Trobada vaporistes Parc Catalunya, Sabadell.
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Trobada vaporistes Parc Catalunya, Sabadell.
Hola!
Coincidin amb la festa major de Sabadell com cada any, els dies 2, 3, 4, de Setembre l'associació Centre d'Estudis Modelisme Vapor, Barcelona i Sabadell, organitzem la festa del tren, al nostre circuit del Parc de Catalunya de Sabadell, el Dissabte dia 2 se circularà fins les 2 o 3 de la matinada aproximadament, en aquesta festa es podran veure trens d'altres circuits circulan per el nostre circuit de Sabadell.
Horari del circuit:
Dia 2, de 11 del matí a 2 del migdia, de 6 del mig dia a 9 del vespre, i de 12 de la nit fins que les persones aguantem...
Dia 3, de 11 a 2, i de 6 a 9.
Dia 4, de 11 a 2, i de 6 a 9.
Salutacions!
Us i esperem!
Coincidin amb la festa major de Sabadell com cada any, els dies 2, 3, 4, de Setembre l'associació Centre d'Estudis Modelisme Vapor, Barcelona i Sabadell, organitzem la festa del tren, al nostre circuit del Parc de Catalunya de Sabadell, el Dissabte dia 2 se circularà fins les 2 o 3 de la matinada aproximadament, en aquesta festa es podran veure trens d'altres circuits circulan per el nostre circuit de Sabadell.
Horari del circuit:
Dia 2, de 11 del matí a 2 del migdia, de 6 del mig dia a 9 del vespre, i de 12 de la nit fins que les persones aguantem...
Dia 3, de 11 a 2, i de 6 a 9.
Dia 4, de 11 a 2, i de 6 a 9.
Salutacions!
Us i esperem!
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Ostres, l'any que el vaig visitar (2004, visita AAFCB Brill+Monotral a Cotxera TUS + Parc de Catalunya) em va agradar molt. Com va això, pel públic general? Pots anar-hi i estar-te fins que vulguis, o com? Un viatge nocturn pot estar molt bé!
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Uoooo here we go Sabadell! 

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Hola!
Vosaltres si voleu venir, sobretot tu FRAN-IKARUS, que et veig molt interesat, si vens, cuan arribis allà has de buscar a un tio amb cara de boig, i vestit amb uniforme de mecanic de T.M.B, que aquets soc jo, si no em veus, que potser en aquell moment estic de maquinista en alguna maquina donant una volta, demanes per mi, a algu que hi hagi a la guixeta, o al cap d'estació, demanes pel Lluís, i allabors, cuan em vegis i podràs estar el ratu que vulgis, perque ets amic meu.
Si, la veritat esque els viatges nocturns son força divertits.
Salut!
Llarga vida als 1000ls!!!!!!!!!
Vosaltres si voleu venir, sobretot tu FRAN-IKARUS, que et veig molt interesat, si vens, cuan arribis allà has de buscar a un tio amb cara de boig, i vestit amb uniforme de mecanic de T.M.B, que aquets soc jo, si no em veus, que potser en aquell moment estic de maquinista en alguna maquina donant una volta, demanes per mi, a algu que hi hagi a la guixeta, o al cap d'estació, demanes pel Lluís, i allabors, cuan em vegis i podràs estar el ratu que vulgis, perque ets amic meu.
Si, la veritat esque els viatges nocturns son força divertits.
Salut!
Llarga vida als 1000ls!!!!!!!!!
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Jamiro, digam incult, cateto, lu que vulgis, pero que has posat amb angles, jo no se angles. 

Il a écrit: on y va!Serie-1000-metro ha escrit:Jamiro, digam incult, cateto, lu que vulgis, pero que has posat amb angles, jo no se angles.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Potsé m'hi acosto
Pues yo a esas horas más bien me acuesto!Pere ha escrit:Potsé m'hi acosto

Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Hora si et plau. Tu vius aci, en canvi jo tinc de baixar de BCNPere ha escrit:Potsé m'hi acosto

El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Hola!
Jo tambe tinc que pujar de Barcelona, pero mi pasare allà als tres diues, ja sabeu, pregunteu per mi.
Salut!
Llarga vida als 1000ls, i 1100s!!!!!!!!!!
Jo tambe tinc que pujar de Barcelona, pero mi pasare allà als tres diues, ja sabeu, pregunteu per mi.
Salut!
No home, no t'enfadis!!! D'incult i cateto RES DE RES!!!Serie-1000-metro ha escrit:Jamiro, digam incult, cateto, lu que vulgis, pero que has posat amb angles, jo no se angles.

He posat "¡Sabadell, allá vamos!".

Per cert, si hi vaig preguntaré també per tú...

- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Hola!
Naturalment!
Tu pregunta per mí!
Salut!
Llarga vida als 1000ls!
Naturalment!
Tu pregunta per mí!
Salut!
Llarga vida als 1000ls!
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Pots comptar-hi, Lluís! Segurament dissabte cap al vespre, que la idea de la circulació nocturna és molt atractiva.
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Ocs!
Tots els que vingeu sereu ben rebuts!
Salut!
Llarga vida als 1000ls!!!!!!!!!!!!!
Tots els que vingeu sereu ben rebuts!
Salut!
Llarga vida als 1000ls!!!!!!!!!!!!!
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Hola!
Jamiro, i FRAN-IKARUS, si veniu, porteu gorra, segurament em fareu de fogoners a una de les maquines de vapor, (si voleu clar), i no es conya, o sigi que si voleu venir amb mi a la maquina us recomano que porteu gorra, cualsevol tipus de gorra que es pugi embrutar clar, esque sino els cabells......
Salut!
Jamiro, i FRAN-IKARUS, si veniu, porteu gorra, segurament em fareu de fogoners a una de les maquines de vapor, (si voleu clar), i no es conya, o sigi que si voleu venir amb mi a la maquina us recomano que porteu gorra, cualsevol tipus de gorra que es pugi embrutar clar, esque sino els cabells......
Salut!
Serie-1000-metro ha escrit:Hola!
Salut!

Ho tindré en compte!

- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
De fogoners? No fotis! Això ja deu ser la llet 

- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Hola!
Ja u sabeu, avera la gorra mes que res es per la carbonilla que cau cuan vas a la maquina, que si porteu gorra, no estareu tot el ratu rescanbos el cap, perque la veritat, es força emprenyador no portar gorra, jo sempre en portu, a mi poques vegades em veureu cunduint una maquina de vapor i sense gorra, així que ja u sabeu, porteune una, i si no la porteu, tranquils que vindreu igualment a la maquina, que a part anar a la maquina es el millor per escoltar com bufa la maquina a la llarga pujada que hi ha.
Salut!
Llarga vida als 1000ls, i 1100s!!!!!
Ja u sabeu, avera la gorra mes que res es per la carbonilla que cau cuan vas a la maquina, que si porteu gorra, no estareu tot el ratu rescanbos el cap, perque la veritat, es força emprenyador no portar gorra, jo sempre en portu, a mi poques vegades em veureu cunduint una maquina de vapor i sense gorra, així que ja u sabeu, porteune una, i si no la porteu, tranquils que vindreu igualment a la maquina, que a part anar a la maquina es el millor per escoltar com bufa la maquina a la llarga pujada que hi ha.
Salut!
Llarga vida als 1000ls, i 1100s!!!!!
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Nens la festa es aquet cap de setmana vinent, us i espero eh? 

- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
La truita s'ha girat, i ara el més probable és que m'hi passi dissabte al matí, en comptes del vespre