Per mi OK.Pere ha escrit: el 23 de desembre, què us sembla?
Quedada per fer la L5 amb un 1000
Estaria bé, i podriem portar el joc que ja sabem els que vam anar a la quedada del dia 2 

Sempre i quan no quedeu al matí i sigui a la tarda m'hi apunto (en principi) i amb la malba (espero). És que el divendres tinc sopar d'empresa i... sempre s'acaba molt tard! 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Aneu ficant-vos a la llista. Data prevista: 23 de desembre tarda.

- Serie-1000-metro
JaMiRo!
JaMiRa!
aim
Pere
UT596001
metring
Trenscat
malba
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Hola:
Depen de l'hora (problemes logistics) m'apunto. Despres de les 6 de la tarde em va be.
Sal.lutacions:
Serie600
PD: No es cap lloc "friki".... ho sento.
Depen de l'hora (problemes logistics) m'apunto. Despres de les 6 de la tarde em va be.
(i si voleu, puc convidar-vos a un lloc especial a pendre quelcom despres)Serie-1000-metro
JaMiRo!
JaMiRa!
aim
Pere
UT596001
metring
Trenscat
malba
Serie600 (si es fa despres de las 6 de la tarde)
Sal.lutacions:
Serie600
PD: No es cap lloc "friki".... ho sento.
Com vegeu l'hora? Les sis de la tarda us sembla bé? Va que després el Serie600 ens portarà a prendre quelcom a un lloc inèdit (no friki). 

Jo també m'apunto:
Salut,Serie-1000-metro
JaMiRo!
JaMiRa!
aim
Pere
UT596001
metring
Trenscat
malba
Jordilar
¿El rey del pollo frito?
Hola:
Rel.lativament a prop de la mitica orxatada.... repeteixo: "Rel.lativament".
(ara com s'enteri la "Jefa".... em capa....
)
Sal.lutacions:
Serie600
Rel.lativament a prop de la mitica orxatada.... repeteixo: "Rel.lativament".
(ara com s'enteri la "Jefa".... em capa....

Sal.lutacions:
Serie600
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Jo no us prometo res (passo l'última setmana de l'any a fora, i per tant el dia 23 pot ser molt valuós per a preparatius diversos).
Però em podeu posar en el sector "R-1300" de la llista (aquells que, si vinguéssin, estaria molt bé, però pot ser que no hi siguin i això no impedirà pas el funcionament del tren
)
Per cert, si féssiu més d'un viatge el dia 23, mireu d'utilitzar un dels dos per un remolc, no? Que aquests també s'acomiaden, i a diferència dels M-1000, no en continuarem veient cap de similar!
Però em podeu posar en el sector "R-1300" de la llista (aquells que, si vinguéssin, estaria molt bé, però pot ser que no hi siguin i això no impedirà pas el funcionament del tren

Per cert, si féssiu més d'un viatge el dia 23, mireu d'utilitzar un dels dos per un remolc, no? Que aquests també s'acomiaden, i a diferència dels M-1000, no en continuarem veient cap de similar!
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Tornarem a quedar a on l'altre cop, o a un altre punt?
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Jamiro!!!!!!!!!!!
La fotu es d'una peça dels 1000ls oi???????? lu de Brown Boweri????? jo en tinc una de semblant! Pero mes bruta!!!!!!!!!! Fins fa un cert temps, estava penjada sota d'un 1000, i donant voltes per la Linía 5.
Salut i peles!!!
La fotu es d'una peça dels 1000ls oi???????? lu de Brown Boweri????? jo en tinc una de semblant! Pero mes bruta!!!!!!!!!! Fins fa un cert temps, estava penjada sota d'un 1000, i donant voltes per la Linía 5.
Salut i peles!!!
T'has deixat el Ramoncínwefer ha escrit:Serie-1000-metro
JaMiRo!
JaMiRa!
aim
Pere
UT596001
metring
Trenscat
malba
Jordilar
wefer

Veig que el meu avatar aixeca passions...Serie-1000-metro ha escrit:La fotu es d'una peça dels 1000ls oi???????? lu de Brown Boweri????? jo en tinc una de semblant! Pero mes bruta!!!!!!!!!! Fins fa un cert temps, estava penjada sota d'un 1000, i donant voltes per la Linía 5.

En efecte, és una peça de la sèrie 1000. Però no la tinc pas jo, pesava un ou (era un motor sencer amb reductora i tot) i havia anat en moto a les cotxeres...

Si tinguès aquest trasto (motor i reductora), jo mateix a casa em muntaria una màquina de fer soroll de mil...

- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
jo ni confirmo ni desconfirmo, que són dates una mica dolentes per fer plans 
edit: per cert, si vinc pot ser m'ajudareu a fer un acte metro-subversiu, algú sap on fer enganxines barates???

edit: per cert, si vinc pot ser m'ajudareu a fer un acte metro-subversiu, algú sap on fer enganxines barates???

ES PELIGROSO ASOMARSE
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Mortadel.lo, quin tipus d'enganxines vols fer? Perqué si son enganxines de T.M.B, en tinc unes cuantes, tinc dues de Testera de 1000 (gran) i en tinc unes cuantes de petites.
Salut i peles!!!
Salut i peles!!!
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
de quina època de tmb són? pot ser també podrien ser interessants je je je
les que vull fer jo són per posar a les portes d'un 1000 per dins

les que vull fer jo són per posar a les portes d'un 1000 per dins

ES PELIGROSO ASOMARSE
Mortadel·lo ha escrit:de quina època de tmb són? pot ser també podrien ser interessants je je je
les que vull fer jo són per posar a les portes d'un 1000 per dins![]()
![]()
![]()

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat