Anada al Baricentro
Fa 2 anys, quan vaig anar al baricentro amb en Josep Serre, en la hora aproximadament que vam estar allí van passar uns quants mercancies, era en ple més d'agost i laborable...però ja l'any passat hi havia dies que no passaven apenes trens, i pel que veig aquesta tònica general segueix...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Els Mercants, també circulen els dissabtes, o almenys jo n'he vist passar per la C2-Nord.
Us poso unes fotos de la trobada que vam fer i del baixador.

Aqui podem veure en Jordilar saludant a l'únic mercant que va pasar.
La cua del mercant

L'andana plena de ruïnes.....

Una estructura de totxos

I aquí podem veure el fabulos i bonic vestíbul de l'estació
En fí una trobada bastant divertida.
Ah! per cert, pels proxims cops recomano portar BAMBES DE CALÇAT !!
que si no....
Us poso unes fotos de la trobada que vam fer i del baixador.

Aqui podem veure en Jordilar saludant a l'únic mercant que va pasar.

La cua del mercant

L'andana plena de ruïnes.....

Una estructura de totxos

I aquí podem veure el fabulos i bonic vestíbul de l'estació
En fí una trobada bastant divertida.
Ah! per cert, pels proxims cops recomano portar BAMBES DE CALÇAT !!

Pere l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 06/09/2006 13:44, en total s’ha editat 2 vegades.
Sobretot tenint en compte que eres l'únic que anaves amb calçat d'estiu...Pere ha escrit:Ah! per cert, pels proxims cops recomano portar BAMBES DE CALÇAT !!![]()
que si no....

Encara no sé com els Mossos no vàren anar a fer-vos una visiteta, sobretot després de la salutació "curiosa" de'n Jordilar al maquinista...

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Només estic aixecant la mà esquerra, no faig res més. El que passa es que la foto és molt petita i no es veu bé, però em pots estar segur que no l'estaba insultant ni res 

No home no, si ja veig que ni estàs insultant ni res de res (ni crec que ho facis home) però dic que el maquinista trobarà curiòs que una colla d'amics estiguin pul·lulant per allà i a sobre el saludin d'aquesta manera tan efusiva!Jordilar ha escrit:Només estic aixecant la mà esquerra, no faig res més. El que passa es que la foto és molt petita i no es veu bé, però em pots estar segur que no l'estaba insultant ni res

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Més curiós deu ser pel maquinista passar a les 3 del matí i trobar-se la tira de punki's amb una foguera al mig de l'andana fent grafitis i saludant-los llança-li's trossos de runa o fent calvos 

- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
Mira, yo e anat a les 4 de la matinada i res de res, tot normal.
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
Uns cuants exemples del baixador:

La tercera caotura, la del pasillo amb escales no em sona. Em podries dir d'on és?
Pel que veig a les fotos que ha posat en Pere veig que allo és bastant fosc, no? Voleu dir que es poden fer fotos mitjanament bones amb tanta poca llum ?