Quin es el primer tren que eu vist aquest any?
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Quin es el primer tren que eu vist aquest any?
Jo el Trambesos, va surtir al programa "Lo cap d'any" de TV3, just despres de l'ultima campanada.
XD
Salut i peles!!!
XD
Salut i peles!!!
Jo un 4000 a l' estació de Santa Coloma
, i després un 5000 a Sagrera
Salutacions!

Salutacions!
- Santfeliuenc
- N10
- Entrades: 3520
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL
Hola,
Yo cogí el primer tren del primer día laborable del año, el día 2 de enero. El tren era un cercanías que pasó a las 6:23 de la mañana dirección Vilafranca por Sant Feliu.
Aunque el primer tren que vi fue una unidad del metro de Bilbao, L1 que iba a Plencia, pues el día 1 estaba por allí.
Saludos,
Sergio
Yo cogí el primer tren del primer día laborable del año, el día 2 de enero. El tren era un cercanías que pasó a las 6:23 de la mañana dirección Vilafranca por Sant Feliu.
Aunque el primer tren que vi fue una unidad del metro de Bilbao, L1 que iba a Plencia, pues el día 1 estaba por allí.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Jo...alguna 447 passant per Ca n'Anglada el dia 1 (des del carrer del costat d'on viu mon pare es veu la via), a la tarda...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Com noentfe001 ha escrit:Una 448R passant pel viaducte de Girona.

Tampoc tenim gaire més varietatper aquí dalt: 448R, 440R, el Costa Brava, el Talgo III, el Mare Nostrum i els Elipsos. Bé, i els Civia d'en JaMiRo! 

A Terrassa estan/estem pitjor: 447 / 440R...entfe001 ha escrit:Tampoc tenim gaire més varietatper aquí dalt: 448R, 440R, el Costa Brava, el Talgo III, el Mare Nostrum i els Elipsos. Bé, i els Civia d'en JaMiRo!

Una composició doble del metro de Porto, línia A, estació Carolina Michaëlis direcció Estádio do Dragão. I de ferrocarril del "gran", un automotor diesel a l'estació de Porto-Campanhã, a punt de sortir cap a Valença.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
El meu primer tren ha estat com a fotògraf:

Ara, com a viatger, encara no n'he agafat cap

Ara, com a viatger, encara no n'he agafat cap

El primer ha estat el Citadis que va sortir a les campanades de TV3. En viu encara no n'he vist cap, però suposo que serà un 4000 de la L1 el dilluns quan vagi cap a la uni.
El primer tren, va ser el CITADIS / TRAMBESOS de les campanades a TV3.
El primer en directe 447's / 440R a L'Hospitalet diàriament davant de casa meva. De 440's sense R ahir vaig veure la 132M la que porta el taronja regional.
I el primer tren en cabina acompanyant a un amic un 5000 a la L5
El primer en directe 447's / 440R a L'Hospitalet diàriament davant de casa meva. De 440's sense R ahir vaig veure la 132M la que porta el taronja regional.
I el primer tren en cabina acompanyant a un amic un 5000 a la L5
213.17 trajecte Sant Andreu-Gornal.
I de la renfe,una 451(no sé quina)sense pantonegar.
I de la renfe,una 451(no sé quina)sense pantonegar.
Trambaix: T3: Francesc Macià - La Sardana, sobre les 00:30 (no hi havia ningú i s'estaba la mar de bé)
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Un tramvia de Zagreb (de fet, uns 6 o 8 tramvies de Zagreb, immobilitzats un rera l'altre per un incident que havia fet interrompre la línia)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
El primer tren del 2007 va ser el 2 de gener, una 112 per anar a Barcelona i després dos 1000 a la L5 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Mi tren del año fue el día 1 de enero a las 19:05 viendo pasar por Cerdanyola al Regional 5624 Lleida-L'Hospitalet con la 440-175M/131R/127C
Saludos
Saludos