awe ha escrit:Ves per on, Jordi, que jo sempre he pensat que l'arrivada de l'AVE a Barcelona suposaria l'inici de serveis Àlvia Girona-Madrid (Portbou no ho tinc tant clar, potser Figueres) i la desaparició definitiva del Costa Brava que ja està en fase d'assassinat per escanyament (que per sí sol no es moria amb la demanda que tenia). És la situació més plausible atès el que ha fet Renfe amb altres relacions.
Home... basant-nos en la teva teoría, per suprimir l'Estrella Costa Brava, el mínim seria que l'Alvia sortís de Portbou, i no de Figueres (i si per la baixa demanda o el que sigui, no surt a compte, doncs que el mateix Estrella surti de Figueres).
D'altra banda, m'haureu llegit ja unes quantes vegades que penso que l'Euromed hauria d'arribar fins a Cervera, i que de la mateixa manera, el TGV francès arribés a Portbou (de la mateixa manera que, a Euskadi arriba fins a Irún). L'Alvia també hi hauria d'arribar. I fins i tot, ficar serveis d'Alvia entre Barcelona - Girona - Perpinyà i Barcelona - Ripoll - Tolosa, però es clar... això ja és somniar truites...
Túnels del Garraf ha escrit:Una cosa molt curiosa seria un ALVIA Barcelona - Vigo, utilitzant la LAV entre BCN i Zaragoza, però em sembla que no seria possible, dons l'intercanviador de Casetas només està pensat per trens que venen de Madrid cap a Logronyo, Pamlona, Vitòria...
Vaja vaja... el que seria realment estrany, seria que l'intercanviador estigués en sentit Barcelona, però sobre això ja se sap: sempre mirant cap a la capital de l'imperio.