14-G: Proposta combinada: cotxes clàssics + ferrocarril

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 24/12/2006 12:27

S hi ha espai per algú més...va, en principi m'hi apunto!!!

Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 24/12/2006 12:39

Oi tant. De fet, l'únic que hi ha fins ara és espai :D i una proposta de data i esborrany de programa.

Falten per definir: confirmació de la data, confirmació (amb/sense) alteracions del programa, cotxes assistents, i persones assistents (només confirmada automàticament 1 persona per cotxe assistent, que és el propietari respectiu)

Com canta el Manolo García, "...y quedaba muucho por haceeeer..."

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Fran-Ikarus
N11
N11
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 24/12/2006 12:43

(Actualitzat més avall)
Fran-Ikarus l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 25/12/2006 16:45, en total s’ha editat 1 vegada.

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Diumenge 24/12/2006 12:51

Ok. estaré pendent de la confirmació de la data, merci! :ok

wefer
Administrador
Entrades: 7211
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 24/12/2006 22:54

Fran-Ikarus ha escrit:- Seat Sport "Naranja mecánica" PLACES: 2? 3? 4?
Per ser exactes és el que s'anomena 2+2, és a dir, 2 places còmodes i 2 de "justetes" però que es poden fer servir en cas necessari.
Per tant, arrodonim'ho a 3 places...

Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 25/12/2006 13:23

Ei, jo en principi també m'hi apunto com a persona "conduïda" :) (a veure si aquest cop no fallo... :oops: )

Fran-Ikarus
N11
N11
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 25/12/2006 16:47

Actualitzat al final del tema.
Fran-Ikarus l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 03/01/2007 8:56, en total s’ha editat 1 vegada.

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 25/12/2006 21:13

Algú té uns walkie-talkie ? Anirien bé per a "coordinar" :) xD

entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 25/12/2006 21:16

orique ha escrit:Algú té uns walkie-talkie ? Anirien bé per a "coordinar" :) xD
Hauré de buscar per casa :D

orique
N9
N9

Entrada Autor: orique » Dilluns 25/12/2006 21:21

Fran-Ikarus ha escrit:Quan ens cansem de Gelida, el seu funicular i el seu bar de la plaça: tornada a Barcelona (o allà d'on sigui cadascú, lamento el centralisme...) 40 Km. per Martorell (inclou peatge) o bé uns quants més, sense peatge, per carreteres pitjors i passant per Cervelló (N340)
Per cert, ara que veig això, no cal anar a buscar la N-340; es pot agafar la carretera de Castellví de Rosanes que ens deixa a Martorell i allí agafar la A-2 (autovia). La carretera aquesta me l'he fet un parell de cops i té un asfalt força bo i també té corbes. 8) :D .

Si anem per autovia fóra bo fer cas de la recomanació de la DGT de portar els llums encesos, encara que sigui de dia.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 25/12/2006 21:53

Pel que fa a la logística de Vallcarca, em presentaré una hora abans allà per senyalitzar i posar en condicions els accesos a l'estació. Quan estigueu arribant, l'Ocatvi es posará en contacte amb mí amb el walki i amb un xalet reflectant guiaré els cotxes a l'entrada del parking. Posteriorment ens dividirem amb 2 grups, uns per saltar la tanca i els altres per pujar a l'accés :) :) :) :)

Ara en sèrio, l'accés per les escales és molt més còmode, però l'andana on desemboca no és la bona per fer fotos, això si, es pot veure el que queda del bar que dóna la sensació que hi hagi hagut un catástrofe nuclear. L'andana bona per fer fotos és la direcció Barcelona, però hi ha el handycap que s'ha de creuar les vies que están en curva i entre dos túnels, on la visibilitat és nula i els trens pasen a gran velocitat. L'accés pel mur és més incòmode per que s'ha de saltar, ara bé, vas a parar directament a l'andana direcció Barcelona, que és la bona. Jo el que faria és primer visitar l'andana direcció Sitges ( coordinada per mí :D ) i després la direcció barcelona passant a través del mur ( operació coordinada per l'Octavi :) .

Salut,
Jordilar l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 26/12/2006 11:25, en total s’ha editat 1 vegada.

JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 26/12/2006 1:17

Sitges

;)

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

awe
N7
N7
Entrades: 500
Ubicació: Tossa de Mar / Móra la Nova

Entrada Autor: awe » Diumenge 31/12/2006 21:18

Hola,

Ara qui s'ha avariat sóc jo mateix. M'he trencat uns lligaments al peu dret. Per tant, ja no podeu comptar amb mi per la trobada. Precisament avui, que sóc a Londres amb la xicota per passar el cap d'any, que havia d'anar a esquiar avans de Reis, que havia comprat forfet de temporada i tinc per dos mesos d'anar enguixat…

Com deia en Fernan Gómez: ¡¡¡ A LA MIERDA !!! :( :( :( :(

437.001
N10
N10
Entrades: 5044
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 31/12/2006 22:59

Recupera´t, i...bon any (recorda que això t´ha passat el 2006)!!!
;)

aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 01/01/2007 2:20

awe ha escrit:Hola,

Ara qui s'ha avariat sóc jo mateix. M'he trencat uns lligaments al peu dret. Per tant, ja no podeu comptar amb mi per la trobada. Precisament avui, que sóc a Londres amb la xicota per passar el cap d'any, que havia d'anar a esquiar avans de Reis, que havia comprat forfet de temporada i tinc per dos mesos d'anar enguixat…

Com deia en Fernan Gómez: ¡¡¡ A LA MIERDA !!! :( :( :( :(
Nano, ja és mala sort, eh!!! Només dir-te que et milloris, que no malaeixis massa els lligaments i que si no esquies et pots dedicar a fer altres coses :D Salut!

Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9

Entrada Autor: orique » Dilluns 01/01/2007 13:34

Home, potser no com a conductor, però com a conduït com ho veus?? Ànims awe, i recupera't!! :anim

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dilluns 01/01/2007 13:41

Bona idea, Orique. Anims, awe, i que et recuperis molt aviat!

Fran-Ikarus
N11
N11
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 03/01/2007 8:51

Qué mala p... ai, perdó, quina mala sort ;) awe.

Tanmateix, com suggereix l'Orique, tens lloc (i preferencial) com a "conduït". De moment t'hi apunto, OK? i ja diràs. Depenent de la teva envergadura, de l'aparatositat del muntatge que t'hagin fet al peu, i de l'espai que et calgui per anar amb comoditat, pots comptar amb un seient d'acompanyant, o fins i tot d'un seient del darrera exclusiu per a tu. El més sensat imagino que és que vagis al 124 (el més ampli)

Programa actualitzat més avall!
Fran-Ikarus l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 11/01/2007 23:57, en total s’ha editat 2 vegades.

entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 03/01/2007 10:44

Si queda algun lloc on poder-me entaforar... :P

orique
N9
N9

Entrada Autor: orique » Dimecres 03/01/2007 16:09

Fran-Ikarus ha escrit: i suggeriments de l'Orique
Suposo que et refereixes a lo de la carretera de Castellví :?:

Fran-Ikarus ha escrit: Suposem 9:00 com a hora de sortida
I quin lloc suposem com a punt de trobada? Ha de ser un lloc on s'hi pugui estacionar... i a Barcelona, poquets, poquets...

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments”