Per cert, a mi també m'ha agradat el Pasqualet

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 16:03
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 28/09/2006 23:41
Entrada Autor: metring » Divendres 29/09/2006 9:39
Home, el morro s'ha desenganxat, això si, els vidres són més resistents encara...Ferrovi ha escrit:Collons, tots el vidres intactes!, ni un sol rasgament!![]()
Ara, m'immagino en cotxe i que se sobte vingui una mole, gran, i negra per sota, que cau sobre mi, quina por si no saps que es un tranvía...
Entrada Autor: Danzig » Divendres 29/09/2006 9:41
Entrada Autor: VladiGB » Divendres 29/09/2006 11:26
Entrada Autor: orique » Dissabte 30/09/2006 1:01
No estic d'acord. L'enginyeria d'aquest país és bona. El que és dolent són les presses dels polítics per inaugurar i les comissions que hi ha pel mig.VladiGB ha escrit:Es que no se puede ser mas chapucero, la ingeniería y obras de este país son de risa, además el tram tiene tantas paradas que termina estresando
Entrada Autor: metring » Dissabte 30/09/2006 9:41
Entrada Autor: VladiGB » Dissabte 30/09/2006 11:08
També estic amb aquesta posició d'obres amb amsa presses...orique ha escrit: No estic d'acord. L'enginyeria d'aquest país és bona. El que és dolent són les presses dels polítics per inaugurar i les comissions que hi ha pel mig.
Entrada Autor: orique » Dissabte 30/09/2006 14:46
És el mayordomo d'un dels anuncis TER de la SNCF, que arriba a temps al castell de "La Belle" per haver arribat en tren i no en cotxe com el seu amo, que té un accident amb els altres pretendents...metring ha escrit:(per cert, orique, què és el teu nou avatar??)
Entrada Autor: wefer » Dimecres 04/10/2006 13:55
Entrada Autor: orique » Dimecres 04/10/2006 19:23
Vinga, va, ara em diran que els que van dissenyar el traçat se'ls en va anar el rotring (ai, no! el ratolí!wefer ha escrit:(...) però l'accident, que segons van confirmar ahir Trammet i ATM a través d'un comunicat conjunt es va produir per un excés de velocitat, ha servit perquè es detecti que el revolt que hi ha a la sortida del calaix de la Gran Via «és un punt conflictiu».
La solució ha estat modificar el traçat per suavitzar el gir i complementar aquesta millora amb una tanca de protecció 50 centímetres més alta, a l'estació de Can Jaumandreu. «Amb una tanca més alta es reforçarà la seguretat i, en cas d'un hipotètic accident, el mur farà de contenció perquè el tramvia no arribi a envair la calçada del cotxes», han indicat fonts de Trammet. L'augment de l'alçada del mur que dóna al troc central de la Gran Via es farà al llarg de 120 metres de longitud.
(...)
Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 04/10/2006 23:06
Torna a “Material rodant ferroviari”