Trobada de nadal: vaga d'SNCF
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Trobada de nadal: vaga d'SNCF
La trobada es farà.
Aquesta trobada, en cas de vaga de l'SNCF, pot modificar-se. Els horaris del tren groc del matí estan alterats; el del migidia no.
En cas de suspensió del servei al tram Puigcerdà-La Tor es farà un pla B, depenent de la situació meteorològica i dels condicionants.
Suggeriments que hauríem de seguir tots:
-Demanar bitllet a La Tor de Querol. En cas de negar-s'hi demanar-lo a Puigcerdà, informar-se al tren de si arribarà a La Tor. En aquest cas bitllet a Precio Libre entre Puigcerdà-La Tor, exclusivament diferència entre preus (no seria prolongació de viatge, causa imputable a ADIF: no venen bitllets)
-Portar roba d'abric, botes i paraigües. És ben possible la neu. Portar entrepans i beure.
Aquesta trobada, en cas de vaga de l'SNCF, pot modificar-se. Els horaris del tren groc del matí estan alterats; el del migidia no.
En cas de suspensió del servei al tram Puigcerdà-La Tor es farà un pla B, depenent de la situació meteorològica i dels condicionants.
Suggeriments que hauríem de seguir tots:
-Demanar bitllet a La Tor de Querol. En cas de negar-s'hi demanar-lo a Puigcerdà, informar-se al tren de si arribarà a La Tor. En aquest cas bitllet a Precio Libre entre Puigcerdà-La Tor, exclusivament diferència entre preus (no seria prolongació de viatge, causa imputable a ADIF: no venen bitllets)
-Portar roba d'abric, botes i paraigües. És ben possible la neu. Portar entrepans i beure.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Si es fa pla B, voldria que se'n parlés al fòrum.
Si aquest pla B suposés prendre l'últim tren de baixada a Barcelona en lloc del penúltim em veuria forçat a no assistir-hi. Haig de tornar a Girona.
En particular: en l'hipotètic cas de pujar a Núria, hauria de baixar amb el cremallera de les quatre.
Segons la SNCF, demà encara es mantindrà la vaga. Pinta malament
Si aquest pla B suposés prendre l'últim tren de baixada a Barcelona en lloc del penúltim em veuria forçat a no assistir-hi. Haig de tornar a Girona.
En particular: en l'hipotètic cas de pujar a Núria, hauria de baixar amb el cremallera de les quatre.

-
- N10
No et preocupis.
entfe001 ha escrit:Si es fa pla B, voldria que se'n parlés al fòrum.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Estant tu pel mig no tinc preocupació. Tinc porliniadelRipollés ha escrit:No et preocupis.

-
- N10
Uiiissss...ara recordo que hi ha la E4 a Ribes
!!!

entfe001 ha escrit:Estant tu pel mig no tinc preocupació. Tinc porliniadelRipollés ha escrit:No et preocupis.
No feu cas, que he ficat la pota fins més amunt 

entfe001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 07/12/2006 20:17, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- N10
No, és un error clàssic de la web. No trobaràs trens des de Feners.
De moment, el nostre TER circula dissabte. Però cal consultar demà a les 20:00h segons diu SNCF.
De moment demaneu LA TOR.
----------------------------------------------
De moment, el nostre TER circula dissabte. Però cal consultar demà a les 20:00h segons diu SNCF.
De moment demaneu LA TOR.
----------------------------------------------
entfe001 ha escrit:ATENCIÓ!!!
El Tren Groc de Feners a la Guigueta d'Ix que teníem previst prendre NO CIRCULARÀ DISSABTE
Acaben de sortir els horaris de vaga pels dies 8 i 9 de desembre, i aquesta circulació no està contemplada des de Feners però sí des de la Tor, la qual cosa vol dir servei per carretera.
Caldrà pla B
Doncs ara resulta que sí m'apareix el tren de Feners 

A portada de la pàgina del TER diuen que ja estan disponibles els horaris del període de vaga de demà i demà passat.

A portada de la pàgina del TER diuen que ja estan disponibles els horaris del període de vaga de demà i demà passat.
-
- N10
No hi ha res millor que fer una trobada al tren groc en situation perturbé, nevant i ben acompanyat.
entfe001 ha escrit:Doncs ara resulta que sí m'apareix el tren de Feners
De moment el bitllet es pot encarregar a Voyages-SNCF.
Per si de cas, ja tinc el meu codi dossier
Per si de cas, ja tinc el meu codi dossier

Més coses: per avui no hi ha prevista cap entrada a Portbou de trens francesos, però el dissabte n'hi entraran tres: a les 8.21 (el nocturn de París), a les 18.12 (el Ter de Perpinyà) i a les 20.11 (el Ter d'Avinyó).
Aquest restabliment de les connexions internacionals mitjançant trens regionals (està per veure si els Talgo circularan) em fa pensar que dissabte potser ja podrem entrar a la Tor.
Aquest restabliment de les connexions internacionals mitjançant trens regionals (està per veure si els Talgo circularan) em fa pensar que dissabte potser ja podrem entrar a la Tor.
-
- N10
Tinc entès que la vaga és de maquinistes i els maquinistes no estableixen el blocatge a La Tor.
entfe001 ha escrit:Més coses: per avui no hi ha prevista cap entrada a Portbou de trens francesos, però el dissabte n'hi entraran tres: a les 8.21 (el nocturn de París), a les 18.12 (el Ter de Perpinyà) i a les 20.11 (el Ter d'Avinyó).
Nois, jo ahir vaig veure als teleindicadors del tren i de l'estació de Sant Andreu Arenal, com el "teòric" primer tren a La Tor, era aunciat com a Puigcerdà
-
- N10
Sí, però això no significa que no hi arribi.
Pere ha escrit:Nois, jo ahir vaig veure als teleindicadors del tren i de l'estació de Sant Andreu Arenal, com el "teòric" primer tren a La Tor, era aunciat com a Puigcerdà
Adolf, en el cas de Cerbère, si l'anuncien com a Portbou no puja a Cerbère, en cas de grève. Així que en el cas de Latour suposo que és el mateix.liniadelRipollés ha escrit:Sí, però això no significa que no hi arribi.
Pere ha escrit:Nois, jo ahir vaig veure als teleindicadors del tren i de l'estació de Sant Andreu Arenal, com el "teòric" primer tren a La Tor, era aunciat com a Puigcerdà

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Ahir a Sants el Delta de les 17:25 de Cerbère, anunciaven clarament que per
la grève du SNCF aquell tren no entrava a França i per tant no tenia conexó internacional.
Però en el de les 19:25 ja deien que només es garantia el servei fins Portbou ,i el tren però era anunciat com a Cerbère
la grève du SNCF aquell tren no entrava a França i per tant no tenia conexó internacional.
Però en el de les 19:25 ja deien que només es garantia el servei fins Portbou ,i el tren però era anunciat com a Cerbère
Si un tren que entra a França per teòricament enllaçar amb un tren que ha estat suprimit la SNCF no el deixarà entrar perquè no voldran empassar-se el marró.
A més, en el cas de Portbou - Cervera pot implicar la impossibilitat de retrocedir ja que el trajecte en sentit França - Espanya s'ha de fer en tren francès.
Mort el gos, morta la ràbia.
A més, en el cas de Portbou - Cervera pot implicar la impossibilitat de retrocedir ja que el trajecte en sentit França - Espanya s'ha de fer en tren francès.
Mort el gos, morta la ràbia.