EXILE
Jo sóc del veí, i la resta del seu grup, de l'Enya a les costes de Dublín: Bono, Edge, Adam i Larry.
Bé, off topic per unaltre dia. Ejem, visquen les 440!!!! (amb Exile de fons jojojojo).
Vox
La RENFE no respecta res! Tampoc respecta als viatgers que som qui la manté!Renfe451 ha escrit:Un amic meu m'ha dit que desguaçarán la 440-130M per el mal estat que té.
Aquesta 440 va circular a la C3.
La renfe no respecta el material históric
La RENFE no respecta res! Tampoc respecta als viatgers que som qui la manté!Renfe451 ha escrit:Un amic meu m'ha dit que desguaçarán la 440-130M per el mal estat que té.
Aquesta 440 va circular a la C3.
La renfe no respecta el material históric
Home, és que els 5000 no es van comprar perquè sí, es van comprar expressament per substituir els 1000.Mako448 ha escrit:Sí esque la Renfe és la Renfe,el problema que no és l'única empresa que és carrega el material històric,un bon exemple és FGC,on volen carregar-se uns trens que no han fet ni 20 anys,això és respectar el material?,i volen ivadir una línia d'un mateix tren(a renfe per lo menys hi ha varietat)
I TMB tampoc no crec que cuidin gaire el material que tenen,ja que volen carregar-se els 1000.
Hi havia hagut durant molt de temps uns TALGO III RD, que feien la ruta Cartagena-Montpeller-Cartagena, però fa gairebé un any o més que van éssers canviats per trens TALGO PENDULAR RD, de quarta o cinquena generació, amb els colors corporatius de TALGO PENDULAR, o sigui de color blau i blanc.Vox ha escrit:Doncs a mi m'agraden molt els Talgo III! (frikisme absolut clar, es el meu Talgo de tota la vida) encara que sigui només per un tema visual + Ibertren![]()
De totes maneres crec que ja els estaven retirant.
No hi ha, però, un Talgo III RD que va i ve a França?
Vox
Actualment hi ha 2 serveis de Barcelona a Montepellier:Vox ha escrit: No hi ha, però, un Talgo III RD que va i ve a França?
galdric ha escrit:El que sí haurien de retirar d'una vegada són tots els cotxes TALGO de la sèrie III. Són els que cobreixen les circulacions de Barcelona-Irún-Hendaia, Barcelona-Miranda de Ebro-Bilbao, Barcelona-León-Oviedo-Gijón, Barcelona-A Coruña-Vigo i Barcelona-Castejón-Burgos-Valladolid-Salamanca. Penseu que, si no recordo malament, van ésser posats en circulació a principis dels anys seixanta (1961,1962 o 1963), i sembla, i a la vista està, que ja els hi toca la jubilació, no?
Aquests trastos sí que haurien de desaparèixer de les vies!
Hi ha moltes i evidents ganes de inaugurar noves línies amb trens d'alta velocitat d'última generació, i en canvi els recorreguts esmentats segueixen essent servits amb un material rodant obsolet. I no dic res de les vies, que també necessiten, en alguns trams, una revisió i reparació a fons. Adjunto una mostra del tren esmentat, tot i que no es veu massa bé.
Galderic
[img=http://img34.imagevenue.com/loc599/th_08512_UN_TALGO_III_i_LA_269_915_122_599lo.jpg]