13 de gener, trobada valenciana.
Fes una altra cosa.entfe001 ha escrit:Difícilment podré venir.
No és bo per a la salut demanar un Girona - Vinaròs quan fa pocs dies ja vaig demanar un bitllet a Tortosa.
Demana un Girona Tarragona, i demana prolongació al interventor a Vinaròs

---------------------------
L'últim tren amb el que puc tornar és el que surt a les 17:25 de Tortosa, atès que el següent arriba massa tard a Barcelona
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
No hi hauria d'haver problema.
Pere ha escrit:Fes una altra cosa.entfe001 ha escrit:Difícilment podré venir.
No és bo per a la salut demanar un Girona - Vinaròs quan fa pocs dies ja vaig demanar un bitllet a Tortosa.
Demana un Girona Tarragona, i demana prolongació al interventor a Vinaròs
![]()
---------------------------
L'últim tren amb el que puc tornar és el que surt a les 17:25 de Tortosa, atès que el següent arriba massa tard a Barcelona
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
En principi hi aniré
(si no sorgeixen problemes laborals d'última hora)

-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Jo vinc, encara que se'm posin de genolls els que volen que vagi a altres llocs.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Finalment crec que m'ho podré manegar.
Això sí, imprescindible prendre a Tortosa el tren de les 17.25. Amb el següent només tinc un quart d'hora de marge per prendre l'última expedició a Girona, massa just (el meu germà ja va perdre un cop aquest enllaç).
En principi pujo a Passeig de Gràcia, on tinc tres quarts d'hora de marge. Si ho veiés clar recularia a Estació de França.
Això sí, imprescindible prendre a Tortosa el tren de les 17.25. Amb el següent només tinc un quart d'hora de marge per prendre l'última expedició a Girona, massa just (el meu germà ja va perdre un cop aquest enllaç).
En principi pujo a Passeig de Gràcia, on tinc tres quarts d'hora de marge. Si ho veiés clar recularia a Estació de França.
-
- N10
Jo puc aparéixer en qualsevol lloc.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
Agafarem el tren de les 17,25.
Barcelona-Ciutadella 9:19 Vinaròs Gran Recta 200km/h 12:19h
Caminada a peu fins a Avinguda LLibertat amb Maria Auxiliadora
Vinaròs HIFE 15:30 Tortosa Estació Autobusos (ex-carrilet La Cava) 16.30
Tortosa ADIF 17:25 fins destinacions que escaiguin.
Barcelona-Ciutadella 9:19 Vinaròs Gran Recta 200km/h 12:19h
Caminada a peu fins a Avinguda LLibertat amb Maria Auxiliadora
Vinaròs HIFE 15:30 Tortosa Estació Autobusos (ex-carrilet La Cava) 16.30
Tortosa ADIF 17:25 fins destinacions que escaiguin.
-
- N10
Finalment l'excursió ha anat prou bé, encara que massa mogudeta.
Alguns han començat l'excursió amb txitxa, i després hem viscut una experiència única, un servidor no havia tingut mai l'ocasió d'aturar un tren de forma expeditiva per raons plenament justificades. Llàstima, però, doncs no portava banderí... Al final tot bé.
Per carretera s'ha hagut de fer ús dels serveis de la Benemérita i dels Mossos d'Esquadra en tenir un accident lleu però aparatós afortunadament sense víctimes.
Alguns han provat els entrepans de cecina per primer cop. Altres tenim uns regalets, però tots hem gaudit. Per cert, el revisor de tornada era el mateix que el de la trobada de Seguers...pobret, ens ha reconegut.
Alguns han començat l'excursió amb txitxa, i després hem viscut una experiència única, un servidor no havia tingut mai l'ocasió d'aturar un tren de forma expeditiva per raons plenament justificades. Llàstima, però, doncs no portava banderí... Al final tot bé.
Per carretera s'ha hagut de fer ús dels serveis de la Benemérita i dels Mossos d'Esquadra en tenir un accident lleu però aparatós afortunadament sense víctimes.
Alguns han provat els entrepans de cecina per primer cop. Altres tenim uns regalets, però tots hem gaudit. Per cert, el revisor de tornada era el mateix que el de la trobada de Seguers...pobret, ens ha reconegut.
Ni em volcat, ni 'sha incediat l'autocar ni res d'això: Un cotxe simplement a fet la curva més oberta del conte i ha rosat amb el nostre autocar.liniadelRipollés ha escrit:Finalment l'excursió ha anat prou bé, encara que Per carretera s'ha hagut de fer ús dels serveis de la Benemérita i dels Mossos d'Esquadra en tenir un accident lleu però aparatós afortunadament sense víctimes.
Salut,
L'interventor del tren cap a Girona ha quedat estranyat de veure un bitllet ABB ja grafitejat, en un primer moment s'ha pensat que li prenia el pèl. Després ha vist origen Tortosa, s'ha acollonit una mica i li ha fet un segon graffiti.
No havia estat mai a l'estació de Tortosa ni fet el ramal corresponent i en dues setmanes i mitja hi he estat dos cops i he recorregut cinc cops la via entre l'Aldea i Tortosa
No havia estat mai a l'estació de Tortosa ni fet el ramal corresponent i en dues setmanes i mitja hi he estat dos cops i he recorregut cinc cops la via entre l'Aldea i Tortosa