Comdemnar vol dir bloquejar... per avaria o per què et dóna la gana, un element, vàlvula, etc. Ara que si comdemnes moltes coses, al final acabes condemnant-te a tu mateix...


Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 16:33
Entrada Autor: Jordi Freixas » Dilluns 20/11/2006 21:12
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 20/11/2006 21:28
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 21/11/2006 9:03
Molt més interessant Tolosa que Perpinyà (aquesta última podria quedar coberta per una major freqüència cap a Montpeller), ja que es tracta d'una aglomeració de mig milió d'habitants. A més, així es revitalitzaria la línia de la Tor i, de retruc, les zones per on passa.Jordi Freixas ha escrit:Però per mentrestant, l'Alvia seria un bon tren per fer un hipotètic Catalunya Exprés BCN - Perpinyà, o BCN - Tolouse.
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 21/11/2006 9:21
Totalment d'acord, però parteixo de la premissa que cal acondicionar la línia de la Tor, per dos motius de pes:wefer ha escrit:Tal com estan les infraestructures actualment, seria més ràpid BCN-Tolosa a través de Perpinyà que no pas a través de La Tor
Entrada Autor: genissimon » Dimecres 22/11/2006 13:30
Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 22/11/2006 16:25
Sempre i quan la RFF / SNCF renovin i deixin en un estat decent el tram Foix-Puigcerdà.genissimon ha escrit:
Per als passatgers, crec que quan s'acabi la renovació de via i catenària al tram alt de la línia (Ripoll-Puigcerdà), un talgo pendular remolcat per 252 fins a Puigcerdà i per una locomotora SNCF fins a Toulouse seria la solució més factible a curt termini.
Entrada Autor: vr » Dimecres 22/11/2006 18:54
Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 22/11/2006 20:07
Si fos tan fàcil ja ho haurien fet, no? En aquests casos, si el tren no es dissenya específicament per a això, després és quasi-bé impossible d'adaptar-los. Ni el pots adaptar a 1.5kV ni posar-li la senyalització tan fàcilment, i apart, s'haurien de canviar algunes coses com la il·luminació frontal per a que la SNCF el pogués homologar...massa dificil, massa costós, tant en temps com en calers...Jordi Freixas ha escrit:Doncs s'adapta el que s'hagi d'adaptar en el tren i llestos.
Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 22/11/2006 20:27
Torna a “Material rodant ferroviari”