Gaudiré del pis superior dels Duplex.JaMiRo! ha escrit:En TGV? Així m'agrada. Gaudeix d'un tren Alstom.

Això li ho comentes a certa persona...entfe001 ha escrit:Val la pena tancar el cercle que fan les línies 1 i 2 del metro. Estacions històriques a la primera i llarg viaducte a la segona. Després compara-ho amb la línia 14. També curiosa la distribució d'andanes de Liège (L13, tot i quan hi vaig anar jo estava tancada per obres) i el bucle de final de línia de Charles de Gaulle (L6).
I no deixis de visitar el RER, igualico que les rodalies d'aquí. Acollonant l'estació de Haussmann Saint Lazare. Si tens passi de tres zones, pots escapar-te a provar els tramvies T1 i T2.

A veure si és veritat i gravo una octava...Guigui ha escrit:A París, ves a veure la Gare du Nord (Eurostar a Londres, trens a Bèlgica i Holanda) i la Gare de l'Est (trens a Alemanya i Àustria). Potser hi podràs veure la Taurus 3 dels ferrocarrils austríacs, màquina adaptada a tots els sistemes de corrent de l'Europa ferroviària, tinc entès que sense excepció.

Gràcies. Interessant això de les crêpes. Lo complicat serà saber demanar-les...Guigui ha escrit:A París, a Les Halles hi ha algun restaurant on menges relativament bé (no és cap meravella) sense deixar-t'hi el sou de mig any. També omple prou tirar de crêpes farcides, que podràs comprar en paradetes al carrer. A Perpinyà, el "plat du jour" sol tenir preus barcelonins, fins i tot per sota.

Merci beaucoupGuigui ha escrit:I bon viatge!