Us passo la nota que m'ha arribat:
------------------
L'alcalde president de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i el president del Centre d'Estudis Històrics del Ferrocarril Espanyol, tenen l'honor de convidar-lo als actes que tindran lloc el proper dia 7 de maig amb motiu del 150è Aniversari de l'Arribada del Ferrocarril a Cerdanyola.
Programa
10.30 h. - Estació Cerdanyola-Centre. Inici de festa a les andanes.
11.40 h. - Estació Barcelona-Sant Andreu Comtal. Sortida del Tren del Centenari.
11.55 - 11.57 h. Estació Montcada i Reixac-Santa Maria. Aturada del tren.
12.00 - 12.02 h. Estació Cerdanyola-Centre. Pujada d'autoritats.
12.09 h. - Estació Cerdanyola-Universitat. Arribada del tren.
12.15 h. - Campus Universitari. Recepció oficial i festa.
150è Aniversari de l'Arribada del Ferrocarril a Cerdanyola
Compte, que pot haver-hi moguda per part d'estudiants decerebrats emprenyats perquè els van enxampar sense bitllet i multar el dilluns passat no, l'altre.
Lamentablement, si això és una Universitat, jo foto el camp.
Lamentablement, si això és una Universitat, jo foto el camp.

en referencia als fets que anomenes de l'uab, en la meva opinió la renfe està en el seu dret de fer-ho i penso que ha de fer-ho si no vol que això es converteixi en ....
vull pensar ke els k diuen k aixo es injust son una minoria.
Si jo fos el responsable de renfe posaria akets controls cada dia a les estacions mes propenses al frau.
vull pensar ke els k diuen k aixo es injust son una minoria.
Si jo fos el responsable de renfe posaria akets controls cada dia a les estacions mes propenses al frau.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Totalment d'acord.
Això és el que passa quan s'abusa de la permisivitat- La gent es queixa d'una cosa que hauria de ser normal.
La única resposta que han de rebre aquests grups ha de ser més control, i més multes
Això és el que passa quan s'abusa de la permisivitat- La gent es queixa d'una cosa que hauria de ser normal.
La única resposta que han de rebre aquests grups ha de ser més control, i més multes