Anda... Com les línies L6, L7 i L8!Watermark ha escrit:Jo sóc de la opinió de que les línies L6, L7 i L8 NO són linies de metro sinó linies de ferrocarril de rodalies.[...]
1. Caràcter metropolità: ha d'unir barris d'una mateixa àrea metropolitiana. No hi ha una estació per cada municipi, sino per cada barri.
Doncs això dels ramals no sembla molt "mètric", i l'haver-se de fixar en la destinació del tren... Albricias, si és el que passa a FGC!Watermark ha escrit:2. Explotació homogènia: les vies i andanes d'una línia de metro no es poden compartir amb altres tipus de serveis ferroviaris. Per una determinada andana de metro només hi poden passar trens de la mateixa línia i el mateix recorregut, amb l'única excepció de que la línia es divideixi en ramals (com seria el cas de la L9-L10 que a moltes ciutats es tractaria com una única línia).
Doncs ves per on que els trens semidirectes "no fan metro". Es el cas contrari: explotar una línia de metro com si fos de rodalies!Watermark ha escrit: 3. Alta freqüència de pas de trens amb parada a totes les estacions, el que no treu que hi pugui haver també trens semidirectes.
On es demostra que la teva visió de metro no és el servei que ofereix, sino l'aspecte d'aquest. Però torno a dir que això és incongruent amb la possibilitat de tenir trens semidirectes a una línia "de metro" i seguir considerant-la com a tal!Watermark ha escrit:Si es fes un segon túnel Pl. Catalunya-Sarrià per als serveis al Vallès, llavors les línies L6 i L7 sí que les podria considerar metro al estil de línia amb dos ramals.