Avui he anat al Diagonal Mar a buscar el nou disc dels U2 que havia comprat previament i per raons varies he hagut d'anar tambè a l'Illa Diagonal. Primer amb una 1100 de la L4 i deprés, he estat de sort:
-La 9005 a la L2
-La 1000 mig Danone a la L5
-A la L3, una de les poques 5000 que hi ha.
Per tornar, tambè he pujat a la 9005, i tot sense esperar un sol tren.
Bé, fins aquí la xorrada freak del dia, però mola

El cas es que, us heu fixa't en el nerviosisme de la gent alhora d'obrir les portes? M'he fixa't en el Tram i en les 9000/5000. Mira que està clar que les portes es poden obrir un cop el botonet s'il·lumina en verd. Doncs no, vinga a donar cops al botó.
Surts del metro i TOT DEU davant, sense deixarte sortir (ja vaig comentar fa temps que jo em dedico a fer un recto en tota regla).
A la 9000 de tornada, estava jo al 2on vagó i cap al 1er han passat dos nanos d'aquets bakaleros-me mola la jenny, i un d'ells semblava un autèntic mico del Zoo, doncs avançava agafant-se per tots els pals que veia.
I al arrivar al 1er vagó, amb dos vigilants just al vidre de cabina, un dels nanos començava a donar voltes sobre els bancs, tot ajudantse dels pals per fer una volta digna d'un mico.
Que dic jo, molestava? no, embrutava? potser, trencava quelcom? no, però n'hi ha per dirli 4 coses, encara que sigui preguntarli si s'ha cregut que allò es un Zoo. Doncs no se si els vigilants li han dit això però el noi ha continuat fent el mico amb els pals.
Fot pena anar amb TP a Barcelona, almenys a la majoria de linees i zones i cada vegada tinc més clar que davant tanta manca de cultura del TP, no hi ha més que ma dura a nivell de seguretat.
La PURRIA aquesta fot el que vol perque saben que els de seguretat al metro no son res practicament. Jo tambè sé que no ho son però els respecto.
Vox