C'est pas vrai, Mortadel·lo está en las mismas.aarongilp ha escrit:El único que sale en la primera foto y no en la segunda (más que nada porque la segunda la hice yo, me marginaron...
2 desembre, Orxatada II: Xurros, Xocolata i Cintes de 1000
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Re: RE
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
El personal de TMB i la gent que viatjava al metro es devien quedar flipant 
En fi, espero poder assistir a la propera trobada tot i que de fet vec que ja us conec a tots menys la metring.

En fi, espero poder assistir a la propera trobada tot i que de fet vec que ja us conec a tots menys la metring.

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
El Mortadel·lo surt a les dues, tot i que a la segona se le veu només mig cap. Si t'hi fixes, està dins el tren. Jo no surto, perquè algú va voler que jo fes la fotoFran-Ikarus ha escrit:C'est pas vrai, Mortadel·lo está en las mismas.aarongilp ha escrit:El único que sale en la primera foto y no en la segunda (más que nada porque la segunda la hice yo, me marginaron...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Espero que el proper cop també s'animi el misteriós LLOP, que després de proporcionar-nos mil i un detalls "semi-secrets" sobre el pla de desballestament dels 1000, el 400 a Sagrera, la pròpia imatge del nen punki per les samarretes, etc. continua amagat a la seva guarida.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Òndia, tens raó! I el de la gorra verda que ens mira, serà algú "d'incògnit"?
Una altra curiositat, a la primera foto va sortir de pura xiripa un 5000.
De fet, totes les fotos van sortir de pura xiripa; la disciplina de grup no és un dels nostres forts, i va costar Déu i ajut fer cadascun dels moviments. La primera ja està feta a Horta (a punt d'obrir portes), i la segona sobre la botzina de tancar portes per marxar, i amb el "SURT" ja als cartells.
Una altra curiositat, a la primera foto va sortir de pura xiripa un 5000.
De fet, totes les fotos van sortir de pura xiripa; la disciplina de grup no és un dels nostres forts, i va costar Déu i ajut fer cadascun dels moviments. La primera ja està feta a Horta (a punt d'obrir portes), i la segona sobre la botzina de tancar portes per marxar, i amb el "SURT" ja als cartells.
Tindria problemes greus si el veiésin els de TMB amb noslatres
Per cert, encara tinc un casstte portatil encara més gran, però si l'hagués dut, m'haurien expulsat de la trobada per integrisme friky
Salut,

Per cert, encara tinc un casstte portatil encara més gran, però si l'hagués dut, m'haurien expulsat de la trobada per integrisme friky

Salut,
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Si això de les cintes de 1000 estava per parafrasejar "Sexo, mentiras y...", però ves per on, al final la realitat sempre supera la ficció 

- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
- Santfeliuenc
- N10
- Entrades: 3520
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL
Hola,
Si hubiese sido hoy... esta tarde...
Saludos,
Sergio
Si hubiese sido hoy... esta tarde...

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- Santfeliuenc
- N10
Hola,
Saludos,
Sergio
¡ Uy ! ¿en boca de tod@s? madre mía, lo que habreis dicho de mi, me habreis puesto bueno, puffff...Nueva versión incorporando al ilustre ausente, en boca de tod@s![]()

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Doy fe de ello...Santfeliuenc ha escrit:Hola,
¡ Uy ! ¿en boca de tod@s? madre mía, lo que habreis dicho de mi, me habreis puesto bueno, puffff...Nueva versión incorporando al ilustre ausente, en boca de tod@s![]()
![]()
Saludos,
Sergio

- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Va, enumerem moments especialment freakies de la tarda.
Al meu parer, un gran moment, potser no massa evident, va ser quan vam arribar a Can Cuiàs en el 505, i quan es va baixar el motorista/agent únic i es dirigia cap al 506 per començar el viatge de retorn a Trinitat Nova, un grup de 15 persones (més de la meitat del passatge que havia tingut en el viatge d'anada) li seguien les passes i s'endinsaven novament al tren per repetir el viatge a la inversa
Què devia pensar?
Al meu parer, un gran moment, potser no massa evident, va ser quan vam arribar a Can Cuiàs en el 505, i quan es va baixar el motorista/agent únic i es dirigia cap al 506 per començar el viatge de retorn a Trinitat Nova, un grup de 15 persones (més de la meitat del passatge que havia tingut en el viatge d'anada) li seguien les passes i s'endinsaven novament al tren per repetir el viatge a la inversa

Per gran moment, a Horta quan el serie-1000-metro va sentir un 1000 i vam començar a córrer tots 

Foto feta a més de 40 km/h; No farem comentaris

Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- Santfeliuenc
- N10
Hola,
Saludos,
Sergio
A ver, explica, explica, jajajaja, ya me dais miedo, a ver si da por animarme a alguna trobada futura y por acojonarme vosotros ahora, voy y me acobardo.Doy fe de ello...

Saludos,
Sergio
Crec que es la pitjor foto que té aquesta motorista
Per moments firkys:
Jo amb la gravadora gravant el bip-bip

Per moments firkys:
Jo amb la gravadora gravant el bip-bip

Us ho heu passat bé, eh?
Vejam si per Nadal s'organitza quelcom similar, que molts tindrem més temps lliure!

Vejam si per Nadal s'organitza quelcom similar, que molts tindrem més temps lliure!

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
XIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
, sobretot amb la foto del 5000 

Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Jo, qué mal que he salido en la foto...
Conste en acta que yo no tomé churros con coca-cola, sino un pastisset de Rasquera con coca-cola...
Es verdad, Sergio, se te echó de menos...y también al Sr.JaMiRo!
En fin, otra vez será, digo...
Moments àlgids de la reunió: la foto d´Horta amb el 1000 esperant-nos, la parada a Via Júlia mentre fèiem l´alonso...i personalment, entrar a la biblioteca dels quarters generals de l´Estació de França per primer cop...amb pitada de l´alarma inclosa.
I clar, conèixer a bastants de vosaltres cara a cara (dels que hi van anar, abans de la trobada només en coneixia a cinc...).
Conste en acta que yo no tomé churros con coca-cola, sino un pastisset de Rasquera con coca-cola...
Es verdad, Sergio, se te echó de menos...y también al Sr.JaMiRo!
En fin, otra vez será, digo...
Moments àlgids de la reunió: la foto d´Horta amb el 1000 esperant-nos, la parada a Via Júlia mentre fèiem l´alonso...i personalment, entrar a la biblioteca dels quarters generals de l´Estació de França per primer cop...amb pitada de l´alarma inclosa.
I clar, conèixer a bastants de vosaltres cara a cara (dels que hi van anar, abans de la trobada només en coneixia a cinc...).
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 03/12/2006 17:42, en total s’ha editat 2 vegades.
Hola!
Ja hi haguès anat de bona gana!
Però la xicota havia estat treballant a Burgos tota la setmana i la tenia cansadeta, i em feia molta il·lusió portar a la JaMiRa! a la trobada (ella volia venir però estava molt cansada). Us prometo que si en fem una pel Nadal ens hi apuntem tots dos.
Hi havia gent coneguda però també nous per conèixer.
Salut!
Ja hi haguès anat de bona gana!

Però la xicota havia estat treballant a Burgos tota la setmana i la tenia cansadeta, i em feia molta il·lusió portar a la JaMiRa! a la trobada (ella volia venir però estava molt cansada). Us prometo que si en fem una pel Nadal ens hi apuntem tots dos.

Hi havia gent coneguda però també nous per conèixer.

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2