb militars amb el "chuzo" en possicio de prevengan, tot els que varem baixar de l'avio... simplement vexatori)
3) Que es pugin fer fotos (penso "cremar" 4 tarjetes de 128 Mbs si em deixan)
4) Que pugui anar (si no puc....
)
5) Que en Jamiro no faci de les seves (be, aixo es nomes per ficar-me amb ell una mica
)
Sal.lutacions:
Serie600
Si.
Parafrassejant a Mr. 437.001:
1) No m'importaria pujar i enlairar-me en aquest "bitxo" (si m'ho diuen fa 3 anys simplement em

2) Si hi han controls de seguretat, si us plau, que no em tractin com un pressumte delinquent (ja vaig tenir prou al aeroport de Luton, per un passadis acordonat i amb militars amb el "chuzo" en possicio de prevengan, tot els que varem baixar de l'avio... simplement vexatori)
3) Que es pugin fer fotos (penso "cremar" 4 tarjetes de 128 Mbs si em deixan)
4) Que pugui anar (si no puc....

5) Que en Jamiro no faci de les seves (be, aixo es nomes per ficar-me amb ell una mica

Sal.lutacions:
Serie600
Hola!
La veritat, l'Aeroport del Prat no em crida molt...
Salut!
Sempre em piten les oïdes, i no sé per què...Serie600 ha escrit:5) Que en Jamiro no faci de les seves (be, aixo es nomes per ficar-me amb ell una mica![]()
)

La veritat, l'Aeroport del Prat no em crida molt...

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Hola:
)
Doncs millor que un aeroport no et cridi.... que em sembla que et quedaries sord....
Sal.lutacions:
Serie600
Jejejejeje..... (ho sabia, sabia que treurias el nas per aquiJaMiRo! ha escrit:Hola!
Sempre em piten les oïdes, i no sé per què...Serie600 ha escrit:5) Que en Jamiro no faci de les seves (be, aixo es nomes per ficar-me amb ell una mica![]()
)
![]()
La veritat, l'Aeroport del Prat no em crida molt...![]()
Salut!

Doncs millor que un aeroport no et cridi.... que em sembla que et quedaries sord....
Sal.lutacions:
Serie600
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Y nació el amor.........
Crec que la Jamira tindrà gelos d'en Serie600
Crec que la Jamira tindrà gelos d'en Serie600

- Santfeliuenc
- N10
Hola,
Si el que ha votado "No" en la encuesta es A-380, me parece que no hay nada que hacer...
Bueno, siempre podemos ir nosotros solos, pero claro, no sería lo mismo.
Saludos,
Sergio
Si el que ha votado "No" en la encuesta es A-380, me parece que no hay nada que hacer...

Bueno, siempre podemos ir nosotros solos, pero claro, no sería lo mismo.

Saludos,
Sergio
Ha sido el menda...

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Hola:
. No et dona vergonya?.....
Sal.lutacions:
Serie600
Sempre portant la contraria.....JaMiRo! ha escrit:Ha sido el menda...![]()

Sal.lutacions:
Serie600
Tot i que no sóc gaire aficionat als avions si que vindria, ja que és força emocionant i interessant el plànning...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Tot i que els avions no són ni de bon tros el meu principal hobby transportil sempre he tingut curiositat i una certa fascinació per aquest medi de transport i tal com ja heu dit per aquí, sempre i quan no s'hagi de volar jo vindria. Seria una experiència diferent de contacte amb un altre transport 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
...y tan jeta! (de buen rollo, eh?) Alguien le ha pedido opinión a A-380 antes de crear una lista pública de gente deseosa de enmarronarle?Santfeliuenc ha escrit:Hola,

Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Ja està bé, ja...Platanito ha escrit:...y tan jeta! (de buen rollo, eh?) Alguien le ha pedido opinión a A-380 antes de crear una lista pública de gente deseosa de enmarronarle?
![]()
Per cert, volem que el Platanito ens aconsegueixi una visita guiada per dins del "susodicho" que hi ha a Castejón de Ebro. Qui s'apunta?

(perdó, és que és divendres...)
Conyes a part, la visita a laeroport només és una (bona) idea. Si es pot fer, endavant. I si no, no passa absolutament res. Només faltaria!!!
Si es fa jo també vindría, pot ser molt divertit
Cap problema! Compro un obrellaunes gegant i anem cap allà. Si el personal de l'estació em diu alguna cosa, els contestaré que el tren i jo som la mateixa persona.wefer ha escrit: Per cert, volem que el Platanito ens aconsegueixi una visita guiada per dins del "susodicho" que hi ha a Castejón de Ebro. Qui s'apunta?![]()
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Hola:
Tu tambe tens "fluixerascapdesetmaneras", Maese Wefer?.... (nois, apunteu-vos aquesta "flaquessa".... Aixo es l'efecte "2000".... d'aqui a poc començara a fallar-li l'ATO i l'ATP.....
)
Sal.lutacions:
Serie600
M'apunto tambe, m'apunto.... De fet cualsefol frikada ferroviaria transportil (mentre me la pugui combinar) ja m'interessa. Altra cosa es que pugui treure el nas....wefer ha escrit:Per cert, volem que el Platanito ens aconsegueixi una visita guiada per dins del "susodicho" que hi ha a Castejón de Ebro. Qui s'apunta?
wefer ha escrit: (perdó, és que és divendres...)

Tu tambe tens "fluixerascapdesetmaneras", Maese Wefer?.... (nois, apunteu-vos aquesta "flaquessa".... Aixo es l'efecte "2000".... d'aqui a poc començara a fallar-li l'ATO i l'ATP.....

Sal.lutacions:
Serie600