13 de gener, trobada valenciana.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
13 de gener, trobada valenciana.
Sortida de Barcelona-Estació de França a les 9:19 amb tren Media Distancia.
Si res no falla comprovarem la banalització del blocatge allà per Vandellós on un tren ens avançarà per la via esquerra.
Arribada a Vinaròs (País Valencià) a les 12:19, temps per visitar l'estació (en una gran recta apta a 200km/h) i fer un mos al bar d'enfront.
Trasllat a peu al centre de la població (1km)
A les 15:30 trasllat a Tortosa amb autobús HIFE i visita a l' edifici de l'estació de l'antic Ferrocarril Tortosa La Cava (FESA)
Quan creguem necessari tren cap a barcelona o on escaigui.
Si res no falla comprovarem la banalització del blocatge allà per Vandellós on un tren ens avançarà per la via esquerra.
Arribada a Vinaròs (País Valencià) a les 12:19, temps per visitar l'estació (en una gran recta apta a 200km/h) i fer un mos al bar d'enfront.
Trasllat a peu al centre de la població (1km)
A les 15:30 trasllat a Tortosa amb autobús HIFE i visita a l' edifici de l'estació de l'antic Ferrocarril Tortosa La Cava (FESA)
Quan creguem necessari tren cap a barcelona o on escaigui.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Segurament m'apuntaré 

-
- N10
A Tortosa podem visitar també el pont metàl.lic sobre l'Ebre i la locomotora sobre pedestal del Parc, a la Avinguda Generalitat.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Interessant proposta, tot i que de moment no em comprometo a res en ferm.
Una altra frikada que m'agradaria fer algun dia és anar i tornar de València el mateix dia en el REX
És suportable? 
Una altra frikada que m'agradaria fer algun dia és anar i tornar de València el mateix dia en el REX

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Jo he fet l'antic pont ferroviari de Tortosa i és una experiència no apta per a gent amb vertígen. El pont no té "terra", s'ha de caminar per dues passarel·les de reixa metàliques per les quals es veu el que hi ha a sota i que s'enfonsen lleugerament al passar-hi per sobre. No cal dir que em vaig sentir molt aliviat quan vaig acabar de creuar el pont.
Alguns aspectes interessants: està intacte el traçat ferroviari desde l'estació fins uns metres més enllà del pont. No hi ha cap senyal de parada absoluta, només els semàfors de sortida de Tortosa en sentit Santa Barbàra en vermell constantment. I de fet crec que per el pont es podrien fer maniobres si ho volguéssin. Evidentment "oficialment" està prohibit transitar pel pont però ho fa mig poble, doncs l'altre pont està uns 200 metres més allunyat.

Decidiré més endavant si m'apunto (per motius d'exàmens).
Alguns aspectes interessants: està intacte el traçat ferroviari desde l'estació fins uns metres més enllà del pont. No hi ha cap senyal de parada absoluta, només els semàfors de sortida de Tortosa en sentit Santa Barbàra en vermell constantment. I de fet crec que per el pont es podrien fer maniobres si ho volguéssin. Evidentment "oficialment" està prohibit transitar pel pont però ho fa mig poble, doncs l'altre pont està uns 200 metres més allunyat.

-
- N10
Oficialment hi ha una hora exacta. Déu-n'hi do!
Jordilar ha escrit:Quan de rato seria amb autocar?
-
- N10
Aquest pont es reconvertirà a pont per a vianants, segons s'ha publicat recentment.
Watermark ha escrit:Jo he fet l'antic pont ferroviari de Tortosa i és una experiència no apta per a gent amb vertígen. El pont no té "terra", s'ha de caminar per dues passarel·les de reixa metàliques per les quals es veu el que hi ha a sota i que s'enfonsen lleugerament al passar-hi per sobre. No cal dir que em vaig sentir molt aliviat quan vaig acabar de creuar el pont.
-
- N10
Jo he fet Bcn-Benicàssim en REX el mateix dia i és pesadet. Ara bé, era l'últim dia de l'antiga estació, l'últim dia de blocatge elèctric manual amb concentració de palanques i valia la pena fer-ho.
Allò de l'euromed amb senyal de pas era fascinant.
Allò de l'euromed amb senyal de pas era fascinant.
Trenscat ha escrit:Interessant proposta, tot i que de moment no em comprometo a res en ferm.
Una altra frikada que m'agradaria fer algun dia és anar i tornar de València el mateix dia en el REXÉs suportable?
I tant...jo ho he fet força cops...no ho has fet mai, tu?Trenscat ha escrit:Interessant proposta, tot i que de moment no em comprometo a res en ferm.
Una altra frikada que m'agradaria fer algun dia és anar i tornar de València el mateix dia en el REX :x És suportable? xD
Jo vaig fer una vegada Barcelona-València anar i tornar amb REX... però a l'anada vaig fer: Barcelona-L'Aldea amb el CEX que surt de Sants a les 11.03, allà agafar el Tortosa-València fins a Castelló i allà un Rodalies CIVIS fins a València
La tornada amb el REX directe... i és força pesat estar 5 hores allà ficat!
Per cert, en principi vindria.
P.D: Per en Watermark, jo he vist locomotores 311 a l'altra banda, hi ha una petita platja de vies i les he vist fer maniobres, farà cosa d'1 any i mig. És justament on comença la via verda que recorre el Val de Zafán.

La tornada amb el REX directe... i és força pesat estar 5 hores allà ficat!
Per cert, en principi vindria.
P.D: Per en Watermark, jo he vist locomotores 311 a l'altra banda, hi ha una petita platja de vies i les he vist fer maniobres, farà cosa d'1 any i mig. És justament on comença la via verda que recorre el Val de Zafán.
Aquesta platja de vies està al costat d'un polígon industrial, però no sé si actualment mouen mercaderies.Jordilar ha escrit:Hi ha mercaderies a Tortosa?
-
- N10
Què tal si ho comprovem?

UT596001 ha escrit:Aquesta platja de vies està al costat d'un polígon industrial, però no sé si actualment mouen mercaderies.Jordilar ha escrit:Hi ha mercaderies a Tortosa?
-
- N10
Fóra bo anar dient qui ve. És una proposta combinada Tren +Bus amb visita històrica.
Pressupost:(T.General)
Barcelona-Vinaròs 11,75 Eur
Vinaròs-Tortosa HIFE 3,65 Eur
Tortosa-Barcelona 9,25 EUr
afegiu altres despeses personals.
Pressupost:(T.General)
Barcelona-Vinaròs 11,75 Eur
Vinaròs-Tortosa HIFE 3,65 Eur
Tortosa-Barcelona 9,25 EUr
afegiu altres despeses personals.
En un principi vinc.
Quin tren agafariem per tornar de Tortosa a Barcelona?
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
Yo tinc ganes de baixar a la capital del Túria, tinc que realitzar una investigació i reportatge profuns al voltant d'una de les estacions del tram subterrani de L1(Hospital-Beniferri), i precisament no es Jesús.
Haviam si baixo aviat.
Haviam si baixo aviat.
Confirmo que NO vinc, atès que m'han sorgit imprevistos (exàmens).
Que ho passeu bé!
Que ho passeu bé!
-
- N10
La tornada es farà per la tarda en tren per determinar.
La nit del dissabte es fan obres al tram Bellvitge-Sants, per la qual cosa veniu preparats, atès que fa uns dies que hi ha senyals girats i no sé si donaran d'alta una modificació d'enclavament amb el que això suposaria.
La nit del dissabte es fan obres al tram Bellvitge-Sants, per la qual cosa veniu preparats, atès que fa uns dies que hi ha senyals girats i no sé si donaran d'alta una modificació d'enclavament amb el que això suposaria.
Pere ha escrit:En un principi vinc.