AAFCMB. Asociació d'Amics del Ferrocarril Metropolità de Barcelona

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 21:46
Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 05/11/2006 20:45
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 05/11/2006 22:33
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 06/11/2006 9:04
Entrada Autor: Platanito » Dilluns 06/11/2006 10:38
Mmm... Tancar la línia 5 uns anyets fins que arribin trens nous? Tot i que probablement li passarien els de la L4 i tancarien aquesta, o fins i tot els de la L9 si no inauguren cap troç fins que estigui tota acabada.metring ha escrit:Bueno, quan passi com als Combino, que tots els van haver de retirar, perquè es trencava literalment la carrosseria...ja veurem què fan.
Entrada Autor: metring » Dilluns 06/11/2006 15:57
Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 06/11/2006 18:09
Noia, no et nego que no és mala idea, però tenim un petitonet problema, i és que legalment no sóm res...simplement sóm una colla de participants en un lloc web (ja sabem que no només és això, però per a ells és així).metring ha escrit:Una altra cosa que proposo és que, uns quants del fòrum, anessim en representació d'aquest, demanessim entrevista amb el responsable de la preservació de TMB, i li preguntessim què volen fer. Jo m'hi apunto, no vull veure tots els 1000 convertits en purpurina
Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 06/11/2006 18:09
Entrada Autor: metring » Dilluns 06/11/2006 19:30
Doncs, associem-nos. No sé com funciona això, si es pot fer com una colla de diables o similar...cap estudiant de dret al fòrum??aarongilp ha escrit:Noia, no et nego que no és mala idea, però tenim un petitonet problema, i és que legalment no sóm res...simplement sóm una colla de participants en un lloc web (ja sabem que no només és això, però per a ells és així).metring ha escrit:Una altra cosa que proposo és que, uns quants del fòrum, anessim en representació d'aquest, demanessim entrevista amb el responsable de la preservació de TMB, i li preguntessim què volen fer. Jo m'hi apunto, no vull veure tots els 1000 convertits en purpurina
Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 06/11/2006 19:59
Ja fa temps que parlem de fer-ho, però no hem avançat en res. Això ens ho podria aclarar algú que estudiés dret...si aquesta conversa fos ahir, avui li haguera comentat a un noi que em trobo al bus i que estudia l'últim any de dret...demà si el veig li comentaré...metring ha escrit:Doncs, associem-nos. No sé com funciona això, si es pot fer com una colla de diables o similar...cap estudiant de dret al fòrum??aarongilp ha escrit:Noia, no et nego que no és mala idea, però tenim un petitonet problema, i és que legalment no sóm res...simplement sóm una colla de participants en un lloc web (ja sabem que no només és això, però per a ells és així).metring ha escrit:Una altra cosa que proposo és que, uns quants del fòrum, anessim en representació d'aquest, demanessim entrevista amb el responsable de la preservació de TMB, i li preguntessim què volen fer. Jo m'hi apunto, no vull veure tots els 1000 convertits en purpurina
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 03/06/2007 19:17
Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 03/06/2007 20:25
Aquest perill que citaves en el segon post d'aquest thread, sembla que tristament, s'acabarà acomplint...Fran-Ikarus ha escrit:- Perill (un dels molts): temptació de que pensin "com que encara estaran tots els 1100 de la L4, i en el fons són la mateixa sèrie, no cal pensar encara en preservar res". Buscar l'estratègia per convèncer-los de la bondat de preservar un 1000 (i quan toqui, un 1100).
Entrada Autor: faristol » Dilluns 04/06/2007 0:52
Torna a “Material rodant ferroviari”