Continuen les frikades [Seguers SP-Sallavinera]
Continuen les frikades [Seguers SP-Sallavinera]
Bé, inicïo aquest fil per comentar que el dissabte 25 de Novembre fem una quedada per baixar a l'estació de Seguers-Sant Pere Sallavinera, situada entre Calaf i Aguilar de Segarra, línia de Manresa a Lleida.
El tren que agafariem és el Regional que para a les 15:00 a Barcelona Sants.
Regional 05625 L'Hospitalet de Llobregat-Lleida Pirineus
I de tornada:
Regional 05624 Lleida-Pirineus- L'Hospitalet de Llobregat
Els participants:
Jordilar
Gersenz
josep_serre
Watermark
jo.
Qui més vol venir?
El tren que agafariem és el Regional que para a les 15:00 a Barcelona Sants.
Regional 05625 L'Hospitalet de Llobregat-Lleida Pirineus
I de tornada:
Regional 05624 Lleida-Pirineus- L'Hospitalet de Llobregat
Els participants:
Jordilar
Gersenz
josep_serre
Watermark
jo.
Qui més vol venir?
Dissabte no pot ser, treballo.
Passeu-vos-ho bé.
Passeu-vos-ho bé.
A Seguers amb la línia tallada de Calaf en amunt?
M'heu decebut.
Jo us feia a Sant Guim de Freixenet o a Sant Martí de Sesgueioles
M'heu decebut.
Jo us feia a Sant Guim de Freixenet o a Sant Martí de Sesgueioles

-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Aquesta frikada la vaig fer fa anys amb una mica de neu i demanant després al revisor un Seguers-Sant Pere Sallavinera a Castellbell i el Vilar-Monistrol de Montserrat.
Ja veurem què faig.
Ja veurem què faig.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Doncs depen, perquè rarament et fan un bitllet a mà. Maleïda tèrmica...liniadelRipollés ha escrit:Aquesta frikada la vaig fer fa anys amb una mica de neu i demanant després al revisor un Seguers-Sant Pere Sallavinera a Castellbell i el Vilar-Monistrol de Montserrat.
Ja veurem què faig.
Jo tinc intenció d'anar-hi amb un bitllet de MAE Regionals 

Ui que m'espantes... està Seguers a la autovenda d'Estació de França?Watermark ha escrit:Jo tinc intenció d'anar-hi amb un bitllet de MAE Regionals

A EDF no ho sé, però a la de Tortosa (que la setmana pasada encara funcionava) sí que hi ha botó per a Seguers-Sant Pere SallavineraUT596001 ha escrit:Ui que m'espantes... està Seguers a la autovenda d'Estació de França?Watermark ha escrit:Jo tinc intenció d'anar-hi amb un bitllet de MAE Regionals

Aniràs amb un Tortosa-Seguers?Watermark ha escrit:A EDF no ho sé, però a la de Tortosa (que la setmana pasada encara funcionava) sí que hi ha botó per a Seguers-Sant Pere SallavineraUT596001 ha escrit:Ui que m'espantes... està Seguers a la autovenda d'Estació de França?Watermark ha escrit:Jo tinc intenció d'anar-hi amb un bitllet de MAE Regionals

SíUT596001 ha escrit:Aniràs amb un Tortosa-Seguers?Watermark ha escrit:A EDF no ho sé, però a la de Tortosa (que la setmana pasada encara funcionava) sí que hi ha botó per a Seguers-Sant Pere SallavineraUT596001 ha escrit: Ui que m'espantes... està Seguers a la autovenda d'Estació de França?![]()
![]()
![]()
![]()

- Jefe de C.T.C.
- N5
- Entrades: 102
- Ubicació: Terrassa
Doncs jo tenia previst fer l'aerofrikada d'anar a investigar l'aeròdrom de Calaf-Sallavinera. El que passa es que amb el tren que agafeu no em dona temps de "documentar-lo" adequadament....si puc aniré en el primer del matí y ens podem trobar a la tornada.
Hola gent!!
Em sembla que em donaré el petit plaisir de demanar l'anada a Plaça de Catalunya. Els hi tinc molt de carinyu 
Per a la tornada... Celrà?
P.S: caqueta, no podré per set minuts (lúltim Delta surt de Sants a les 19.25 i nosaltres arribam a les 19.32)

P.S: caqueta, no podré per set minuts (lúltim Delta surt de Sants a les 19.25 i nosaltres arribam a les 19.32)
El cas és que Pl.Catalunya-Seguers té el petit "defecte" de que és directe.entfe001 ha escrit:Em sembla que em donaré el petit plaisir de demanar l'anada a Plaça de Catalunya. Els hi tinc molt de carinyu
Però bé, això si saben de la seva existència a la Gare de Plaça Catalunya...
-
- N10
A veure quan apreneu a fer frikades: 

- Fitxers adjunts
-
- img141.jpg (30.93 KiB) Visualitzat 4745 cops
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
Frikada patrocinada: 

- Fitxers adjunts
-
- img142.jpg (22.23 KiB) Visualitzat 4735 cops
-
- N10
Úlltim bitllet venut a l'estació de Benicàssim antiga, amb baralla amb una periodista que volia el mateix per publicar.

- Fitxers adjunts
-
- img143.jpg (20.51 KiB) Visualitzat 4885 cops
Aveure, Qui dona, més????

El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Bé, es recorda que la visita a Seguers és aquest dissabte.
Algú més vol venir a desmoronar els interventors?.

Algú més vol venir a desmoronar els interventors?.