Enllaç Renfe-Plaça Catalunya amb TMB-Universitat
GENIALS FOTOS!!!!! Moltes gràcies per ensenyar-les!!
El passadís es troba en força bon estat, certament.
El passadís es troba en força bon estat, certament.
Opino el mateix, molt bones fotos!!!...metring ha escrit:GENIALS FOTOS!!!!! Moltes gràcies per ensenyar-les!!
El passadís es troba en força bon estat, certament.



Salutacions!!!
wefer, avui ha preguntat per tu un tal Acebes; diu que ets un terrorista que volies atemptar a la Renfe...
Déu n'hi do...I pensava que les fotos del Triangle Ferroviari eren el més arriscat que es podia fer...

Déu n'hi do...I pensava que les fotos del Triangle Ferroviari eren el més arriscat que es podia fer...

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Aquell del pe-pe?JaMiRo! ha escrit:wefer, avui ha preguntat per tu un tal Acebes; diu que ets un terrorista que volies atemptar a la Renfe...![]()
Déu n'hi do...I pensava que les fotos del Triangle Ferroviari eren el més arriscat que es podia fer...
- viscaelcat
- N6
- Entrades: 258
- Ubicació: Mataró
Ei Marçal, quina força s'ha de tenir per entrar allí tot fosc i tenint present les pelis de terror de trens i hospitals abandonats. Jo el màxim que m'hi he acostat és a 30 o 40 metres després d'acabar la gent. Seré capaç un dia d'anar-hi tot sol, armat amb lot i càmera de fotos. Podriem fer una trobada i quedar uns quants del fòrum. Crec que amb les fotos no n'hi ha prou, s'ha de veure amb els ulls.
Hola:
Fel.licitats i gracies per les fotos Maese Wefer
. Tot un document.
"Med tvo ägg!" si senyor!.
Sal.lutacions:
Serie600
Fel.licitats i gracies per les fotos Maese Wefer

"Med tvo ägg!" si senyor!.
Sal.lutacions:
Serie600
Sincerament, si més d'una persona es troba allà i se n'adonen, tallen la circul·lació del Metro i de la Renfe per avís de bomba...I tots al "cuartelillo"...viscaelcat ha escrit:Ei Marçal, quina força s'ha de tenir per entrar allí tot fosc i tenint present les pelis de terror de trens i hospitals abandonats. Jo el màxim que m'hi he acostat és a 30 o 40 metres després d'acabar la gent. Seré capaç un dia d'anar-hi tot sol, armat amb lot i càmera de fotos. Podriem fer una trobada i quedar uns quants del fòrum. Crec que amb les fotos no n'hi ha prou, s'ha de veure amb els ulls.

Això que és? "Con dos cojones" en la llengua de certa ciutat...?Serie600 ha escrit:"Med tvo ägg!" si senyor!.

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
@Wefer, gràcies! Tenia ganes de veure que coi hi havia allà.
I certament s'hauria de poder aprofitar d'alguna manera!
Vox
I certament s'hauria de poder aprofitar d'alguna manera!
Vox
Hola:
(com ho has endevinat Jamiro? :festa )
Sal.lutacions:
Serie600
Literalement: "Amb dos ous!". Hi ha altre expressio mes "sonora", de totes maneresJaMiRo! ha escrit:Això que és? "Con dos cojones" en la llengua de certa ciutat...?Serie600 ha escrit:"Med tvo ägg!" si senyor!.

Sal.lutacions:
Serie600
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Bé gràcies a tots
però vaja, tampoc li veig tant de mèrit a la cosa.
Tingueu en compte que, si bé les escales estan totalment a les fosques, el vestíbul superior està perfectament il·luminat i suposo que la gent de TMB (o Renfe) la fa servir habitualment per accedir a les casetes d'equips auxiliars que tenen posades allà.
I igualment, es tracta d'una sortida d'emergència... vaja, que no és com posar-se per un túnel, només cal passar el tros tenebrós de les escales i ja està, i a més no hi ha cap rètol que prohibeixi passar. Qualsevol persona ho pot fer de la mateixa manera

Tingueu en compte que, si bé les escales estan totalment a les fosques, el vestíbul superior està perfectament il·luminat i suposo que la gent de TMB (o Renfe) la fa servir habitualment per accedir a les casetes d'equips auxiliars que tenen posades allà.
I igualment, es tracta d'una sortida d'emergència... vaja, que no és com posar-se per un túnel, només cal passar el tros tenebrós de les escales i ja està, i a més no hi ha cap rètol que prohibeixi passar. Qualsevol persona ho pot fer de la mateixa manera

Hola:
Es aqui on esta el merit. A ningu se li pot ocorrer d'anar a ficar el nas alla per les bones, malgrat que no hi hagi cap retol de prohibicio. A banda de que com tu apuntas, allo es pot fer servir de manera habitual pel personal TMB o RENFE per accedir als equips amb el mes que previssible "Oiga, usted que **** hace aqui?... no sabe que es un lugar de acceso restrigido?", i ara ves a dir-li "Oiga, mire, es que me he confundido". Vaja, o be utilitzas el"Sistema Jamiro per fer fotos. Curs accelerat en un missatge" http://transport.cat/viewtopic.php?t=3185
per mes detalls.
Sal.lutacions:
Serie600
Es aqui on esta el merit. A ningu se li pot ocorrer d'anar a ficar el nas alla per les bones, malgrat que no hi hagi cap retol de prohibicio. A banda de que com tu apuntas, allo es pot fer servir de manera habitual pel personal TMB o RENFE per accedir als equips amb el mes que previssible "Oiga, usted que **** hace aqui?... no sabe que es un lugar de acceso restrigido?", i ara ves a dir-li "Oiga, mire, es que me he confundido". Vaja, o be utilitzas el"Sistema Jamiro per fer fotos. Curs accelerat en un missatge" http://transport.cat/viewtopic.php?t=3185

Sal.lutacions:
Serie600
Hola!
Salut!
Realment, pura intuïció...Això de "ägg" tenia pinta de ser "ous" com s'assemblava tant a "egg"... )))3Serie600 ha escrit:Literalement: "Amb dos ous!". Hi ha altre expressio mes "sonora", de totes maneres(com ho has endevinat Jamiro? :festa )
100% garantizado, oiga. Hágase usted el guiri y no habrá problema alguno.Serie600 ha escrit:Es aqui on esta el merit. A ningu se li pot ocorrer d'anar a ficar el nas alla per les bones, malgrat que no hi hagi cap retol de prohibicio. A banda de que com tu apuntas, allo es pot fer servir de manera habitual pel personal TMB o RENFE per accedir als equips amb el mes que previssible "Oiga, usted que **** hace aqui?... no sabe que es un lugar de acceso restrigido?", i ara ves a dir-li "Oiga, mire, es que me he confundido". Vaja, o be utilitzas el"Sistema Jamiro per fer fotos. Curs accelerat en un missatge" http://transport.cat/viewtopic.php?t=3185 per mes detalls.

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Quiero agradecerle al amigo wefer el trabajo que ha hecho, yo y un amigo estamos intentando sacar fotos de las estacion abandonada de correos en la línea4 entre Jaume I y Barceloneta, en algunas web ya salia info sobre que existia una estación fantasma de universidad, pero no pensaba que aun quedará algo tras las obras de renfe en los sesenta.
Por cierto a la altura de Marina pasado el desvío de vías que se dirigen a la Estación de Francia existen unos andenes abandonados y antiguamente entre la calle lepanto y marina, en meridiana habia una boca de tren muy parecida a la de paseo de gracia que estaba cerrada con ladrillos, alguien sabe algo sobre esto??
Saludos
Por cierto a la altura de Marina pasado el desvío de vías que se dirigen a la Estación de Francia existen unos andenes abandonados y antiguamente entre la calle lepanto y marina, en meridiana habia una boca de tren muy parecida a la de paseo de gracia que estaba cerrada con ladrillos, alguien sabe algo sobre esto??
Saludos
Los restos de Universitat no son de la antigua estación, sino de la red de vestíbulos y pasillos que todavía funcionaban en los años 80.VladiGB ha escrit:Quiero agradecerle al amigo wefer el trabajo que ha hecho, yo y un amigo estamos intentando sacar fotos de las estacion abandonada de correos en la línea4 entre Jaume I y Barceloneta, en algunas web ya salia info sobre que existia una estación fantasma de universidad, pero no pensaba que aun quedará algo tras las obras de renfe en los sesenta.
Por cierto a la altura de Marina pasado el desvío de vías que se dirigen a la Estación de Francia existen unos andenes abandonados y antiguamente entre la calle lepanto y marina, en meridiana habia una boca de tren muy parecida a la de paseo de gracia que estaba cerrada con ladrillos, alguien sabe algo sobre esto??
Saludos
La estación nonata de Marina o Vilanova (por la cercana avenida) no llegó a entrar en servicio. Se trata de una obra de los años 70 (creo) a raíz del cierre de la estación del Norte (deduzco), y de hecho estaba prevista la conexión desde el metro de Marina, en cuyo acceso está el logo de Renfe en piedra, al estilo de la boca de Universitat delante del Fidelcolor. Cuando se construyó el salto del carnero de la vía de Arc de Triomf a Sant Andreu Arenal se destruyó uno de los andenes, y lo más probable es que la estación jamás se abra. Sobre los accesos que comentas (y de los que nadie había dado cuenta, cosa que se te agradece!), por lógica han de ser los de esta estación fantasma.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Per fer fotos a Correus ho tenim xungo, l'única possibilitat seria que el convoi s'aturés allà, per veure les rajoles i cartells que encara resten en peu, ja que no es pot baixar a l'andana, la via actual queda per sobre de l'antiga, i l'accés va ser injustament arrassat fa pocs anys, només queda una reixa de ventilació arran de terra. El que si es veu, són els esglaons per sota de la reixa, amb el flaix de la càmara, això si.VladiGB ha escrit:Quiero agradecerle al amigo wefer el trabajo que ha hecho, yo y un amigo estamos intentando sacar fotos de las estacion abandonada de correos en la línea4 entre Jaume I y Barceloneta
Platanito gracias por la aclaraciones, yo me lo suponía pero no tenía nada en claro sobre lo de marina.
Además para el que le interese el andén se ve justo hiendo dirección Arc de Trionf desde Clot-Aragó pasado el desvío de vías que va a la estación de francia justo a mano izquierda del tren, además se ve como una "especie intercambiardor" de nivel más adelante donde se ve la columna del puento marina. El acceso fue destruido para construir la meridiana.
Además para el que le interese el andén se ve justo hiendo dirección Arc de Trionf desde Clot-Aragó pasado el desvío de vías que va a la estación de francia justo a mano izquierda del tren, además se ve como una "especie intercambiardor" de nivel más adelante donde se ve la columna del puento marina. El acceso fue destruido para construir la meridiana.
Recupero el fil per comentar que ahir vaig trobar unes altres escales a Plaça Catalunya. En concret, unes tancades per una reixa que van a parar a la via 1 del FMB sentit Hospital de Bellvitge. Vaig tenir la sort de trobar-me-les il·luminades. Estan poc després que acabi el mur que separa la L1 de les vies d'Adif.
Serien accessibles pel nostre intrèpid reporter Wefer si no fos per la reixa que les tanca i per què es troben a uns tres metres d'alçada
Serien accessibles pel nostre intrèpid reporter Wefer si no fos per la reixa que les tanca i per què es troben a uns tres metres d'alçada

Lamento comunicar-te que aquestes escales són sempre il.luminadesentfe001 ha escrit:Recupero el fil per comentar que ahir vaig trobar unes altres escales a Plaça Catalunya. En concret, unes tancades per una reixa que van a parar a la via 1 del FMB sentit Hospital de Bellvitge. Vaig tenir la sort de trobar-me-les il·luminades. Estan poc després que acabi el mur que separa la L1 de les vies d'Adif.
Serien accessibles pel nostre intrèpid reporter Wefer si no fos per la reixa que les tanca i per què es troben a uns tres metres d'alçada

Evidentment corresponen a la xarxa de passadissos d'accés. El que ignoro és si es tracta d'un pas elevat a l'andana de Renfe (d'abans de la remodelació dels 80) o són restes de l'estació original del Transversal.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.