Adeu al pis alt a TMB
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Adeu al pis alt a TMB
Hola.
Com autobusseros que sou suposo que ja sabreu que dintre de poc TMB retirará del servei tots els autobusos de pis alt.
Se que el dia 16 de desembre el la retirada oficial.
Voldria consultar la data exacta de retirada de tots el autobusos.
Una altre pregunta, ¿a quines linies circulen els autobusos de pis alt?
¿queden autobuses de la serie 3500 en servei?
Moltes gracies.
Saluts!
Com autobusseros que sou suposo que ja sabreu que dintre de poc TMB retirará del servei tots els autobusos de pis alt.
Se que el dia 16 de desembre el la retirada oficial.
Voldria consultar la data exacta de retirada de tots el autobusos.
Una altre pregunta, ¿a quines linies circulen els autobusos de pis alt?
¿queden autobuses de la serie 3500 en servei?
Moltes gracies.
Saluts!
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Aviam, dissabte 16 organitzem aquesta activitat commemorativa, però lògicament els autobusos els apuraran fins al límit. És a dir que en teoria fins el 31 de desembre ens els podem trobar pel carrer.
De la sèrie 35XX, només queda en servei el 3556 (habitualment a la línia 33), que va estar a l'exposició Centenari del Bus i serà el vehicle que acompanyarà el 3055 durant la ruta de dissabte per les línies 9, 209 i 109.
La resta d'autobusos (sèries 36XX, 55XX, 56XX i 58XX) es poden trobar encara, saltejats, en multitud de línies.
De la sèrie 35XX, només queda en servei el 3556 (habitualment a la línia 33), que va estar a l'exposició Centenari del Bus i serà el vehicle que acompanyarà el 3055 durant la ruta de dissabte per les línies 9, 209 i 109.
La resta d'autobusos (sèries 36XX, 55XX, 56XX i 58XX) es poden trobar encara, saltejats, en multitud de línies.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Jo de no articulats n'he vist forces a la 6. M'aventuraria a dir que altrenen un adaptat amb un no adaptat.
Aquest migdia (cap a les 12.30) he vist un 22 articulat de pis alt a l'altura del Pont de Vallcarca en direcció Av. Esplugues. Si no recordo malament, el número de sèrie era el 3622.
D'altra banda, està bé que els models més atrotinats es deixin veure pels barris "pijos", ja que hi havia èpoques on semblava que només eren dignes de ser passejades pel Carmel, Nou Barris etc.
D'altra banda, està bé que els models més atrotinats es deixin veure pels barris "pijos", ja que hi havia èpoques on semblava que només eren dignes de ser passejades pel Carmel, Nou Barris etc.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Això no sempre és així: de fet, la 70, 72 i 75, línies que passen per barris diguem "distingits", han servit per "enterrar" unes quantes sèries de busos que en aquells moments eren els més vells de la flota (els 6035A al 1997, els 6038 al 1999...)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Potser millor que no repetim temes, nois. 

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
(Copio aquí, perquè de fet aquell altre tema anirà sent reciclat en futures activitats del 3055 d'ARCA, i en canvi aquest se suposa que pot continuar evolucionant per parlar del pis alt, pis baix i els preus dels pisos (que evolucionen en sentit invers al pis dels autobusos
)
Una foto de l'event, gentilesa de José Mora's web
Les generacions de busos articulats de TMB: pis mig-baix mig-alt; bus de pis baix; i bus de pis alt. És a dir, Mercedes-Benz O405G, Mercedes-Benz O405GN2, i Pegaso 6035A.


Una foto de l'event, gentilesa de José Mora's web

Les generacions de busos articulats de TMB: pis mig-baix mig-alt; bus de pis baix; i bus de pis alt. És a dir, Mercedes-Benz O405G, Mercedes-Benz O405GN2, i Pegaso 6035A.

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Hola a tots!
Avui he vist tres busos de pis alt: el 3619, 3636 i 3645. Tots tres a la linia 56. Sembla ser que seguiran circulant fns al dia 31.
En canvi, a la 40 he vist dos 83XX (no m'he fixat en la calca). El que no he vist si portava algún 58XX.
Haurien de deixar descansar aquest busos ja! Fa molts anys que circulen pels carrers de Barcelona.
Fins aviat!
Avui he vist tres busos de pis alt: el 3619, 3636 i 3645. Tots tres a la linia 56. Sembla ser que seguiran circulant fns al dia 31.
En canvi, a la 40 he vist dos 83XX (no m'he fixat en la calca). El que no he vist si portava algún 58XX.
Haurien de deixar descansar aquest busos ja! Fa molts anys que circulen pels carrers de Barcelona.
Fins aviat!

Home, em sembla que descansar, encara. Fora de l'area metropolitana, encara hi han llocs que es mouen amb busos molt més antics, així crec que sería millor que passin a donar servei a altres llocs. A Súria el hi vindría molt bé...
Ahir hi havien el següents:
5803 a la 58,
5823 a la 20
3612 a la 59
3618 a la 9
I algun més que no recordo.
Salut
5803 a la 58,
5823 a la 20
3612 a la 59
3618 a la 9
I algun més que no recordo.
Salut
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/
-------------------------------------------
Barcelona començarà el 2007 amb tota la flota d'autobusos adaptada
Els primers vehicles accessibles van començar a circular el 1992 amb motiu dels Jocs Olímpics
P. M.. Barcelona
A principi de 2007 tots els autobusos que circulin per Barcelona seran aptes per a persones amb mobilitat reduïda. Els primers 20 vehicles adaptats, però, van arribar a la ciutat el 1992 amb motiu dels Jocs Olímpics. Transports Metropolitans de Barcelona ha adquirit, al llarg d'aquest any, un total de 215 autobusos. Els últims 90, que es caracteritzen pel fet de funcionar amb gas natural, s'incorporen aquests últims dies de desembre. De tots els vehicles nous, 154 són per substituir els que havien quedat vells i els altres 61 són per ampliar la flota i poder cobrir línies noves com ara la 46, que uneix la plaça Espanya amb l'aeroport.
Tots els autobusos de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) tindran, a principi del 2007, la plataforma baixa que permet a les persones amb mobilitat reduïda pujar i baixar dels vehicles. Fonts del departament de premsa de TMB explicaven que, d'aquesta manera, «l'empresa compleix la llei d'accessibilitat aprovada pel Parlament». Segons aquesta llei, a principi del 2007 tots els autobusos han d'estar adaptats. Tot i que TMB no va saber concretar quan va entrar en vigor aquesta llei ni quan van començar a treballar per complir-la. «La primera vintena d'autobusos adaptats van arribar a la ciutat el 1992, amb motiu dels Jocs Olímpics», asseguraven fonts de TMB. Aquests primers vehicles, però, «no es van comprar per complir la normativa ja que és posterior».
Al llarg del 2006, TMB ha dut a terme el pla d'actuació, que tenia com a objectiu renovar i ampliar la flota d'autobusos adquirint en total 215 vehicles nous. D'aquests, 154 han servit per renovar vehicles vells i 61, per fer front a l'ampliació de recorreguts ja que aquest any han començat a funcionar noves línies, com ara la 46, que uneix la plaça d'Espanya amb l'aeroport, i la 21, que va des del Paral·lel al Prat. La majoria de les ampliacions del servei han complert les expectatives al cap de pocs mesos d'haver-se posat en pràctica, i en conjunt «han assolit un 90% de les previsions del passatge», segons informen fonts de TMB. L'increment d'autobusos i línies ha comportat un augment d'usuaris. El mes de novembre d'aquest any s'han fet 500.000 validacions més en la xarxa de bus que en el mateix període de l'any passat. Això representa un creixement d'un 2,7%.
-------------------------------------------
Barcelona començarà el 2007 amb tota la flota d'autobusos adaptada
Els primers vehicles accessibles van començar a circular el 1992 amb motiu dels Jocs Olímpics
P. M.. Barcelona
A principi de 2007 tots els autobusos que circulin per Barcelona seran aptes per a persones amb mobilitat reduïda. Els primers 20 vehicles adaptats, però, van arribar a la ciutat el 1992 amb motiu dels Jocs Olímpics. Transports Metropolitans de Barcelona ha adquirit, al llarg d'aquest any, un total de 215 autobusos. Els últims 90, que es caracteritzen pel fet de funcionar amb gas natural, s'incorporen aquests últims dies de desembre. De tots els vehicles nous, 154 són per substituir els que havien quedat vells i els altres 61 són per ampliar la flota i poder cobrir línies noves com ara la 46, que uneix la plaça Espanya amb l'aeroport.
Tots els autobusos de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) tindran, a principi del 2007, la plataforma baixa que permet a les persones amb mobilitat reduïda pujar i baixar dels vehicles. Fonts del departament de premsa de TMB explicaven que, d'aquesta manera, «l'empresa compleix la llei d'accessibilitat aprovada pel Parlament». Segons aquesta llei, a principi del 2007 tots els autobusos han d'estar adaptats. Tot i que TMB no va saber concretar quan va entrar en vigor aquesta llei ni quan van començar a treballar per complir-la. «La primera vintena d'autobusos adaptats van arribar a la ciutat el 1992, amb motiu dels Jocs Olímpics», asseguraven fonts de TMB. Aquests primers vehicles, però, «no es van comprar per complir la normativa ja que és posterior».
Al llarg del 2006, TMB ha dut a terme el pla d'actuació, que tenia com a objectiu renovar i ampliar la flota d'autobusos adquirint en total 215 vehicles nous. D'aquests, 154 han servit per renovar vehicles vells i 61, per fer front a l'ampliació de recorreguts ja que aquest any han començat a funcionar noves línies, com ara la 46, que uneix la plaça d'Espanya amb l'aeroport, i la 21, que va des del Paral·lel al Prat. La majoria de les ampliacions del servei han complert les expectatives al cap de pocs mesos d'haver-se posat en pràctica, i en conjunt «han assolit un 90% de les previsions del passatge», segons informen fonts de TMB. L'increment d'autobusos i línies ha comportat un augment d'usuaris. El mes de novembre d'aquest any s'han fet 500.000 validacions més en la xarxa de bus que en el mateix període de l'any passat. Això representa un creixement d'un 2,7%.
A Tusgsal s'han avançat, ja que a data d'avui tota la seva flota està adaptada al cent per cent. Els "sevillanos" ja els han retirat del servei amb les incorporacions dels 32 nous autobusos que van entrar en servei fa un mes, aproximadament.
Rosanbús tiene toda la flota adaptada desde primeros de año o incluso desde el año pasado, ahora no recuerdo. ¿Qué tal están las demás empresas de bus urbano de la EMT?
BaixBus (Mohn/Oliveras/Rosanbus) estará totalmente adaptada a PMR a 01/01/2007