I què pot fer una persona com jo quan s'avorreix? Pensar en combinacions estrambòtiques. Especialment després d'haver acompanyat a una persona a Sants que havia de prendre l'Estrella cap a Bilbo.
Així que jugant amb les pàgines web de Renfe, SNCF i alguna més 8) he arribat realitzar un projecte de viatge que, atenció, s'ha de realitzar abans del 29 d'agost, sense restricció de dia de la setmana (hi ha pla B fins al 9 de setembre).
El que jo proposo és:
- Renfe Media Distancia de Barcelona a Cervera de la Marenda. El primer del matí. El de sempre.
- TER francès de Cervera fins a Tolosa de Llenguadoc. També, el TER de sempre que pugem a França.
- Dues hores i 45 minuts lliures a Tolosa. Temps suficient per dinar, voltar pel VAL, provar la línia de Colomers i potser algun autobús urbà i tot.
- Corail Intercités a dos quarts de cinc fins a Hendaia (20.37). Estona lliure per fer fotografies a l'estació (30 o 60 minuts).
- EuskoTren (Topo) d'Hendaia fins a Donosti. Hi ha circulacions cadenciades cada 30 minuts, es suggereix Hendaia 21.33 - 22.10 Donosti.
- Estrella Pío Baroja, que haurà sortit d'Irun, a les 22.59 hores. Arriba a Barcelona a les nou del matí.
08,90 + 58,00 + 47,40 = 114,30 EUR tarifa general
07,15 + 43,50 + 37,95 = 088,60 EUR tarifa jove
Falten els preus del VAL de Tolosa i del Topo.
A qui li interessa la idea?