Saludos,

Pedro
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 16:14
Entrada Autor: A-380 » Dijous 29/06/2006 23:52
Entrada Autor: A-380 » Diumenge 16/07/2006 23:59
Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 17/07/2006 20:58
Disculpa, no quería tocar eso que no se debe tocar, sino que no sabía si era error de tecleo (que eso es evidente que todo el mundo tiene y no está penado por ley) o algun fallo en los datos...A-380 ha escrit:Girona 16 en 2003.
A sido un problema de dígitos, como en cada mano nada mas tengo 5, pero prometo, porque puedo prometer y prometo, que la proxima vez me ayudare de los dígitos de los pies.
Saludos y gracias,
Pedro
Entrada Autor: A-380 » Dimarts 18/07/2006 12:04
Entrada Autor: A-380 » Dimarts 18/07/2006 13:51
Entrada Autor: A-380 » Dimarts 18/07/2006 18:24
Entrada Autor: A-380 » Divendres 04/08/2006 0:47
Entrada Autor: A-380 » Dijous 21/09/2006 23:53
Entrada Autor: A-380 » Dijous 28/12/2006 15:28
Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 05/01/2007 10:14
Entrada Autor: Guigui » Divendres 05/01/2007 19:35
Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 05/01/2007 20:09
Y en Viena tienen 2 pistas, lo que pasa es que las cabeceras de esas 2 pistas están casi pegadas la una a la otra.Guigui ha escrit:Un altre exemple l'aporta Viena, que, pel que fa a totes les xifres, no arriba a la sola de la sabata del Prat, però disposa d'una estructura que es podria aplicar perfectament: dues terminals amb fingers a les quals s'accedeix per un passadís relativament curt i molt ample que dóna a un pavelló circular on hi ha disposats uns 12 fingers a cadascun. Els dos passadissos surten de l'edifici principal en direcció oposada. D'aquesta manera Viena té, amb dues terminals, més fingers que l'A, B i C del Prat juntes.
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 06/01/2007 0:26
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 06/01/2007 13:16
Ya, ya, si no lo decía por eso, claro que es más "pequeñito", pero en Viena creo recordar que tenían una pista digamos paralela a la terminal (creo que estaban ampliando y construyendo un edificio nuevo o así) y luego tiene otra pista más o menos en diagonal y que podría interferir el tráfico en la anterior (algo parecido a lo que pasaba en El Prat con la pista principal y la transversal antes de tener la 3ª), con lo cual puede ser que esta disposición y el poquito espacio destinado a aeronaves propicie que la cantidad de movimientos sea menor.Guigui ha escrit:Sergio,
ja sé que l'aeroport de Viena és petitet comparat amb el Prat, tant per pistes com per la terminal com per xifra de moviments i passatgers. Però el que volia dir és que, tenint-ho tot més petit, hi ha un nombre aproximadament igual de fingers (entre 20 i 24 deu anar la cosa) que ara mateix al Prat. O, dit d'altra manera, si al Prat s'hagués adoptat una solució com a Viena, amb les terminals actuals ja hi tindríem més fingers.
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dissabte 13/01/2007 12:59
Torna a “Aeri, marítim i altres”