Dubte sobre els trens reformats...
Dubte sobre els trens reformats...
He pogut veure que, segons consta a la seva web, és CAF la que es va encarregar de les "reformes" de les unitats 440. El que ja no sé, és si és que només han reformat aquest tren de RENFE, o és que a la web només els hi consta aquest com a mostra (que de ser així... jo em plantejaria seriosament la possiblitat de ficar-hi un altre tren que no els hagués quedat tant lleig). Si no és així, em podrieu dir quina o quines companyies s'han encarregat de les reformes dels Catalunya Exprés, 593, 596, etc?
Que jo sàpiga, a risc de fotre la pota i *******-la, els 448R només es van reformar al TCR de Valladolid i passant per pintura a Fuencarral.fantito ha escrit:Els 448 "Camboritos" van ser reformats en els propis tallers de la Renfe, entre el TCR de Màlaga i el TCR de Villaverde.

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
El primer a provar-los va ser un cap de maquinistes anomenat de cognom "Camborito".Jordilar ha escrit:I don ve aquest nom de "camborito"?
Salut,

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
A un altre subsèrie dels 448, no recordo quina els hi van posar "lavadoras"
Primera subsèrie, pel curiós frontal que tenien, el qual evocava a aquest electrodomèstic.mikado ha escrit:A un altre subsèrie dels 448, no recordo quina els hi van posar "lavadoras"

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Era la 444-500?? q van renombrar com a 448-001 ???aarongilp ha escrit:Primera subsèrie, pel curiós frontal que tenien, el qual evocava a aquest electrodomèstic.mikado ha escrit:A un altre subsèrie dels 448, no recordo quina els hi van posar "lavadoras"