FACILITA LA TASCA DEL CONDUCTOR DE BUS
Una japonesa et pregunta com arribar al Parc Güell. Al seu costat un home insisteix a comprar-te un tiquet senzill amb un bitllet de 50 euros. Al mateix moment li demanes a un jove que cedeixi el seu seient a una persona gran mentre condueixes un vehicle de més de 15 metres pel mig de la ciutat, en hora punta i amb 60 passatgers sota la teva responsabilitat.
No sembla feina fàcil, oi?
Recorda:
·Intenta pagar el bitllet senzill sempre amb l’import exacte.
·Respecta l’espai reservat per a les persones amb cadira de rodes i els seients preferents per a la gent gran, embarassades i persones amb nadons.
·Guarda el bitllet tot el viatge, és el teu resguard davant qualsevol incidència.
·Respecta l’espai reservat per a les persones amb cadira de rodes i els seients preferents per a la gent gran, embarassades i persones amb nadons.
·Dins el bus, facilita l’entrada d’altres persones i intenta traslladar-te cap a la part del darrere, sobretot en busos de gran capacitat.
Pots informar-te del qualsevol recorregut a la parada o a http://www.tmb.net.
Gràcies per la teva col·laboració.
--------------------------------------------------------------
Ok, molt bé, però si no haguessin tret el cobrador...

I una cosa tant fàcil com posar una enganxina del recorregut dins del bus, tant d'anada com de tornada, no sembla una cosa taaaaaaant complicada, oi?