
Compte perquè corro el risc de posar-me nostàlgic...
Hora i data actual: 15 set. 2025, 01:00
Entrada Autor: Mako448 » 04 gen. 2007, 15:47
Entrada Autor: aarongilp » 06 gen. 2007, 22:53
Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).Mako448 ha escrit:Potser la teoria no s'aplica a serveis interurbans,veritat?Potser aquesta 211 estava fent un S8 o un S4.
Mirà,no diguis res,mijor que FGC és salti la teoria,a veure si ho llegiran i ho aplicaran,i passarà lo pitjor
Entrada Autor: UT596001 » 07 gen. 2007, 09:11
Recorda que segons la EMT Castelldefels-BCN és urbà.aarongilp ha escrit:Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).Mako448 ha escrit:Potser la teoria no s'aplica a serveis interurbans,veritat?Potser aquesta 211 estava fent un S8 o un S4.
Mirà,no diguis res,mijor que FGC és salti la teoria,a veure si ho llegiran i ho aplicaran,i passarà lo pitjor
Entrada Autor: aarongilp » 07 gen. 2007, 11:23
Però el L95 no va per autovia? Un urbà per autovia???UT596001 ha escrit:Recorda que segons la EMT Castelldefels-BCN és urbà.aarongilp ha escrit:Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).Mako448 ha escrit:Potser la teoria no s'aplica a serveis interurbans,veritat?Potser aquesta 211 estava fent un S8 o un S4.
Mirà,no diguis res,mijor que FGC és salti la teoria,a veure si ho llegiran i ho aplicaran,i passarà lo pitjor
Entrada Autor: UT596001 » 07 gen. 2007, 11:25
Crec que els ajuntaments deleguen a la EMT les seves competències en transport urbà o una cosa així... d'aquí que es doni la paradoxa de que BCN-Castelldefels, tot i anar per autovia, es consideri urbà.aarongilp ha escrit:Però el L95 no va per autovia? Un urbà per autovia???UT596001 ha escrit:Recorda que segons la EMT Castelldefels-BCN és urbà.aarongilp ha escrit:Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).
Entrada Autor: aarongilp » 09 gen. 2007, 13:57
Sort que vaig deixar ben clar que als interurbans no els afectava, que si no...Mako448 ha escrit:FGC sembla que passa de la normativa.
Si ja ho sé, però una cosa és dir que el PratExprés o el de l'aeroport van per autovia, que més o menys és raonable, i l'altra és dir que el L95, que té un recorregut d'uns 25km sigui considerat urbà, sobretot, tenint en compte que la major part del recorregut sigui per autovia.Entfe001 ha escrit:La nova línia de TMB a l'Aeroport també va un bon tros per autovia, així com el PratExprés... i el 60 va néixer circulant per la Ronda de Dalt.
Entrada Autor: Fujimaki » 09 gen. 2007, 14:17
Entrada Autor: Ferrovi » 09 gen. 2007, 21:14
Mako448 ha escrit:És recomana visitar la 213.15,m'he trobat aquest matí a les "tauletes pegades a la paret",en els seients de 4,doncs bé,en més de 3 molts grafitis.
I a la 213.02 lo mateix.
Entrada Autor: Mako448 » 09 gen. 2007, 21:44
Entrada Autor: Mako448 » 11 gen. 2007, 20:55
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025