Afrique commence à les Pyrénées?
L'enllaç Donostia-Amara a Donostia-renfe es garanteix amb un marge de 49 minuts? O sigui, quanta estona hi pot haver entre ambdues estacions?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Jo, el mes que ve, faré una altra cosa...
Tarragona-Beziers
Beziers-Millau-Rodez
Rodez-Figeac-Brive la Gaillarde-Limoges
Limoges-Brive la Gaillarde-Aurillac
Aurillac-Neussargues-Clermont Ferrand
Clermont Ferrand-Brioude-Le Puy en Velay
Le Puy en Velay-Arvant-Saint Flour
Saint Flour-Millau
Millau-Marvejols-Mende
Mende-Alès-Nimes-Montpeller-Barcelona Sants-Sant Vicenç de Calders (i taxi o cotxe a Torredembarra)
Tarragona-Beziers
Beziers-Millau-Rodez
Rodez-Figeac-Brive la Gaillarde-Limoges
Limoges-Brive la Gaillarde-Aurillac
Aurillac-Neussargues-Clermont Ferrand
Clermont Ferrand-Brioude-Le Puy en Velay
Le Puy en Velay-Arvant-Saint Flour
Saint Flour-Millau
Millau-Marvejols-Mende
Mende-Alès-Nimes-Montpeller-Barcelona Sants-Sant Vicenç de Calders (i taxi o cotxe a Torredembarra)
Has de creuar un riu tan sols...Donosti Renfe està a la marge dreta de el riu tan famós (que no recordo el nomTrenscat ha escrit:L'enllaç Donostia-Amara a Donostia-renfe es garanteix amb un marge de 49 minuts? O sigui, quanta estona hi pot haver entre ambdues estacions?

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Teniu un plànol aquí
La ciutat és la més bonica que he vist mai (a part de la part friki-trenera, que ja us veig venir...
)
La ciutat és la més bonica que he vist mai (a part de la part friki-trenera, que ja us veig venir...

Tot i que ja s'ha dit que les dues estacions estan molt a la vora, recordo que de trens entre Hendaia / Irun i Donostia n'hi ha cada 30 minuts, així que es pot prendre tant aviat l'anterior com el següent. Si he posat com a model aquest és perquè, al meu parer, permet aprofitar més les estades a Hendaia (on hi haurà teca a fotografiar) com arribar amb marge suficient a Donostia pel transbord amb el tren nocturn.Trenscat ha escrit:L'enllaç Donostia-Amara a Donostia-renfe es garanteix amb un marge de 49 minuts? O sigui, quanta estona hi pot haver entre ambdues estacions?
També vull recordar que el nocturn que prendrem té origen Irun, per la qual cosa el viatge amb ET és prescindible (però ja que hi som...).
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Ah, i si no m'equivoco, si no fas la inversió ("Est-ce que l'Afrique commence aux Pyrénées?") has de passar irremediablement per repetir el subjecte amb un pronom i una partícula fonètica entre el verb i el propi pronom:
L'Afrique commence-t-elle aux Pyrénées?

L'Afrique commence-t-elle aux Pyrénées?

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Faig un cens de les persones i l'interès que tenen per a fer el viatge:
Volen fer el viatge
Algú més?
Volen fer el viatge
- entfe001
- abegot?
- Jordilar
- aarongilp
- Trenscat
- UT596001
- liniadelRipollés
- 437.001
Algú més?
entfe001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 26/07/2006 9:51, en total s’ha editat 5 vegades.
Jo segueixo sense tenir pressupost, però vigila perquè has entrat en la centena de la bojeria...entfe001 ha escrit:Faig un cens de les persones i l'interès que tenen per a fer el viatge:
Volen fer el viatgeEls falta pressupost
- entfe001
- UT596001
- abegot?
- Jordilar
No els hi interessa el viatge
- aarongilp
- Trenscat
Algú més?
- liniadelRipollés

Depèn de dia jo podria venir o no. Amb la feina que tinc els dies de festa no em coincideixen amb els caps de semana.
La semana que ve et diria alguna cosa.
Es necessiten 2 dies, no?
La semana que ve et diria alguna cosa.
Es necessiten 2 dies, no?
Acabo de repassar els períodes de circulació de tots els trens involucrats i, fins al 28 d'agost, aquesta excursió es pot realitzar en qualsevol dia de la setmana i no només en dissabte com havia dit de bon començament.
Tot seguit procedeixo a modificar el missatge inicial del fil.
P.S: La idea inicial és sortir de Barcelona un dia a les set del matí i arribar-hi de tornada a les nou del matí del dia següent, però parlant amb una persona per missatgeria privada m'ha comentat la possibilitat de dormir a Irun, ja que coneix un lloc que està bé de preu.
Tot seguit procedeixo a modificar el missatge inicial del fil.
P.S: La idea inicial és sortir de Barcelona un dia a les set del matí i arribar-hi de tornada a les nou del matí del dia següent, però parlant amb una persona per missatgeria privada m'ha comentat la possibilitat de dormir a Irun, ja que coneix un lloc que està bé de preu.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Aviam que ho entengui... Esteu proposant d'anar fins al País Basc francès en tren, i tornar, en 24 hores (aprox.) sense dormir ni res? 

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Jo m'hi apunto però preferiria fer nit a Irun i tornar en el Ferrobús, vull dir en el Talgo III.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Buenas a todos!Trenscat ha escrit:L'enllaç Donostia-Amara a Donostia-renfe es garanteix amb un marge de 49 minuts? O sigui, quanta estona hi pot haver entre ambdues estacions?
Llevo tiempo leyendo vuestro foro y este es mi primer mensaje por estos lares. No os preocupeis, que mas o menos ya voy entendiendo el catalán.
Con esos 49 minutos de enlace teneis de sobra! Puedo aseguraros que EuskoTren cumple con los horarios al 100%, por lo que la posibilidad de que el "Topo" se retrase pierde fuerza. Yo hago a diario el trayecto Renfe-EuskoTren y V.V. a patita y como mucho se pueden tardar 15 minutos.
Pues nada, haber si vuestro planning sigue adelante y puedo estar un ratillo con vosotros

David Fernández.
Bienvenido por estos lares, David! Ya se los dije, que no habría problema...así que tu respuesta va mucho mejorDavid_fs ha escrit:Buenas a todos!Trenscat ha escrit:L'enllaç Donostia-Amara a Donostia-renfe es garanteix amb un marge de 49 minuts? O sigui, quanta estona hi pot haver entre ambdues estacions?
Llevo tiempo leyendo vuestro foro y este es mi primer mensaje por estos lares. No os preocupeis, que mas o menos ya voy entendiendo el catalán.
Con esos 49 minutos de enlace teneis de sobra! Puedo aseguraros que EuskoTren cumple con los horarios al 100%, por lo que la posibilidad de que el "Topo" se retrase pierde fuerza. Yo hago a diario el trayecto Renfe-EuskoTren y V.V. a patita y como mucho se pueden tardar 15 minutos.
Pues nada, haber si vuestro planning sigue adelante y puedo estar un ratillo con vosotros. Un saludote!
David Fernández.

Si tienes algun problema con el idioma o similar no dudes en rechistar!

Que nosotros no dudaremos en lapidarte públicamenteaarongilp ha escrit:Si tienes algun problema con el idioma o similar no dudes en rechistar!

Ongi etorri! (¿lo he dicho bien?)
A veure, pel que fa a la possibilitat de prendre el Talgo III en lloc del nocturn:
El tren diurn surt d'Irun a dos quarts d'onze del matí i té prevista l'arribada a Barcelona a les 19.21. L'esmentat tren fa les següents parades:
Els principals punts a favor són que al passar nit a lloc fix es descansarà més que fent nit en ruta, i el possible sobrecost que suposi l'allotjament el compensa el fet que el seient de classe turista del Talgo III és 10 EUR més barat. Per contra, l'inconvenient és que fa falta reservar en exclusiva dos dies complets per fer el viatge.
Una tercera possibilitat combinada seria fer nit a Irun, durant el dia agafar ET fins on es pugui i/o fer turisme i tornar també amb el nocturn però del dia següent. Això aprofita més els quilòmetres que haurem fet per arribar fins al Cantàbric però, per contra, dispararà el pressupost.
He obert una enquesta en aquest fil per valorar les tres possibilitats.
El tren diurn surt d'Irun a dos quarts d'onze del matí i té prevista l'arribada a Barcelona a les 19.21. L'esmentat tren fa les següents parades:
Codi: Selecciona’ls tots
Hora Estació
----- ---------------------------
10.30 Irun
10.45 Donostia
11.06 Tolosa
11.33 Zumárraga
11.59 Altsasu
12.32 Pamplona
13.07 Tafalla
13.30 Castejón de Ebro (Ll.)
13.45 Castejon de Ebro (Sa.)
14.01 Tudela de Navarra
14.45 Zaragoza Delicias
16.15 Monzón - Río Cinca
16.51 Lleida Pirineus
18.03 Reus
18.16 Tarragona
19.21 Barcelona Sants
Una tercera possibilitat combinada seria fer nit a Irun, durant el dia agafar ET fins on es pugui i/o fer turisme i tornar també amb el nocturn però del dia següent. Això aprofita més els quilòmetres que haurem fet per arribar fins al Cantàbric però, per contra, dispararà el pressupost.
He obert una enquesta en aquest fil per valorar les tres possibilitats.
A falta d'acabar de concretar la durada exacta de la trobada, crec que comença a ser hora de plantejar-se una data per a realitzar-la.
Per part meva resultarà del tot impossible aquest mes de juliol. També descarto el primer cap de setmana d'agost, a menys que el viatge fos d'un dia només que aleshores m'ho podria combinar per fer-ho en dissabte.
Recordo que, sigui quina sigui l'opció triada per a la tornada, implica tren amb reserva obligatòria.
Per part meva resultarà del tot impossible aquest mes de juliol. També descarto el primer cap de setmana d'agost, a menys que el viatge fos d'un dia només que aleshores m'ho podria combinar per fer-ho en dissabte.
Recordo que, sigui quina sigui l'opció triada per a la tornada, implica tren amb reserva obligatòria.