Com ja sabeu, me'n vaig a treballar a l'Alstom en breu.

Però això tindrà una conseqüència imprevista: alguns dies hauré d'utilitzar el vehicle privat per impossibilitat de fer quadrar una ruta en transport públic Badalona-Barcelona-Santa Perpètua o Badalona-Santa Perpètua-Barcelona amb el temps que seria desitjable per quadrar els meus horaris universitaris.

Afortunadament, hi haurà dies de la setmana que tindré l'oportunitat d'emprar el transport públic sense problemes.

Què hi farem, és el que té treballar i estudiar. Afortunadament, l'ús serà d'aproximadament meitat i meitat. No hauré de dependré sempre del cotxe.

Per això enceto aquest tema. Com veureu he posat l'adjectiu relatiu a la sostenibilitat entre cometes. El més sostenible ja sabeu que és menjar-se un bon bistec i caminar o bé pedalar. En el seu defecte, podem utilitzar el transport públic o bé el privat, éssent desitjable la primera opció.

Vaaal, no m'enrotllo més. Vejam, feu les vostres propostes d'automòbils adequats en termes d'economia en el consum, mínima ocupació de l'espai, etc. Ací teniu la meva proposta:

Smart Fortwo
La versió en cicle Dièsel d'aquest trasto no consumeix ni quatre litres cada 100 km...
Em preguntareu per què foto aquest fil. Fàcil, el Trastomercedes de mon pare (un 190 de cicle Dièsel, per als qui no ho sabeu) és gairebé impossible d'aparcar. Quant a consum, està força bé, ara no tinc, però, les dades a mà.

Doncs això, proposeu automòbils que ocupen poc espai i consumeixen poc. No s'hi val posar cotxes cars, que no hi ha diners...

Salut!