14-G: Proposta combinada: cotxes clàssics + ferrocarril
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
awe ha escrit:D'aquesta manera podré disposar del Land Rover; els viatges de més d'una hora i mitja amb el 600 són una pallissa.

awe ha escrit:D'altra banda, i si voleu conèixer el meu pèsol (el 600 és de color verd), també podriem organitzar una trobadeta per La Selva i Baix Empordà. Hi tenim la mítica carretera de corbes de Sant Feliu a Tossa, carreteres bones i força tranquiles, i el Museu de l'Automòbil de Sils. Seria factible i interessant una ruta Sant Feliu de Guíxols-Tossa-Llagostera-Caldes de Malavella (tren)-Museu de l'automòbil. Per la zona hi ha bona gastronomia, i a la ruta que proposo hi ha paisatges macos, tant de costa com d'interior. Si creieu que us pot interessar, puc organitzar-ho, comprovar temps amb el 600, i muntar un bon jalar a algun restaurant del trajecte. Això ho proposo a més a més de la trobada de Gelida, sigui quan sigui aquesta.
Això ja m'agrada més!!!
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Em sembla que faig tard per la trobada de Gelida (ho acabo de veure ara) per que ja tinc plans per demà dissabte, però per aquesta proposta d'en awe si que m'hi podria apuntar. Nomès tinc un petit problema: no disposo de cap vehicle "legalment catalogable" com a clàssic.
¿Hi puc anar?:sant
¿Hi puc anar?:sant
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
Home Neroon, pots anar d'acompanyant. Ja saps, rotllo "La cagamos, Marcel, la cagamos"
Per cert, la setmana vinent comencaré a muntar la trobada. Entenc que sí hi ha interès. Us proposaré hora i punt de trobada, hora de passar per punts d'interès, hora de dinar, preus de la visita a la col·lecció Clarà, i alguna proposta de desviació.
Salutacions.

Per cert, la setmana vinent comencaré a muntar la trobada. Entenc que sí hi ha interès. Us proposaré hora i punt de trobada, hora de passar per punts d'interès, hora de dinar, preus de la visita a la col·lecció Clarà, i alguna proposta de desviació.
Salutacions.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
awe ha escrit:Us proposaré (...) i alguna proposta de desviació.

No comencem amb coses rares, eh?
Potser millor desviaments, no?

- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Atenció, aquesta tarda un 60% dels potencials conductors de "clàssics" (Wefer, Serie-1000-Metro i el menda) han començat a pensar en el cap de setmana del 13-14 de gener com possible data per a la sortida combinada.
I, per aclarir-ho, pot venir tothom mentre capiguem als cotxes (amb un límit raonable de 4 persones/cotxe): si tenim 3 cotxes 12 persones, si tinguessim 4 cotxes 16 persones... i fins ara no hem aconseguit reunir tanta gent (avui érem 15, per exemple), és a dir que probablement això no suposi cap problema.
I, per aclarir-ho, pot venir tothom mentre capiguem als cotxes (amb un límit raonable de 4 persones/cotxe): si tenim 3 cotxes 12 persones, si tinguessim 4 cotxes 16 persones... i fins ara no hem aconseguit reunir tanta gent (avui érem 15, per exemple), és a dir que probablement això no suposi cap problema.
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Si avera si si apunta gaire gent!!!!!!!!!!! Com mes serem mes riurem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale, que jo ja tinc el meu estimat SEAT 124 escalfan motors!!!!!!!!!!
Ale, que jo ja tinc el meu estimat SEAT 124 escalfan motors!!!!!!!!!!
- Fitxers adjunts
-
- Devant,%20llums.jpg (18.06 KiB) Visualitzat 4133 cops
Jo potser m'apunti a la Trobada si hi ha lloc i si es va a veure quelcom ferroviari. Anar en un cotxe clàssic sempre fa gràcia 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Trenscat, lloc ni aurà tranquil, pots venir, i si no a males sempre queden els malaters, o les baques, en el cas que algu en porti.
Salut i peles!!!

Salut i peles!!!
Mmmmm...Un Mercedes 190 del 87 no és un clàssic, no?

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Jo crec que si, el podriem posar dins del "pack"!
Salut i peles!!!
Llarga vida als 1000ls i 1100s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Salut i peles!!!
Llarga vida als 1000ls i 1100s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola!
A veure què pensa la resta de gent. Igualment cal que vigili al gener amb les dates d'examens que potser hauré d'estudiar, però em faria molta il·lusió!
Per cert Lluís, recorda que tenim pendent l'intercanvi "far del 1000"-revista "novedad mundial Seat 127". El far s'afegirà a la meva col·lecció privada sobre la sèrie 1000 que ja incorpora un tirador d'alarma extret in-situ de Can Boixeres... )))3
Salut!
A veure què pensa la resta de gent. Igualment cal que vigili al gener amb les dates d'examens que potser hauré d'estudiar, però em faria molta il·lusió!

Per cert Lluís, recorda que tenim pendent l'intercanvi "far del 1000"-revista "novedad mundial Seat 127". El far s'afegirà a la meva col·lecció privada sobre la sèrie 1000 que ja incorpora un tirador d'alarma extret in-situ de Can Boixeres... )))3
Salut!
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Ai, ja comencem... Les trobades de "clàssics", sempre igual... Un comença "puc venir amb el cotxe normal?" I al final hi ha més cotxes normals que "clàssics"
Fem això: calculem cotxes disponibles (3 o 4, penso) Multipliquem: 3 o 4 x 4 = 12 o 16 places. Mirem si tenim 12 o 16 persones interessades. Les encabim en els 3 o 4 cotxes. I si resulta que han de venir més persones (això seria superar el récord de convocatoria del FTC!) comencem a recòrrer a "cotxes suplents", com ara el Mercedes El Paso d'en JaMiRo!

Fem això: calculem cotxes disponibles (3 o 4, penso) Multipliquem: 3 o 4 x 4 = 12 o 16 places. Mirem si tenim 12 o 16 persones interessades. Les encabim en els 3 o 4 cotxes. I si resulta que han de venir més persones (això seria superar el récord de convocatoria del FTC!) comencem a recòrrer a "cotxes suplents", com ara el Mercedes El Paso d'en JaMiRo!

- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Lu que diu el Fran-Ikarus, es cert, també te rao, jo faria el que diu ell.
Si, Jamiro, ja et tinc un cromat, ara em falta el focus.
Jo també tinc aparells d'alarma!
Jejeje.
Salut i peles!!!
Si, Jamiro, ja et tinc un cromat, ara em falta el focus.
Jo també tinc aparells d'alarma!
Jejeje.
Salut i peles!!!
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Fran, que si som molts, sempre podem proposar a ARCA que vingi amb el PEGASO MONOTRAL, jejeje.
Salut i peles!!!
Salut i peles!!!
No ha colat, oi?Fran-Ikarus ha escrit:Ai, ja comencem... Les trobades de "clàssics", sempre igual... Un comença "puc venir amb el cotxe normal?" I al final hi ha més cotxes normals que "clàssics"

A veure, cotxe normal tampoc és, que té vint anyets. Cinc anys més i ja el puc matricular com a històric...

Però consti que et dono la raó.

- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Ai, noiet, si haguéssis vingut ahir a l'assemblea, sabries que el calendari del 3055 pel 2007 està ja més atapeït que l'agenda de "gires de comiat" dels Rolling Stones
No, no cola, je je... Aquí, a patir estretors, manca de reprís i les mirades de la gent que ens anirà avançant com tothom

No, no cola, je je... Aquí, a patir estretors, manca de reprís i les mirades de la gent que ens anirà avançant com tothom

Manca de reprís té...Però molta...Si sapiguèssis que li costa agafar els 120 a l'autiopista pobret... 

He passat uns dies sense suport informàtic, però ja està tot en ordre...
Una qüestió: L'originalitat del vehicle no compta?
Jo tinc un vehicle bastant curiòs (en la meva opinió obviament) però de l'any 97 (tot i que el pobre sembla que en tingui 30). A mès, es podria fer servir com a vehicle d'assistència
N'Eduard (awe) ja sap de quin vehicle parlo...
Salutacions,
Una qüestió: L'originalitat del vehicle no compta?
Jo tinc un vehicle bastant curiòs (en la meva opinió obviament) però de l'any 97 (tot i que el pobre sembla que en tingui 30). A mès, es podria fer servir com a vehicle d'assistència

N'Eduard (awe) ja sap de quin vehicle parlo...
Salutacions,
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...