ARCA presenta: Centenari de l'Autobús a Barcelona. 1906-2006
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Serie-1000-metro ha escrit:Jamiro i Aarongilp, us falta l'uniforme de TMB per donar el pego del tot!

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Recordeu que avui, em sembla que van dir a les 18 h., s'inaugura l'exposició d'ACEMA a la Galeria Foronda, Metro Tarragona.
Igual, si sou puntuals, us trobeu algun bus clàssic per allà...
(Dins de l'estació i de la galeria no, és clar)
Igual, si sou puntuals, us trobeu algun bus clàssic per allà...

(Dins de l'estació i de la galeria no, és clar)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Si algú me'l presta, jo encantatSerie-1000-metro ha escrit:Jamiro i Aarongilp, us falta l'uniforme de TMB per donar el pego del tot!

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Que macaaaaaaaaaaaaaaaaa (és veritat, és preciosa!) 
P.D.: Per cert...el triangle groc sobre fons blau que tenen els 3 articulats...què vol dir?

P.D.: Per cert...el triangle groc sobre fons blau que tenen els 3 articulats...què vol dir?

- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
¡VÁYASE A LA AUTOESCUELA, SEÑOR GIL PEDROSA, VÁYASE! 

- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Que porta remolc.
La pregunta és: on és el remolc? 

- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
A partir de larticulació fins a derrere de tot.
Això no és un remolc segons la normativa de trànsit actual, potser l'antiga. Els autobusos moderns diria que no la porten, o m'equivoco? 

- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Es ben senzill, i a mes es una tonteria, els monotral de la fotu si que porten remolc, perque el motor es a devant, entre els dos primers eixos i l'eix tractor es l'eix del mig, pero el d'ara, apartir de la serie 3500 de TMB, el motor es a derrere de tot i l'eix tractor es el 3, o sigi el de derrere, per lu tan ja no es remolc, pero als monotral, si que es remolc perque el 3er eix va suelto. Menteneu?
Salut!
Salut!
Sí que t'expliques! ai carai!, que curiòs! 

- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
O, dit d'una altra manera, la part davantera del 6035A és un vehicle que podria (pot) funcionar sense el remolc.
ai carai!...pos ni idea de que era per portar remolc...els camions no ho porten (els que porten remolc remolc, no les tractores amb semiremolcs)...o jo no ho sé veure...
...a part...a l'autoescola a mi no m'han ensenyat res d'això
...a part...a l'autoescola a mi no m'han ensenyat res d'això

Bé, doncs poso una foto en aquest fil i més fotos en els altres fils. Aquí us poso una panoràmica general de l´exposició, dissabte al matí...oscar440 ha escrit:Reclam? quin reclam? jo que vaig anar amb el Metro i vaig baixar a Barceloneta, vaig anar caminant fins a l´exposició i arribo i veig nomès aquets tres...quin ensurt, noi! pensava que l´exposició nomès estaven aquests tres!!! Desprès ja vaig veure tota la troca, sí, però després d´aquest ensurt.Fran-Ikarus ha escrit:La terna formada pel Cabrero, l'Hispano-Suiza de Sagalés i el troleibús estaven separats, perquè van pensar que això serviria de "reclam" per a la part central de l'exposició. La veritat és que de la manera com es va fer, sense cap cartell, no va resultar la decisió més afortunada.
Diumenge ho van arreglar una mica, posant al costat una taula d'informació de TMB.
P.D. A veure si els senyors del Fotoprix em revelen les fotos i en penjo algunes...sí hi ha gent que encara tenim càmera de carret, què li farem...i atenció pregunta: on penjo les fotos: en aquest fil, en el fil de les fotos dels busos, en el fil del Centenari???
Digueu-m´ho, companys, ara que fins dijous o divendres no les podré posar...![]()
![]()
Salutacions.

Salutacions.
Això és veritat, no ho ensenyen. I ho haurien de fer, donat que amb el B pots portar qualsevol tipus de remolc*...aarongilp ha escrit:...a part...a l'autoescola a mi no m'han ensenyat res d'això
*Sempre que el conjunt no passi de 3500 Kg i la massa del remolc carregat no passi de la tara del vehicle tractor

- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Al llibre surt... el problema és que no ho facin sortir en els tests.
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Això quin dia? anava numes el d'ARCA o tambe hi anava un altre 6035A?
Salut!
Salut!