Ahir, dia dels innocents, el sr. Jaume Torremadé, alcalde de Salt, va respondre a una queixa d'una senyora en la que deia que la zona del veinat nord no hi ha autobús (de fet, n'hi ha per anar cap a Girona, però no per tornar). Segons l'alcalde, la Regidoria de Vialitat (¿?) i la Conselleria (no va dir pas quina) (¿?) han mostrat el seu interès per crear una línia d'autobús nova, circular, la qual aniria pel C. Major en direcció Girona i per Països Catalans en direcció Salt.
Hores abans, n'havia estat parlant amb la meua mare, sobre una idea d'aquelles que tinc jo...una línia d'autobús urbana de Salt, però no circular, ja que aleshores serviria zones ja servides per les línies L3, L4 i 3E. Aquesta línia proposada meva aniria des del Espai Gironès (centre comercial) fins a la antiga fàbrica Coma Cros, passant pel centre del poble (Zona Comercial d'Angel Guimerà), pel centre històric (Església de St. Cugat i el Teatre), per l'Hospital i pel veinat centre i nord (C. St. Romà, Teixidores, Enric Granados i St. Antoni).
Aquí sota us deixo el plànol (molt xapusses) amb la línia. El plànol està molt desactualitzat (no hi ha ni l'Espai Gironès ni tota la Avda. de la Pau), pel que veureu que la linia va "camp a través". No és així, no us espanteu.
Per cert, el plànol és el que figura a la web de l'ajuntament de Salt ( http://www.viladesalt.org ).
Apa, ja direu el què...
P.D.: Jo, per si de cas, ja he fet alguns retallables d'autobusos amb els cartells de la suposada línia 12...

P.D.2: No hi ha manera que entri...ja l'editaré a casa i el penjaré demà...