La horeta per menjar
Hola:
El fotut seria trobar-se amb un "21 - Tape Loading error"
o un "Start Tape, then press any key...".
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Pels mes "tendres" del FTC, aixo eran dos missatges del mitic Spectrum. El primer era acompanyat d'una bona serie de renecs despres de la gens menyspreuable espera de 5 o 6 minuts de carrega d'agun joc que despres donava error.
El fotut seria trobar-se amb un "21 - Tape Loading error"

Sal.lutacions:
Serie600
PD: Pels mes "tendres" del FTC, aixo eran dos missatges del mitic Spectrum. El primer era acompanyat d'una bona serie de renecs despres de la gens menyspreuable espera de 5 o 6 minuts de carrega d'agun joc que despres donava error.
Jo això també m'ho vaig trobar un cop, però un altre el que em vaig trobar va ser el propi windows, amb la carpeta on hi havien tots els videos oberta 

- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
jo tinc un tornavís d'estrella a mà si voleu 

ES PELIGROSO ASOMARSE
Avui he provat de fer un video però res. Veurem a la tornada (ara estic a la horeta per menjar ©) 

X'DDD Jo era d'MSX i recordo missatges semblants. O el mític "Syntax error in..."Serie600 ha escrit:Hola:
El fotut seria trobar-se amb un "21 - Tape Loading error"o un "Start Tape, then press any key...".
Sal.lutacions:
Serie600

Avui he fet un video de l'estació de Correus. Quan arribi a casa (ara estic a l'horeta per menjar ©
) el pujaré a algun lloc, tot i que no espereu gran cosa... s'intueixen les arcades de l'andana i prou. Els anuncis es veuen com taques de colors...
Per cert, avui no hem fet parada a Diagonal. El motorista del 1000 s'ha passat un cotxe i mig

Per cert, avui no hem fet parada a Diagonal. El motorista del 1000 s'ha passat un cotxe i mig

N - Statement lostorique ha escrit:Avui he fet un video de l'estació de Correus.
(bé, hauria de ser Station lost)
H - STOP in INPUTorique ha escrit:Quan arribi a casa (ara estic a l'horeta per menjar
K - Invalid colourorique ha escrit:el pujaré a algun lloc, tot i que no espereu gran cosa... s'intueixen les arcades de l'andana i prou. Els anuncis es veuen com taques de colors...![]()
A - Invalid Argumentorique ha escrit:Per cert, avui no hem fet parada a Diagonal. El motorista del 1000 s'ha passat un cotxe i mig
Font: Sinclair BASIC Reference

Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Haureu d'esperar a que trobi un programa per aclarir fotogrames... 

Ot.tia, video de Correus?????
Però, com, quan, l'has pogut fer????????
Però, com, quan, l'has pogut fer????????
Si l'aconsegueixes penjar en format AVi, MPEG o WMV es pot reproduir amb el mateix Windows Media Player, que porta una mena d'equalitzador gràfic per modificar els nivells en reproducció.orique ha escrit:Haureu d'esperar a que trobi un programa per aclarir fotogrames...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Torno a repetir que al video amb prou feines es distingeix res (la càmera és antiga, té poca capacitat de gravar vídeo, i com sabeu, els 1100 no paren a Correus
)
Gràcies Platanito, he provat el que dius i efectivament es pot fer, però m'agradaria fer-ho de manera semblant a com hom pot fer amb les fotografies usant gimp, Photoshop, o altres...
De moment us heu de conformar amb això
No, no han reformat Correus últimament

Gràcies Platanito, he provat el que dius i efectivament es pot fer, però m'agradaria fer-ho de manera semblant a com hom pot fer amb les fotografies usant gimp, Photoshop, o altres...
De moment us heu de conformar amb això
No, no han reformat Correus últimament

Per editar vídeos: VirtualDub, amb llicència GPL.
I pel que fa a l'error de lectura de cinta magnetofònica, la gràcia que em feia quan carregava el mític "Safari callejero" de Mortadelo y Filemón a l'Spectrum, perquè allò era un quart d'hora de càrrega!
I pel que fa a l'error de lectura de cinta magnetofònica, la gràcia que em feia quan carregava el mític "Safari callejero" de Mortadelo y Filemón a l'Spectrum, perquè allò era un quart d'hora de càrrega!
El tinc, però no he trobat la forma d'aclarir els fotogrames (pujar la llum)
Video / Filters, botó Add i buscar "brightness/constrast" o "HSV adjust" per a un control més precís 

- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Com a curiositat (no em renyiu per escriure-ho aquí, que el tema ja era prou "friki"), alguns dels flamants busos de la sèrie 46xx (model Byd K9), per exemple el 4620, porten matrícules "MSX".
Mira, i a més son Byd, gairebé com els 8 "bits"

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
PD: Podríem moure el tema a "Oci i divertiments"...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Ara toca esperar a que surtin matrícules PCW.Fran-Ikarus ha escrit: ↑Dimarts 15/10/2024 20:34Com a curiositat (no em renyiu per escriure-ho aquí, que el tema ja era prou "friki"), alguns dels flamants busos de la sèrie 46xx (model Byd K9), per exemple el 4620, porten matrícules "MSX".
Mira, i a més son Byd, gairebé com els 8 "bits"![]()