Què s'ha de fer...
Tenia un vol que vaig comprar fa gairebé un mes per al dia 21, a les 7 del matí, de Madrid a Barcelona amb Air Europa.
Avui, dia 14, a les 10:11 minuts m'han avisat de Terminal A (on el vaig comprar) que m'havien cancel·lat el vol i que em recolocaven a les 9:15.
Però jo tinc un assaig a les 9:45 a Sant Cugat, per tant no em serveix de res.
He mirat les condicions d'Aviació Civil i...
- Si t'avisen amb menys de 7 dies o surts amb més de dues hores de retard, t'han d'indemnitzar amb 250 euros i la devolució del bitllet.
Evidentment, truco a Air Europa i es fan els sords sobre la normativa, que com a molt em retornen el bitllet.
Per tant... au, viatge a Barajas demà a presentar la reclamació i a veure si hem d'anar als jutjats mercantils (són ràpids), perquè no baixen de la burra i no se someten a arbitratges.
Que c*ll*ns s'ha de fer.





Tinc opcions amb Spanair per 56 i 80 euros, però em toca els ous treure un altre cop els diners.