Jo hi he anat en cotxe un parell de vegades. Sí que està amagada, però està clarament senyalitzada des de la carretera principal.entfe001 ha escrit:Primer haureu de trobar l'estació de Maçanet. La poca gent que conec que hi ha arribat ho ha aconseguit després de donar deu mil voltes. Recordo que l'estació està al mig del no res.
14-G: Proposta combinada: cotxes clàssics + ferrocarril
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
A mi, qualsevol d'aquestes destinacions (Sils, Gelida, Monistrol...) em fa el pes. Diguem que per possibilitats no serà. Llavors, vist que hi ha gent disposada a participar-hi, mirem si d'aquí unes setmanes podem quadrar horaris i tal, per fer-ho un dissabte. Jo diria que el setembre està una mica "farcit" ja, entre visites a cotxeres de Triangle, el Sagrat Cap de Setmana del Centenari del Bus i altres activitats.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
el setembre està més que farcit, millor octubre o adhuc novembre
ES PELIGROSO ASOMARSE
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Hola!
A mi l'Octubre ja em va prou be.
Salut!!
Llarga vida als 1000ls, i 1100s!!!
A mi l'Octubre ja em va prou be.
Salut!!
Llarga vida als 1000ls, i 1100s!!!
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Quan s'acosti l'octubre, mirem de trobar una data que ens vagi bé, sense obsessionar-nos-hi (vull dir que al novembre encara fa prou bon temps, és a dir que si no és un mes, serà l'altre).
El més factible serà quelcom que es pugui fer en un matí o tarda de dissabte o diumenge. És a dir, no pensem de partida en rutes que demanin un dia sencer, perquè això dificultarà molt trobar la data que ens vagi bé a tots els "cotxers" (o ho farà directament impossible). Lògicament, pensant en que l'"activitat cultural" triada estigui disponible en aquell moment (p. ex. no anar al museu de Sils un diumenge per la tarda i que resulti que tanquen)
D'entrada a fer tot això, d'aquesta manera, ja aviso que em sembla molt més factible Gelida (amb alguna de les "incursions auxiliars" esmentades) que Sils.
El més factible serà quelcom que es pugui fer en un matí o tarda de dissabte o diumenge. És a dir, no pensem de partida en rutes que demanin un dia sencer, perquè això dificultarà molt trobar la data que ens vagi bé a tots els "cotxers" (o ho farà directament impossible). Lògicament, pensant en que l'"activitat cultural" triada estigui disponible en aquell moment (p. ex. no anar al museu de Sils un diumenge per la tarda i que resulti que tanquen)
D'entrada a fer tot això, d'aquesta manera, ja aviso que em sembla molt més factible Gelida (amb alguna de les "incursions auxiliars" esmentades) que Sils.
Si anéssiu a la línia Llobregat Anoia al menys feu-ho en diumenge, que hi ha el tren de vapor a meitat matí.
Jo no us acompanyaria pas, perquè un cotxe del 1993 està massa prop per ser un clàssic...
(però massa lluny per ser un nou
)
Jo no us acompanyaria pas, perquè un cotxe del 1993 està massa prop per ser un clàssic...

Al trastomercedes de mon pare li queden encara cinc anyets per ser un "clàssic"... 

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Per venir i gaudir de l'activitat, no patiu; disposem (si no he comptat malament) de 4 "nyacapirolos", que a raó d'entre 2 i 4 places "raonables" per cotxe (això de les 2 ho dic per no obligar Maese Wefer a fer un foraires.rar a la part del darrera del seu NSU 127), permetrian una bona colla.
Fran-Ikarus ha escrit:Per venir i gaudir de l'activitat, no patiu; disposem (si no he comptat malament) de 4 "nyacapirolos", que a raó d'entre 2 i 4 places "raonables" per cotxe (això de les 2 ho dic per no obligar Maese Wefer a fer un foraires.rar a la part del darrera del seu NSU 127), permetrian una bona colla.

Sempre podem fer un fotracataires.zip, que llavors s'està més ample...
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Benu, per quin dia u fem això?
Que pel que veig, esta molt paradet.
Que pel que veig, esta molt paradet.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Una bona data per començar a negociar podria ser dissabte 7 d'octubre, i llavors ho combinem amb això:
http://transport.cat/viewtopic.php?t=3941
Dissabte 30 de setembre tampoc és dolenta, a priori, però en el meu cas hauria de ser pel matí, i acabant d'hora. A les 5 de la tarda he d'anar a un bateig.
http://transport.cat/viewtopic.php?t=3941
Dissabte 30 de setembre tampoc és dolenta, a priori, però en el meu cas hauria de ser pel matí, i acabant d'hora. A les 5 de la tarda he d'anar a un bateig.
Us recordo que els dies 7 i 8 hi ha la Garrafeta de Tarragona a Reus, i que a més, vindran els de la soci de Bilbao amb la unitat 900 (espero que li hagin tret la caqueta de sobre)
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
La veritat esque no es mala idea aquesta de fer la sortida a Gelida, el Dissabte de la mobilitat sostenible.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Llavors ens quedaria el 30 de setembre (si la volem fer en dissabte) amb les limitacions ja esmentades per la meva banda...
No us importaria matinar? Podem arribar per esmorzar a Gelida
No us importaria matinar? Podem arribar per esmorzar a Gelida

- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
A mi el dia 30 no em va be, tenim circulació especial al F.C. del Parc de l'Oreneta, es la festa major de Sarrià, i estara obert el public, el tren, a mes posiblament faran circulacions material, que no circulen mai, material que numes circula en casos absesionals, com per exemple el vago restaurant.
Salut!
A per cert aquet dia esteu tots convidats al tren, beno com cada diumenge ja u sabeu!!!!!
Salut!
A per cert aquet dia esteu tots convidats al tren, beno com cada diumenge ja u sabeu!!!!!
I jo a Madrid, què hi farem...Serie-1000-metro ha escrit:A mi el dia 30 no em va be, tenim circulació especial al F.C. del Parc de l'Oreneta, es la festa major de Sarrià, i estara obert el public, el tren, a mes posiblament faran circulacions material, que no circulen mai, material que numes circula en casos absesionals, com per exemple el vago restaurant.
Salut!

- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
I jo un bateig.
Val, anirem pensant per l'octubre.
Val, anirem pensant per l'octubre.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Anem pensant en la segona quinzena d'octubre (després del pont).
Però no el dia 21, que tinc un altre bateig.
Has quedat, ... batejatFran-Ikarus ha escrit:Anem pensant en la segona quinzena d'octubre (després del pont).

El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
El fotut és que cap grup d'amics (menys els que van al bateig, és clar) es creuen que tingui un altre bateig, tots pensen que ja poso sempre la mateixa excusa
Ara, us prometo que el meu R8 estarà més afinat, quan fem la sortida. No en va, la setmana vinent fara més de 2000 Km. Barcelona-Salamanca-ruta-per-la-província-de-Salamanca-Barcelona, en 4 dies.
Menys mal que no han anat pujant 0,50 € per mes la benzina

Ara, us prometo que el meu R8 estarà més afinat, quan fem la sortida. No en va, la setmana vinent fara més de 2000 Km. Barcelona-Salamanca-ruta-per-la-província-de-Salamanca-Barcelona, en 4 dies.
Menys mal que no han anat pujant 0,50 € per mes la benzina