Aquest repte ni fa falta plantejar-lo, el resultat és evident (trivial que diria joJaMiRo! ha escrit:Ara que véns tú, se m'ocorre un altre repte...
Can Fanga VS Girona
![]()
![]()

Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 3:04
Entrada Autor: entfe001 » Divendres 01/09/2006 19:57
Aquest repte ni fa falta plantejar-lo, el resultat és evident (trivial que diria joJaMiRo! ha escrit:Ara que véns tú, se m'ocorre un altre repte...
Can Fanga VS Girona
![]()
![]()
Entrada Autor: abegot » Divendres 01/09/2006 20:55
aarongilp ha escrit:És evident...SALT!!! SALT!!! SALT!!! SALT!!!JaMiRo! ha escrit:Ara que véns tú, se m'ocorre un altre repte...
Can Fanga VS Girona
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Entrada Autor: aarongilp » Divendres 01/09/2006 21:09
Ñeñeñeñeñeñe!!abegot ha escrit:aarongilp ha escrit:És evident...SALT!!! SALT!!! SALT!!! SALT!!!JaMiRo! ha escrit:Ara que véns tú, se m'ocorre un altre repte...
Can Fanga VS Girona
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aixú semble un circ.![]()
Entrada Autor: UT596001 » Divendres 01/09/2006 21:24
El servei nocturn intern de Sabadell crec que són 3 línies, que són, la N1, la N4 i la N10. La N1 passa cada 20 minuts i la N4 i la N10 cada hora. Ara, els recorreguts d'aquest any no sé si són iguals que els de l'any passat.Minotaure ha escrit:UT596001 ha escrit:Per qui vingui en FGC, pot baixar a Sabadell-Rambla i allà agafar l'autobús urbà de les línies 5 o 6, que paren a prop del circuit.
Ara, qui vulgui quedar-se a les circulacions nocturnes, no tindrà més nassos que anar a la Plaça Espanya, on passa la línia N65 d'autobusos nocturns.L'estació més propera de FGC és Sabadell Estació però tens uns 30 minuts a peu com a mínim, i tot és pujada. L'estació de tren que està més a prop del circuit del tren del Parc Catalunya és Renfe Sabadell Nord però està a uns 1/4 d'hora o 20 minuts. Per cert, tot és baixada fins la façana del Parc Catalunya que toca a l'Eix Macià, però el circuit del tren està just a l'altre extrem del parc (al barri de Can Rull) i és pujada. Per cert, per qui no ho sàpiga el Parc Catalunya de Sabadell és el parc urbà més gran de Catalunya.Serie-1000-metro ha escrit:L'estació de F.G.C, queda bastant lluny, la mes aprop crec que es Sabadell estació, pero en tot cas us recomano que agafeu la R.E.N.F.E, i baixeu a Sabadell NORD, a partir d'allà son 10 minuts aprox, caminant, i tot baixada.
Com diu UT596001 sempre hi ha l'opció de TREN + BUS però atenció perquè durant aquest dies de festa major hi ha alteracions en el recorregut de les línes. En el fitxer adjunt hi ha totes aquestes afectacions detallades.
A part dels habituals serveis d'autobusos interurbans nocturns durant els dies de festa major també hi ha servei urbà nocturn de TUS. El què no sé és exactament quins recoreguts i horaris fa, però hi ha folletons disponibles a les oficines d'atenció ciutadana.
Igualment per més informació podeu trucar al 010 (des de fora de Sabadell o des de mòbil 93 745 31 10). Avui està obert fins a les 22 hores i la resta de dies també funciona el servei.
Per cert si voleu consultar un plànol de Sabdell amb la situació de le estacions de trens ho podeu fer a la pàgina de l'Ajuntament:
http://www.sabadell.net/L_Plano/Cat/pgplano.asp?
Igualment per consultar horaris i trajectes habituals del bus urbà TUS: http://www.tus.es
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 02/09/2006 11:09
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 04/09/2006 0:46
Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dilluns 04/09/2006 8:48
Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 04/09/2006 19:15
Entrada Autor: Minotaure » Dilluns 04/09/2006 21:18
Això és el que vaig llegir al Diari El Punt un cop que van entrevistar el director de l'esmentat parc.entfe001 ha escrit:Més que la Devesa gironina?Minotaure ha escrit:Per cert, per qui no ho sàpiga el Parc Catalunya de Sabadell és el parc urbà més gran de Catalunya.
Conec el Parc Catalunya i he estat al circuit de dalt de tot, arribant-hi a peu des de Sabadell Rambla un dia que no tenia classe a la universitat per la tarda i volia fer temps coneixent la ciutat. El vaig trobar gran, però tant com la Devesa ja no
Nota: la Devesa fa unes 40 hectàrees.
Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 04/09/2006 23:42
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 05/09/2006 0:24
Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 05/09/2006 14:25
Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 05/09/2006 17:26
Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 05/09/2006 20:58
Torna a “Trobades i esdeveniments”