Oído cocina...Fran-Ikarus ha escrit:Ah! i "autoritzo" en JaMiRo! perquè en faci una foto

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 21:48
Entrada Autor: BRILL 18 » Dissabte 09/09/2006 11:43
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 11/09/2006 12:23
Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 11/09/2006 13:47
Entrada Autor: oscar440 » Dijous 14/09/2006 18:02
Avui ja som a dijous, i no he vist cap bus que porti fulletons d´aquests amb informació dels actes (i mira que n´agafo de busos de TMB al llarg del dia). Només he vist un cartell anunciador del centenari del bus a l´estació de Metro de Barceloneta. El que sí he pogut agafar és un exemplar de la revista EL PUNT DE TMB (nº 19). Dedica dues planes al centenari del bus, amb una breu descripció històrica, amb una foto actual i tres fotos històriques en blanc i negre. Però ni diu res dels actes conmemoratius ni de les dates, tot el que diu és això:Fran-Ikarus ha escrit:Breaking news: A partir d'avui ja es poden trobar, a les andanes i passadissos de la xarxa de Metro (TMB) els cartells anunciadors de l'event. La fotografia triada la deixo com incògnita perquè us sorprengui... Ah! i "autoritzo" en JaMiRo! perquè en faci una foto![]()
Imagino que d'aquí a pocs dies també es trobarà, en format "fulletó", en els calaixos per publicitat que porten els autobusos al costat de les validadores.
(...)
Entrada Autor: wefer » Dijous 14/09/2006 20:58
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 14/09/2006 21:51
Entrada Autor: oscar440 » Divendres 15/09/2006 13:45
Jo també he trobat els fulletons en un bus aquest matí. Els calaixos també estaven plens i els fulletons també feien olor a nous.Fran-Ikarus ha escrit: (...)
Oscar, aquest mateix vespre he trobat els primers fulletons dins d'un bus (de la línia 33, pels completistes). Els calaixos estaven completament plens, la qual cosa indica que els acabaven de posar, indici corroborat per l'olor a nous que feien. Bé, almenys estan 21 hores abans de que comenci l'exposició...
Coincideixo amb que, per un cop en què no calia ocupar les 2 planes amb un text històric (que, per altra banda, està bastant bé), i un "50-50" entre història i detall dels actes commemoratius... o ni tan sols detall... el calendari resumit... o ni tan sols això... quan se celebren... ja hagués estat bé.
Però bé, l'important és que la "nostra" exposició (oficialment ja veu quina entitat és l'única que "figura" com a organitzadora) comença demà... i que no plourà, oi Santa Eulàlia?
Entrada Autor: oscar440 » Dissabte 16/09/2006 14:33
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 16/09/2006 14:40
Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 16/09/2006 16:06
Entrada Autor: BRILL 18 » Dissabte 16/09/2006 20:27
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 17/09/2006 1:02
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 17/09/2006 1:38
Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 17/09/2006 11:57
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 17/09/2006 23:03
Es podia, es podia en el 90% (inclòs el Dodge, la vigilància del qual era responsabilitat de TMB, i com a resultat tothom pujava i s'hi feia les fotos que volia...) No es podia, com per altra banda és lògic, en les joies restaurades "estat 1" que són els dos "oldtimer" de Sagalés; en el Soler i Sauret (Chevrolet), que el pobre està pendent de restauració; i en la cabina del camió-bus Ebro, que utilitzàvem com a "base d'operacions" (per poder tancar-se amb clau), però la resta, en tots. Espero que hagis pogut complir els teus somnisaarongilp ha escrit:És possible que pugui venir jo avui, i tinc algun dubte...pots pujar als autobusos (per exemple, jo) i fer-me la típica foto de jo fent veure que porto el bus? I en quins es pot fer, en només els contemporanis de TMB o amb quasi tots (entenc que això sí que no es pot fer amb els Dodge del 33...
Torna a “Trobades i esdeveniments”