HORARIS:
Manresa-Sallent
11:00 ----- 14:00 --------17:00 -----------20:00
Sallent- Manresa
11:28 ------- 14:28 -------17:28---------------20:28
Gràcies, Pelai, per avisar!

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 22:02
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 16/12/2006 13:03
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 16/12/2006 21:38
Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 17/12/2006 12:15
Entrada Autor: Minotaure » Diumenge 17/12/2006 14:44
I el diumenge 24 de setembre passat també va haver-hi circulacions especials en motiu de la Fira de Santpedor.davida ha escrit:Cada vegada hi ha mes circulacions de passatgers per aquesta linia. Amb aquesta ja son 3 les circulacions anuals (parc de l'agulla, festa major de Sallent i Fira de Santa Llucia). Ara nomes falta que hi ha hagi servei els altre 352 dies de l'any
Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 17/12/2006 16:37
Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 17/12/2006 17:17
Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 17/12/2006 18:15
Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 17/12/2006 22:26
Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 17/12/2006 23:12
Això ha fet mal...he sentit "buseros", "conductors", "chofers" (aquesta ja no m'agrada tant)...però "autocarista"??? Pfff...no m'extranya que en Monegal tingui tanta tirada criticant als periodistes, amb pifies així n'hi ha per llogar-hi cadires (Enric, no ho dic només per tu, sino en general). Disculpeu la sortida de tema...Ferrovi ha escrit:el autocarista
Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 18/12/2006 16:01
ServidorFerrovi ha escrit:A Manresa-Alta a les 12 vaig veure un fotracaire, no sé qui...
Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 18/12/2006 18:40
Si, es que he confos amb Martorell VilaTrenscat ha escrit:Imagino que quan parles de "Vila" et refereixes a "Manresa-Alta" no?
aarongilp ha escrit:Això ha fet mal...he sentit "buseros", "conductors", "chofers" (aquesta ja no m'agrada tant)...però "autocarista"??? Pfff...no m'extranya que en Monegal tingui tanta tirada criticant als periodistes, amb pifies així n'hi ha per llogar-hi cadires (Enric, no ho dic només per tu, sino en general). Disculpeu la sortida de tema...
M'he quedat amb ta cara!UT596001 ha escrit:ServidorEstava esperant el tren cap a Martorell per transbordar a la RENFE per baixar a Tarragona...
Jo vaig pujar amb RENFE directament des de Sabadell, arribant a Manresa a les 10 del matí, anar a peu fins a Baixador i agafar el tren de les 11. Anar i tornar a Sallent, vaig baixar a Manresa-Alta per fer fotos de les obres de l'estació i vaig agafar el tren de les 12.16 cap a Martorell.
Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 18/12/2006 18:55
Això no em preocupa, la cosa de les faltes (jo en faig moltes), però "lo" d'"autocarista", com que és una de les opcions de futur que tinc, m'ha fet mal...i ja de pas m'ha servit una mica per exclamar-me sobre l'educació primària i secundària actuals, el nivell de les quals cada cop és pitjor. Per això deia que no t'ho comentava a nivell personal, sinó a nivell general.Ferrovi ha escrit:aarongilp ha escrit:Això ha fet mal...he sentit "buseros", "conductors", "chofers" (aquesta ja no m'agrada tant)...però "autocarista"??? Pfff...no m'extranya que en Monegal tingui tanta tirada criticant als periodistes, amb pifies així n'hi ha per llogar-hi cadires (Enric, no ho dic només per tu, sino en general). Disculpeu la sortida de tema...![]()
![]()
![]()
Home, un error li surt a qualsevol no? som humans, no som robots programats amb un diccionari de cada idioma....
Es un missatge molt llarg, i amb lo ràpid que ho he escrit, pots trobar faltes ortogràfiques a dojo i bojo.
Percert, ets de les poques persones que m'ha respos amb el meu nom!
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 19/12/2006 9:31
Quan temps feia que estaves amb aquest projecte? Almenys 2 anys, no? Com th'a anat? Quines conclusions has tret? El penjaras al forum per que tots el poguem llegir? El presentaras en algun lloc oficial? Creus que aconseguiras que reobrin la línia? I que facin estacions intermodals a Sallent, Súria i Santpedor per connectar amb els autobusos?Trenscat ha escrit:Aquest cop no hi aniré a Sallent. Acabo de lliurar el projecte final de carrera que tracta aquesta línia i tinc el tema una mica saturatPerò vaja, amb tot això es demostra cada cop més que aquesta línia cal reobrir-la ja per al servei de viatgers!
Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 19/12/2006 20:28
Torna a “Material rodant ferroviari”