Trens extranys a la línia 2 de Rodalies Barcelona [RENFE]
Dimecres de la setmana(segons el forum d'ut440.com) passada,una doble composició de 440R va estan fent la relació Castelldefels-Granollers Centre!!!!!!!!!!
Sembla que les 440R quanyen protagonista a la R2,ja fan les 3 relacions.

Sembla que les 440R quanyen protagonista a la R2,ja fan les 3 relacions.
Segons informacions de l'usuari UT596001 avui dues UT440R circulant, una a a R4 i una a la R7
-----------------------------------------------------------------------------------------
RECTIFICO Les dues 440R feien C7
-----------------------------------------------------------------------------------------
RECTIFICO Les dues 440R feien C7
Pere l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 17/12/2006 21:05, en total s’ha editat 1 vegada.
A la R7 no hi havia una sino dues 440R, que per cert, s'han trobat a Martorell: una arribava i l'altra sortiria en poc temps.
Quin servei haurà fet a la R4?
Ho dic perqué els Hospitalet-Terrassa,que a vegades sí que ho fan 440R,doncs els HOS-TER només circulen els dies feiners,em sembla.
Potser moltes 447 estan en epoca de passar R's i posen 440R.
Ho dic perqué els Hospitalet-Terrassa,que a vegades sí que ho fan 440R,doncs els HOS-TER només circulen els dies feiners,em sembla.
Yo hoy a las 10:52 he visto pasar por Cerdanyola una 440R con destino Martorell, pero no he podido ver el número
El viernes vi otras dos, en el Martorell que pasa a las 21:02 (que pasó a las 21:20) la recién traspasada desde Madrid 440-153M/150R/153C y en el de las 21:44 (que también pasó tarde, a las 21:55) estaba la 440-147M/147R/147C
Saludos
Indicar también que las horas que he puesto son las horas de paso por Cerdanyola
El viernes vi otras dos, en el Martorell que pasa a las 21:02 (que pasó a las 21:20) la recién traspasada desde Madrid 440-153M/150R/153C y en el de las 21:44 (que también pasó tarde, a las 21:55) estaba la 440-147M/147R/147C
Saludos
Indicar también que las horas que he puesto son las horas de paso por Cerdanyola
Tècnicament, jo n'estic fart de veure trens 440R realitzant serveis R2. Concretament a les estacions de Gualba, Riells i HostalricJordi Freixas ha escrit:A la R2, d'unitats 440R ja vaig dir que n'havia vist.

Tècnicament, el servei Gualba - Barcelona és de Rodalies. El contracte de transport el formalitzes amb Rodalies, no amb Regionals.Jordi Freixas ha escrit:Tècnicament, jo estava parlant de serveis netament de Rodalies.
Una altra cosa són els expressos a Sant Celoni.
Pues sobre las 13.20 llegó a Martorell la 440.175M con un servicio C7 y antes de las 2 de la tarde marchó la 440.243C con otro servicio C7.trainman ha escrit:Yo hoy a las 10:52 he visto pasar por Cerdanyola una 440R con destino Martorell, pero no he podido ver el número
Saludos
Era ahir, i eren les dues a la R7.Mako448 ha escrit:Quin servei haurà fet a la R4?
Sembla pel que he llegit,que dissabte passat una doble composició de 440R feia un altre cop la relació Vilanova-Sant Celoni!!!!!!!!!!
Un día d'aquests m'aniré a la R2 a investigar,sembla ser que moltes 447 s'han anat a passar la R o a pintar-les pantone.

Un día d'aquests m'aniré a la R2 a investigar,sembla ser que moltes 447 s'han anat a passar la R o a pintar-les pantone.
Ultimament, el desgabell existent amb el material en circulació a la R2 és realment important.Tret de 446's, 592's i 440 sense reforma hi circula practicament tot el material del que disposa la UNE de rodalies. A mès, tenim 440R's fent serveis de rodalies (Vilanova-Sant Celoni, Granollers - Castelldefels i SAC - Sant Vicenç de Calders), 447's fent serveis regionals (SAC-Reus, Sants-Portbou) i 450's i 451's barrejant cotxes repintats amb cotxes amb decoració antiga. Realment vé de gust seure una estona a l'estació de Gavà o Castelldefels i observar totes aquestes anormalitats (en el bon sentit de la paraula).Mako448 ha escrit:Sembla pel que he llegit,que dissabte passat una doble composició de 440R feia un altre cop la relació Vilanova-Sant Celoni!!!!!!!!!!![]()
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
Aquesta línia m'agrada molt agafar-la per la varietat de trens que hi ha,el que no m'agrada és viatjar per aquesta línia,ja que al Prat van molt lents a causa de les obres i sempre van amb retard.neroon ha escrit:Ultimament, el desgabell existent amb el material en circulació a la R2 és realment important.Tret de 446's, 592's i 440 sense reforma hi circula practicament tot el material del que disposa la UNE de rodalies. A mès, tenim 440R's fent serveis de rodalies (Vilanova-Sant Celoni, Granollers - Castelldefels i SAC - Sant Vicenç de Calders), 447's fent serveis regionals (SAC-Reus, Sants-Portbou) i 450's i 451's barrejant cotxes repintats amb cotxes amb decoració antiga. Realment vé de gust seure una estona a l'estació de Gavà o Castelldefels i observar totes aquestes anormalitats (en el bon sentit de la paraula).Mako448 ha escrit:Sembla pel que he llegit,que dissabte passat una doble composició de 440R feia un altre cop la relació Vilanova-Sant Celoni!!!!!!!!!!![]()
Les altres línies els trens van mès ràpids.
En què quedem, t'agrada o no t'agrada, o t'agrada amb condicionants? Si et plau, intenta escriure per a que la gent ho entengui.Mako448 ha escrit: Aquesta línia m'agrada molt agafar-la per la varietat de trens que hi ha,el que no m'agrada és viatjar per aquesta línia,ja que al Prat van molt lents a causa de les obres i sempre van amb retard.
Les altres línies els trens van mès ràpids.

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
SÍ per la varietat de trens que circulen.
No per la velocitat en alguns trams,com ara El Prat.
Ara millor...Mako448 ha escrit:SÍ per la varietat de trens que circulen.

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Atenció!!
Rodalies Sant Celoni-Vilanova G.que passa per les 18.27 per Sant Andreu Comtal direcció Vilanova realitzat per una doble de 440R.He pujat jo en ella per anar de St.Andreu Comtal a Bellvitge.
I amb els indicadors exteriors "VILANOVA G.",per fi els he vist 8)
I a més m'he creuat amb una 451 entre St.Andreu i Clot que anava cap a Granollers-Centre
!!!!!És a dir,fent la relació Castelldefels-Granollers!!!
A Passeig de Gràcia m'he creuat amb una altra doble de 440R que anava cap a Sant Andreu Comtal.
També dir que a St.Andreu Comtal ha sortit primer el tren de les 18.27 abans que el de les 18.22,aquesta l'he vista just després de la doble de 440R a Vilanova,quan m'anava a Gornal a agafar FGC
Rodalies Sant Celoni-Vilanova G.que passa per les 18.27 per Sant Andreu Comtal direcció Vilanova realitzat per una doble de 440R.He pujat jo en ella per anar de St.Andreu Comtal a Bellvitge.
I amb els indicadors exteriors "VILANOVA G.",per fi els he vist 8)
I a més m'he creuat amb una 451 entre St.Andreu i Clot que anava cap a Granollers-Centre

A Passeig de Gràcia m'he creuat amb una altra doble de 440R que anava cap a Sant Andreu Comtal.
També dir que a St.Andreu Comtal ha sortit primer el tren de les 18.27 abans que el de les 18.22,aquesta l'he vista just després de la doble de 440R a Vilanova,quan m'anava a Gornal a agafar FGC
Y ayer otra 440R en la C7, concretamente la ex-madrileña pintada con los nuevos colores de cercanías 440-188M/178R/193C que pasó por Cerdanyola a las 21:02 con destino Martorell
Saludos
Saludos