Ja sabeu

PD: M'estalviaria 1,85 €...
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 14:57
Entrada Autor: orique » Dimarts 12/12/2006 20:28
Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 12/12/2006 20:41
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 13/12/2006 0:03
Entrada Autor: Izo » Dimecres 13/12/2006 3:13
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 13/12/2006 8:55
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 13/12/2006 9:43
Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 13/12/2006 16:34
Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 13/12/2006 18:51
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 14/12/2006 9:45
Codi: Selecciona’ls tots
Zones que s'atravessen Zones de l'abonament
1 1
2 2
3 2
4 3
5 3
6 4
7 4
8 5
9 5
10 6
11 6
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 14/12/2006 10:48
Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 16/12/2006 18:27
Jo sempre he fet servir T-50/30 de dues zones pels meus desplaçaments a l'Autònoma, però després dels exàmens de febrer vaig comprar-me una T-Jove de dues zones. Si entres dins les condicions de la T-Jove, val la pena encara que surti lleugerament més cara: no has de pensar ni en viatges restants ni en temps de transbordament.Trenscat ha escrit:Actualment faig servir T-10 de 3 zones. Però a partir del mes de gener, com que hi hauré d'anar cada dia a la feina (2 viatges/dia) em compraré la T-50/30, tot i que també m'estic plantejant de comprar la T-Jove que surt al mateix preu que tres T-50/30. Algú em pot orientar de tot plegat?
Entrada Autor: Albert » Dissabte 16/12/2006 19:46
Crec que el que dius no és del tot corrcte. Això que dius que l'orígen és sempre el de la primer validació no és cert: l'orígen de cada viatge és allà on el validis cada cop. Si no. no té sentit validar una T-Jove cada cop que inicies el viatge.entfe001 ha escrit: Per cert, que si els teus trajectes són Terrassa - Barcelona fes la primera validació a Sant Cugat: el reglament de l'ATM estipula que, en abonaments de viatges il·limitats, l'origen del mateix és sempre el de la primera validació, la que delimita zones de validesa i període de validesa. Així amb una T-Jove de dues zones en faràs prou![]()
Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 16/12/2006 20:25
Confirmat per text escrit als fulletons de Rodalies Renfe i en proves empíriques.Albert ha escrit:Crec que el que dius no és del tot corrcte. Això que dius que l'orígen és sempre el de la primer validació no és cert: l'orígen de cada viatge és allà on el validis cada cop. Si no. no té sentit validar una T-Jove cada cop que inicies el viatge.
Entrada Autor: Albert » Dissabte 16/12/2006 20:35
Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 16/12/2006 21:34
Et pot semblar tan absurd com vulguis, però és així.Albert ha escrit:No dic que no pugui ser, però em sembla tan estrany... Les zones del vitage són les mateixes per una T10 com per una T50/30 o una T-Jove....
Per sortir de Terrassa cal introduir a les validadores un bitllet vàlid. I la prova ha estat feta de Barcelona a Terrassa i de Terrassa a Barcelona (concretament Sant Andreu Arenal).Albert ha escrit:D'altra banda, aquesta prova empírica que em dius no demostra el que volem, a no ser que l'estació de Renfe a Terrassa estigui tancada a l'estil Sants o Catalunya. I tancada no vol dir només que hagis de posar el bitllet a la sortida per poder sortir.
Això passa ara només a la validadora que està directament controlada pel personal d'intervenció. A les altres validadores la introducció d'un títol no validat genera el missatge "Aneu al punt de control".Albert ha escrit:Recordo que a Sants, a l'inici de la tarifa integrada, podies sortir amb una T-10 d'una zona sense haver-la validat abans, ja que te la marcava la màquina en sortir. Aquest fet era ideal per venir des de més enllà de la zona 1, amb una T-10 sense validar. En sortir la poses a la màquina, et gasta un viatge de només una zona, i si a més vas al metro, resulta que ara portes bitllet vàlid i sense gastar més viatges!
Torna a “Transport en general”