Nou pas inferior a l'estació de Renfe de El Papiol
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Nou pas inferior a l'estació de Renfe de El Papiol
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/
-----------------------------------------------
L'estació de Renfe del Papiol tindrà un pas inferior
ACN. El Papiol.
Renfe ha anunciat la construcció d'un pas inferior a l'estació del Papiol. Ja s'ha iniciat el procés d'adjudicació de les obres, que tenen un pressupost de 800.000 euros i un termini d'execució de cinc mesos. El projecte preveu la instal·lació de dues escales i dos ascensors. El pas inferior és una vella reivindicació del municipi.
-----------------------------------------------
L'estació de Renfe del Papiol tindrà un pas inferior
ACN. El Papiol.
Renfe ha anunciat la construcció d'un pas inferior a l'estació del Papiol. Ja s'ha iniciat el procés d'adjudicació de les obres, que tenen un pressupost de 800.000 euros i un termini d'execució de cinc mesos. El projecte preveu la instal·lació de dues escales i dos ascensors. El pas inferior és una vella reivindicació del municipi.
133 milions per fer un forat?
Els del Carmel s'han hagut de forrar...





Si, no s'acaba d'entendre el preu, ni que sigui pels ascensors.
- Santfeliuenc
- N10
- Entrades: 3520
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL
Hola,
No se entiende en absoluto el presupuesto para ese aguerillo, es como el chiste aquel sobre que en un ayuntamiento que han de hacer una obrilla de nada y se piden 3 ofertas a 3 compañías diferentes.
La primera compañía coge y dice, bueno, valdrá un millón de pesetas (de las antiguas, jejeje), lo haremos nosotros con nuestro personal, así, así y asá.
La segunda empresa dice, bueno, serán 5 millones, subcontrataremos a otra compañía que nos lo hará, lo que nos ocasionará más gastos y para generar beneficios este es el precio final.
Y la tercera viene y dice, bueno, el total sube a 10 millones de pesetas, subcontrataremos a unos tipos que a su vez subcontratarán a otros que a su vez subcontratarán a otros que resulta que igual son unos sin papeles que lo harán sin medidas de seguridad ningunas y que sin supervisión acabarán en un momento, lo cual costará un millón de pesetas, y de los 9 millones restantes, 4,5 para ti y 4,5 para mi.
Y lógicamente, al final le dieron la oferta a la tercera empresa a costa del erario público.
Cosas de la vida.
Saludos,
Sergio
No se entiende en absoluto el presupuesto para ese aguerillo, es como el chiste aquel sobre que en un ayuntamiento que han de hacer una obrilla de nada y se piden 3 ofertas a 3 compañías diferentes.
La primera compañía coge y dice, bueno, valdrá un millón de pesetas (de las antiguas, jejeje), lo haremos nosotros con nuestro personal, así, así y asá.
La segunda empresa dice, bueno, serán 5 millones, subcontrataremos a otra compañía que nos lo hará, lo que nos ocasionará más gastos y para generar beneficios este es el precio final.
Y la tercera viene y dice, bueno, el total sube a 10 millones de pesetas, subcontrataremos a unos tipos que a su vez subcontratarán a otros que a su vez subcontratarán a otros que resulta que igual son unos sin papeles que lo harán sin medidas de seguridad ningunas y que sin supervisión acabarán en un momento, lo cual costará un millón de pesetas, y de los 9 millones restantes, 4,5 para ti y 4,5 para mi.
Y lógicamente, al final le dieron la oferta a la tercera empresa a costa del erario público.
Cosas de la vida.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Tan difícil és instal·lar senyalització lluminosa de pas a nivell de vianants, tal i com passa a les estacions de FGC amb pas a nivell del Llobregat - Anoia?
I això d'instal·lar-hi ascensors no és altra cosa que hipocresia pura... no hi ha cap tren amb parada al Papiol que sigui apte per a PMR.
I això d'instal·lar-hi ascensors no és altra cosa que hipocresia pura... no hi ha cap tren amb parada al Papiol que sigui apte per a PMR.
No cr€c qu€ $igui nom€$ hipocr€$ia; €$tic $€gur d€ qu€ hi d€u hav€r algú qu€ hi $uqui p€l mig...entfe001 ha escrit: I això d'instal·lar-hi ascensors no és altra cosa que hipocresia pura... no hi ha cap tren amb parada al Papiol que sigui apte per a PMR.
Després caldrà veure quan tardaran en ser vandalitzats o, a jutjar pels establiments comercials de la zona, a ésser aprofitats per a d'altres finalitats...
A la línia Llobregat-Anoia s'estan carregant TOTS els passos a nivell per a vianants també. D'altra banda, se suposa que instal·len ascensors perquè en el futur també hi pararan Civies. El què sí que et puc discutir és el preu de l'obra que certament també el trobo força elevat, a no ser que també impliqui la reforma integral de l'estació (nous paviments, tancament tarifari, etc).entfe001 ha escrit:Tan difícil és instal·lar senyalització lluminosa de pas a nivell de vianants, tal i com passa a les estacions de FGC amb pas a nivell del Llobregat - Anoia?
I això d'instal·lar-hi ascensors no és altra cosa que hipocresia pura... no hi ha cap tren amb parada al Papiol que sigui apte per a PMR.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat