D N R 1 2 3
-D endevant
-N neutre
-R endarrere
-1 ¿ ?
-2 ¿ ?
-3 ¿ ?
Què volen dir els números?
Gràcies

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 20:41
Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dimarts 14/11/2006 19:31
Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dimarts 14/11/2006 20:51
Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 14/11/2006 21:26
Entrada Autor: Rodalíes » Dimecres 15/11/2006 19:30
Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 15/11/2006 19:35
De hecho, para hacer el kick-down es necesario relajar un poco el pié (es decir, moverlo hacia arriba un poco) y pisar a fondo. Es ahí cuando el cambio "entiende" que hay que bajar de marcha.Rodalíes ha escrit:Hay también otra cosa que quiero comentar para el que vaya en autobús y note una subida de vueltas "bestial" sin tocar el mando, y esa función es la de kick-down, que se utiliza normalmente al adelantar o tratar de subir cuestas arriba, y es necesario apretar muy a fondo el acelerador para que la transmisión automáticamente cambie a una relación de marchas inferior.
Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dimecres 15/11/2006 20:24
Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 15/11/2006 20:47
És un audio, els kick-downs se senten molt fluixos (la meva càmera no sé perquè però no li agraden els sons Scania (els únics que graba bé son els antics (K112, K113 i K93). Els més nous (K124 i L94UB) els grava molt baix, i apart que no sé com pujar un audio...Altaria_Trianilla ha escrit:Osti tu! no ho sabia això. Vàries vegades ho hauré escoltat y la veritat que el so![]()
Moltes gràcies per tota la informació!!
P.D. Aarón podrías penjar el video per aqui i aixi poder-ne gaudir tots? 8p
Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dimecres 15/11/2006 22:01
Aixo t'ho faig yoaarongilp ha escrit:... no sé com pujar un audio...
Entrada Autor: neroon » Dijous 16/11/2006 9:53
Entrada Autor: aarongilp » Dijous 16/11/2006 13:26
En els autobusos no hi és, la P. S'usa la N conjuntament amb el frè d'estacionament. En cas de pendent, suposo que també es deixa una marxa posada (D o R, segons el cas).neroon ha escrit:Bé, nomès puc afegir una cosa a les explicacions. No sé si serà el cas, però en la majoria dels vehicles amb canvi automàtic (i de fet en alguns autobusos tambè ho he vist) hi ha una posició mès en el canvi de marxes. La "P", que és l'anomenada posició d'estacionament. Vé a ser quelcom semblant a deixar el vehicle estacionat amb una marxa posada en un vehicle amb canvi manual.
Salutacions.
Entrada Autor: neroon » Dijous 16/11/2006 13:36
En alguns si que n'hi ha Aaron, que ho he vist amb els meus ullets...aarongilp ha escrit: En els autobusos no hi és, la P. S'usa la N conjuntament amb el frè d'estacionament. En cas de pendent, suposo que també es deixa una marxa posada (D o R, segons el cas).
Entrada Autor: aarongilp » Dijous 16/11/2006 13:40
Si??? Osti, que jo vull veure-ho!!! De veres...quins bitxos ho porten??neroon ha escrit:En alguns si que n'hi ha Aaron, que ho he vist amb els meus ullets...aarongilp ha escrit: En els autobusos no hi és, la P. S'usa la N conjuntament amb el frè d'estacionament. En cas de pendent, suposo que també es deixa una marxa posada (D o R, segons el cas).
Entrada Autor: neroon » Dijous 16/11/2006 18:06
A veure, segur segur, en uns Volvo dels autobusos de Gijón i en uns Iveco de la Mohn, i em sembla (encara que aquí no posaria la ma al foc) que en uns Mercedes de Tusgsal. Del model exacte d'Iveco de Mohn esperat a dissabte, que és quan baixo a veure als pares a Gavà (Es que així, de memoria. no t'ho ser dir).aarongilp ha escrit:Si??? Osti, que jo vull veure-ho!!! De veres...quins bitxos ho porten??neroon ha escrit:En alguns si que n'hi ha Aaron, que ho he vist amb els meus ullets...aarongilp ha escrit: En els autobusos no hi és, la P. S'usa la N conjuntament amb el frè d'estacionament. En cas de pendent, suposo que també es deixa una marxa posada (D o R, segons el cas).
Entrada Autor: aarongilp » Dijous 16/11/2006 19:14
És possible que es tracti d'alguna variant dels canvis ZF o Voith (que són les dues empreses "principals"), però no ho sabia, que existien...neroon ha escrit:A veure, segur segur, en uns Volvo dels autobusos de Gijón i en uns Iveco de la Mohn, i em sembla (encara que aquí no posaria la ma al foc) que en uns Mercedes de Tusgsal. Del model exacte d'Iveco de Mohn esperat a dissabte, que és quan baixo a veure als pares a Gavà (Es que així, de memoria. no t'ho ser dir).aarongilp ha escrit:Si??? Osti, que jo vull veure-ho!!! De veres...quins bitxos ho porten??neroon ha escrit: En alguns si que n'hi ha Aaron, que ho he vist amb els meus ullets...
Salutacions.
Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dijous 16/11/2006 22:31
Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dimecres 10/01/2007 22:51
Entrada Autor: Rodalíes » Dijous 11/01/2007 8:57
Torna a “Autobusos i resta transport públic”