
Last call for...
Justet...
Mmmm...No hi ha un Alvia que surt a dos quarts de vuit més o menys? T'ho dic perquè ho veig justet. 

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Però no para a Tarragona. I a l'hora que arriba a Barcelona es trobaria penjat a Barcelona.JaMiRo! ha escrit:Mmmm...No hi ha un Alvia que surt a dos quarts de vuit més o menys? T'ho dic perquè ho veig justet.
Cert, és veritat. No hi havia pensat en això. 

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Bé, ja he tornat de Madrid, tot bé, menys sensació de fred que a Tarragona.
Al final he retallat el meu ambiciós pla de viatge ja que m´he adonat que no podria de cap de les maneres acomplir-lo sense quedar-me a dormir a Madrid, i demà servidor treballa, o sigui que...
He agafat a Tarragona l´Alvia de les 08:25 a les 08:37 (
), i hem anat rodant fins a Madrid, entre Montblanc i Calatayud, molta boira.
Un cop a Atocha, he començat la marató, he anat a la secció de rodalies (Atocha i Chamartín, això són estacions, a BCN no n´hi ha cap com aquestes), on ha arribat una doble de 446 direcció Móstoles, hi he pujat, el tren anava bastant ple però sense agobiar, com a certes línies de BCN...
He arribat a Móstoles El Soto, on he retrocedit fins a Móstoles i m´he menjat un bocata, per acte seguit ficar-me al Metrosur per anar a Getafe Central pel camí curt, o sigui per Fuenlabrada. No està malament el Metrosur, tot i que les composicions eren només de tres vagons, almenys a aquetes hores...corren bastant, això sí.
Un cop a Getafe, transbord ràpid i fàcil (ai, els transbords a Madrid, a BCN no n´hi han, d´aquests!
) cap a la RENFE, on he agafat una DOBLE COMPOSICIÓ DE CIVIAS (9 cotxes,9, sí, llegiu bé, NOU COTXES, 5+4!!!!) que m´ha dut a Parla, on he vist que les obres del tramvia estan avançades.
I us he de dir que he vist (ens hem creuat a Villaverde Alto) una doble de Civias de... 10 cotxes: 5+5. Veure per creure.
Cap al tren un altre cop, i ara ha estat una DOBLE de 446 de les antigues amb seients durs que m´ha dut a Villaverde Alto, on estan fent obres per millorar la correspondència i l´estació en general.
Allà una altra doble composició de 446 m´ha dut a Méndez Álvaro, on hi ha correspondència amb l´estació Sud d´autobusos i el metro, i allà he anat a la superfície a agafar el tren cap a Príncipe Pío.
Curiosa estació, Méndez Álvaro, ja que dues vies són soterrades i corresponen a la línia d´Atocha a Villaverde Alto i Fuenlabrada via Orcasitas, i les altres dues són en corba i en superfície, i corresponen a la línia que va d´Atocha a Príncipe Pío via Delicias.
A Príncipe Pío m´he adonat que hauria d´agafar el metro si volia arribar a Tarragona, ja que se m´havia fet molt just, i dit i fet, línia 10 fins a Tribunal, i línia 1 fins a Atocha RENFE, una corredissa fins al control d´equipatges, una altra fins a la via 3, i au, dins de l´Alvia i cap a casa.
Anècdota per a incrèduls: a l´anada a Madrid, a Guadalajara Yebes han baixat 17 persones, a la tornada a Tarragona, a Guadalajara Yebes han pujat set persones. Ho juro, ho he vist. Més que a Calatayud, tant a l´anar com al tornar!!!
P.S: com a anècdota personal, a la tornada m´he trobat als meus veïns del novè, que tornaven de Madrid a Tarragona...
Al final he retallat el meu ambiciós pla de viatge ja que m´he adonat que no podria de cap de les maneres acomplir-lo sense quedar-me a dormir a Madrid, i demà servidor treballa, o sigui que...

He agafat a Tarragona l´Alvia de les 08:25 a les 08:37 (

Un cop a Atocha, he començat la marató, he anat a la secció de rodalies (Atocha i Chamartín, això són estacions, a BCN no n´hi ha cap com aquestes), on ha arribat una doble de 446 direcció Móstoles, hi he pujat, el tren anava bastant ple però sense agobiar, com a certes línies de BCN...
He arribat a Móstoles El Soto, on he retrocedit fins a Móstoles i m´he menjat un bocata, per acte seguit ficar-me al Metrosur per anar a Getafe Central pel camí curt, o sigui per Fuenlabrada. No està malament el Metrosur, tot i que les composicions eren només de tres vagons, almenys a aquetes hores...corren bastant, això sí.
Un cop a Getafe, transbord ràpid i fàcil (ai, els transbords a Madrid, a BCN no n´hi han, d´aquests!

I us he de dir que he vist (ens hem creuat a Villaverde Alto) una doble de Civias de... 10 cotxes: 5+5. Veure per creure.

Cap al tren un altre cop, i ara ha estat una DOBLE de 446 de les antigues amb seients durs que m´ha dut a Villaverde Alto, on estan fent obres per millorar la correspondència i l´estació en general.
Allà una altra doble composició de 446 m´ha dut a Méndez Álvaro, on hi ha correspondència amb l´estació Sud d´autobusos i el metro, i allà he anat a la superfície a agafar el tren cap a Príncipe Pío.
Curiosa estació, Méndez Álvaro, ja que dues vies són soterrades i corresponen a la línia d´Atocha a Villaverde Alto i Fuenlabrada via Orcasitas, i les altres dues són en corba i en superfície, i corresponen a la línia que va d´Atocha a Príncipe Pío via Delicias.
A Príncipe Pío m´he adonat que hauria d´agafar el metro si volia arribar a Tarragona, ja que se m´havia fet molt just, i dit i fet, línia 10 fins a Tribunal, i línia 1 fins a Atocha RENFE, una corredissa fins al control d´equipatges, una altra fins a la via 3, i au, dins de l´Alvia i cap a casa.

Anècdota per a incrèduls: a l´anada a Madrid, a Guadalajara Yebes han baixat 17 persones, a la tornada a Tarragona, a Guadalajara Yebes han pujat set persones. Ho juro, ho he vist. Més que a Calatayud, tant a l´anar com al tornar!!!

P.S: com a anècdota personal, a la tornada m´he trobat als meus veïns del novè, que tornaven de Madrid a Tarragona...
