Compte perquè corro el risc de posar-me nostàlgic...
Canibalització UT 211
I la R10?No surt de la zona 1 i hauria d'estar adaptat a PMR,i no hi ha cap tren a la R10 apta per PMR circulant,ja sé que és la renfe,peró..
Per cert si segons diuen que els TP urbanshan d'estar adaptats a PMR aquest any,solució,211 fent S8.ñ
A més si dimarts hi havia un colló de 213's a martorell(més de due segur),amb 22 213 tene prou per cobrir tots els serveis de la LL-A?A més aquell dia de Molí Nou cap a barcelona no vaig veure cap 211
Per si de cas m'apunto aquesta data:29/12/06 últim dia de servei de passatgers de les 211,espero no apuntame'l
Per cert si segons diuen que els TP urbanshan d'estar adaptats a PMR aquest any,solució,211 fent S8.ñ
A més si dimarts hi havia un colló de 213's a martorell(més de due segur),amb 22 213 tene prou per cobrir tots els serveis de la LL-A?A més aquell dia de Molí Nou cap a barcelona no vaig veure cap 211
Per si de cas m'apunto aquesta data:29/12/06 últim dia de servei de passatgers de les 211,espero no apuntame'l
Atenció. Avui, era circulant la 211.04, la unica. He revisat tota la linia i només circula aquesta. He fet fotos de l'estat, deixeu-me passarles a l'ordinador, em fa força mandra...
Així, no feu cas a la meva teoría.
Si fos veritat el que deia, no hauriem vist cap 211 circulant.
Si fos veritat el que deia, no hauriem vist cap 211 circulant.
Pere, la teva teoria era certa, si bé FGC se l'està saltant a la torera.

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Potser la teoria no s'aplica a serveis interurbans,veritat?Potser aquesta 211 estava fent un S8 o un S4.
Mirà,no diguis res,mijor que FGC és salti la teoria,a veure si ho llegiran i ho aplicaran,i passarà lo pitjor
Mirà,no diguis res,mijor que FGC és salti la teoria,a veure si ho llegiran i ho aplicaran,i passarà lo pitjor
Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).Mako448 ha escrit:Potser la teoria no s'aplica a serveis interurbans,veritat?Potser aquesta 211 estava fent un S8 o un S4.
Mirà,no diguis res,mijor que FGC és salti la teoria,a veure si ho llegiran i ho aplicaran,i passarà lo pitjor

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Recorda que segons la EMT Castelldefels-BCN és urbà.aarongilp ha escrit:Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).Mako448 ha escrit:Potser la teoria no s'aplica a serveis interurbans,veritat?Potser aquesta 211 estava fent un S8 o un S4.
Mirà,no diguis res,mijor que FGC és salti la teoria,a veure si ho llegiran i ho aplicaran,i passarà lo pitjor
Però el L95 no va per autovia? Un urbà per autovia???UT596001 ha escrit:Recorda que segons la EMT Castelldefels-BCN és urbà.aarongilp ha escrit:Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).Mako448 ha escrit:Potser la teoria no s'aplica a serveis interurbans,veritat?Potser aquesta 211 estava fent un S8 o un S4.
Mirà,no diguis res,mijor que FGC és salti la teoria,a veure si ho llegiran i ho aplicaran,i passarà lo pitjor

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Crec que els ajuntaments deleguen a la EMT les seves competències en transport urbà o una cosa així... d'aquí que es doni la paradoxa de que BCN-Castelldefels, tot i anar per autovia, es consideri urbà.aarongilp ha escrit:Però el L95 no va per autovia? Un urbà per autovia???UT596001 ha escrit:Recorda que segons la EMT Castelldefels-BCN és urbà.aarongilp ha escrit:Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).
Mare mevaaaaaa, que malament estem...! Bé, això demostra que les 211 seguiran fent L8's, ja que arriben fins a Sant Boi...algo és algo, no?

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
La nova línia de TMB a l'Aeroport també va un bon tros per autovia, així com el PratExprés... i el 60 va néixer circulant per la Ronda de Dalt.
Jo crec que les 211 ara faran S8
!
Així serà mès fàcil pcaçar-la per el meu poble.
Així serà mès fàcil pcaçar-la per el meu poble.
Bones notícies,
avui he vist dues 211 circulant,tots dos fent serveis L8.Una d'elles era la 211.06
FGC sembla que passa de la normativa.
Peró per a mi,ben fet
avui he vist dues 211 circulant,tots dos fent serveis L8.Una d'elles era la 211.06
FGC sembla que passa de la normativa.
Peró per a mi,ben fet

Sort que vaig deixar ben clar que als interurbans no els afectava, que si no...Mako448 ha escrit:FGC sembla que passa de la normativa.
Si ja ho sé, però una cosa és dir que el PratExprés o el de l'aeroport van per autovia, que més o menys és raonable, i l'altra és dir que el L95, que té un recorregut d'uns 25km sigui considerat urbà, sobretot, tenint en compte que la major part del recorregut sigui per autovia.Entfe001 ha escrit:La nova línia de TMB a l'Aeroport també va un bon tros per autovia, així com el PratExprés... i el 60 va néixer circulant per la Ronda de Dalt.

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Ahir al matí vaig poder pujar a una 211, a les 10:10 del matí. El tren era el 211.04, que juntament amb el 06 deuen ser els únics que queden; dic jo, perquè sempre que esmentem el número per haver-lo vist és un d'aquests dos...
A aquella hora el tren anava gairebé buit, i com que a fora feia un ventet que ja m'estava començant a congelar, vaig agrair molt poder-me seure al costat de les característiques estufes achicharrapeus
que singularitzen aquestes unitats... Hmmm, jo em trobo tan còmode amb aquell seient sense ningú al costat i amb l'estufeta calentant, que no m'importaria que el viatge durés una horeta...
Ara, l'estat de conservació del tren...
De debó, eh? Els grafiteros han esdevingut una plaga a FGC i no respecten res. Si ja les 213 estan que fan pena, sobretot els vagons de cua en direcció Pl. Espanya, les 211 tampoc se'n salven, i algun graciós hi ha anat deixant els seus tags alegrement.
Quan ho veig, sempre em ve al cap el que seria el càstig ideal per a aquesta gent, que de pas és una de les poques frases que recordo literalment del llibre de text de grec clàssic: apoxorate tas xeiras
Au, a veure si algu sap quina solució proposo per als grafiteros...
A aquella hora el tren anava gairebé buit, i com que a fora feia un ventet que ja m'estava començant a congelar, vaig agrair molt poder-me seure al costat de les característiques estufes achicharrapeus
Ara, l'estat de conservació del tren...
Quan ho veig, sempre em ve al cap el que seria el càstig ideal per a aquesta gent, que de pas és una de les poques frases que recordo literalment del llibre de text de grec clàssic: apoxorate tas xeiras
Au, a veure si algu sap quina solució proposo per als grafiteros...
És recomana visitar la 213.15,m'he trobat aquest matí a les "tauletes pegades a la paret",en els seients de 4,doncs bé,en més de 3 molts grafitis.
I a la 213.02 lo mateix.
I a la 213.02 lo mateix.
Mako448 ha escrit:És recomana visitar la 213.15,m'he trobat aquest matí a les "tauletes pegades a la paret",en els seients de 4,doncs bé,en més de 3 molts grafitis.
I a la 213.02 lo mateix.
De vegades em fo que quan es una bona companyia, que sempre ho ha evitat, se li fot la culpa a FGC, quan es dels vandals...
És que soprèn que a FGC hi haguin grafitis,per a mi és alguna cosa increïble,peró sembla que el personal de neteja de FGC no estigui molt a la guait,cada via veig més trens d'FGC amb grafitis.
Tot i aixó,la culpa són dels maleducats que és dediquen a pintar els trens,peró jo em pregunto,no és pot evitar aixó?I la seguretat,on és en aquests casos?
Dir també que si comparem l'estat de brutícia de FGC i Renfe o metro,guanyen per patades els dos últims,on els trens fan pudor a "pipi"en moltes 447 i 4000,on he vist firmes groses dins de 447,o vidres fets pols als 4000 de la L1.Ús heu acercat a un labavo d'una 451?Quan passo per davan,em tapo el nas fins i tot.
Tot i aixó,la culpa són dels maleducats que és dediquen a pintar els trens,peró jo em pregunto,no és pot evitar aixó?I la seguretat,on és en aquests casos?
Dir també que si comparem l'estat de brutícia de FGC i Renfe o metro,guanyen per patades els dos últims,on els trens fan pudor a "pipi"en moltes 447 i 4000,on he vist firmes groses dins de 447,o vidres fets pols als 4000 de la L1.Ús heu acercat a un labavo d'una 451?Quan passo per davan,em tapo el nas fins i tot.
Avui,S4 que passa per les 5:53 del matí i que arriba a Espanya a les 6:32,s'ha fet amb la 211.04
Fa 1 i mig que no vaig amb 211 de Barcelona a Sant Andreu,i a més quan menys mo l'esperava,per fi m'ha tocat
M'he emocionat i tot en veure-la entrat,i amb lo calentet que s'estava ja que aquella hora fora feia un fred.
Després de que arribès a Espanya(per vía 2,cosa rara),s'ha anat a fer un S8 a Martorell.
Fa 1 i mig que no vaig amb 211 de Barcelona a Sant Andreu,i a més quan menys mo l'esperava,per fi m'ha tocat
M'he emocionat i tot en veure-la entrat,i amb lo calentet que s'estava ja que aquella hora fora feia un fred.
Després de que arribès a Espanya(per vía 2,cosa rara),s'ha anat a fer un S8 a Martorell.




