DB posa regionals i rodalies en una LAV

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 12/12/2006 10:51

Jordi Freixas ha escrit:Home... si m'ho pintes així, ja comença a semblar una altra historia.
Ueeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Visca!!! Ho he aconseguit!!!! Ja estic feliç xD

Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 12/12/2006 21:16

No no... és que tu m'has parlat de 4 0 5 parades en tot el trajecte. Una línia de Rodalies de Barcelona, pot tenir tranquilament unes 30 parades en el seu recorregut (a ull)

aarongilp
N10
N10

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 12/12/2006 21:32

Jordi Freixas ha escrit:No no... és que tu m'has parlat de 4 0 5 parades en tot el trajecte. Una línia de Rodalies de Barcelona, pot tenir tranquilament unes 30 parades en el seu recorregut (a ull)
Per això et deia que dir-li rodalies és una mica agosarat, ja que el tipus de servei és més propi d'un regional (i si no ho vaig dir vaig estar apunt de dir-ho).

Imatge

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimarts 12/12/2006 22:35

De fet, en una línia d'Alta Velocitat, tampoc vas fent estacions a cada poble per a on passa la via.

aarongilp
N10
N10

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 12/12/2006 22:39

Jordi Freixas ha escrit:De fet, en una línia d'Alta Velocitat, tampoc vas fent estacions a cada poble per a on passa la via.
Que no és una línia d'Alta Velocitat... :'( :'( :'( :'( :cop :cop :cop :fuig :fuig :fuig :osti :osti :atac :atac :atac

Imatge

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”